Tuesday, December 25, 2012

Ini Model Bogel,Diperalatkan Unt. Pameran Kereta.

PEMERINTAH China tengah memberikan perhatian serius untuk pameran kereta. Ini lantaran beberapa acara menampilkan tontonan tidak wajar yakni mengikut sertakan model tanpa pakaian. Situs asiaone.com melaporkan, Sabtu (22/12).

Setidaknya sudah tiga kali pameran otomotif mendapat kecaman hebat dari warganya. Pada September, sebuah acara melibatkan parade model tidak mengenakan kutang. Para model itu hanya dicat tubuhnya untuk menutupi payudara mereka. Masih di bulan sama, penyelenggara pameran otomotif di Kota Chengdu, Sichuan mendapat protes saat menampilkan model dengan pakaian yang memperlihatkan puting payudara mereka.

"Ini sangat cabul sebab pameran tidak hanya ditonton orang dewasa tapi juga kanak-kanak," ujar salah seorang warga enggan disebutkan namanya.

Pameran otomotif di Kota Wuhan, Hubei, pada November ikut dikecam sebab mengikutsertakan model cilik dengan usia sekitar 5 tahun. Para anak kecil ini keluar panggung bersama satu model dewasa menemani mereka. Pakaian keduanya sangat seksi dan terbuka.

Kanak-anak itu juga ada mengenakan pakaian renang dua bahagian alias bikini (two pieces). Selain itu mereka juga berpose sangat berani. Ini mengundang para pengunjung berlomba memotret mereka.

"Kita tidak tahu mana di antara mereka pelaku pedofilia. Jelasnya ini eksploitasi kanak-kanak," kata salah satu pejabat otoritai pemerintah Ibu Kota Beijing. (IH)

14 comments:

Anonymous said...

Tak habis-habis dengan cerita wanita bogel. Insaf lah. Tua tua pun tak sedar diri lagi ke?

Ahmad Al-banjari said...

Tuan punya blog sudah jelaskan pendiriannya, apasal masih bodoh lagi? Apasal bengong sangat? Tak paham bahasa lembut?

Jangan tengok la! Sampai bila lagi nak paham. Kalau BN buat semua betul. Bini PM ciuam jantan kapir lu tak bantah pun. Lu ingat Rosmah tu muda. Kenapa tak sebut Rosmah tua tak sedar diri.

Buat video ketua pembangkang bogel lu tak bantah? Lu sokong perangai setan! Memang lu anjing BN. Lu ingat PM dan kuncu-uncunya tu muda? Napa tak salak sebut PM tua kutuk tak sedar diri?

Lu nak jadi bodoh sampai ke tua?

ali mahmud said...

Padan muka, barua umno. suka kacau blog orang. Bukan hujah lawan hujah 10 jong masuk, anjing bercawat ekor jua.

Memang pecacaiumporno muka tak malu, macam mua babi.

Anonymous said...

Heeeeeeeeeeeeee kasihan anjing umno.

zaman said...

Seronok I baca blg ni tengok um-no kena blassah huuuuu.

Anonymous said...

Sudah-sudah la tu... mulut manusia bukan mulut tempayan.

Unknown said...

hahaha..ada lagi mcm ni kt China.Ingat hari tu kerajaan China dah keluarkan amaran

Balasubramanium said...

Ketua Pakatan suka iklan macam tu,..siap tempah bilik hotel lagi.

chinadoll, come to papa, babey.

Anonymous said...

sampaikan walau 1 lucah wakakakakakakakakakakakkakakakakaka

Anonymous said...

takde keje ke dok cari bahan lucah wakakakakakakakakakakakakakakaka

Anonymous said...

Anjing umno tgh kelaparan sbb tk dpt mkn freekies..

Anonymous said...

Pakcik Ibnu, saya mohon maap, saya mencerca pakcik sebelum ini, bila saya baca banyak pandangan pakcik, baru saya paham minda pakcik

Pakcik seorang pejuang dan pendakwah. So saya minta maap sekali lagi..

Ngah Phg asal Melaka said...

sdra hashim ni bukannya baru sebulan dua menuliskan dan terbitkannya. Kami fhm tulisannya, jgn herankan ajen2 umno yg nak meroyan kat sanasini dan juga blog2 lain juga tu.

Anonymous said...

ingatlah Allah bagi otak tapi buat benda mungkar. Siapa yang buat tengok dan post dapat lah share dosa. Kita tak mahu maksiat tapi ini lah cara cara mendekatinya. Bertaubat lah saudara ku sesunggoh nya Allah Maha Pengampun.Cuba bayangkan gambar anak isteri anda keluar di internet dengan tak menutup aurat?Takut lah Allah.Takut lah Allah. Takut lah Allah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails