Tuesday, October 30, 2012

Tektik Guru Wanita Tawan Pelajar Untuk Berzina..

Guru wanita dipenjara kerana berasmara dengan pelajar

SINGAPURA - Seorang guru wanita berusia 32 tahun dihukum penjara selama setahun di sini semalam kerana melakukan hubungan seks dengan seorang pelajar lelaki berusia 15 tahun di sekolahnya, lapor media tempatan di sini semalam.

Akhbar Straits Times melaporkan, guru berkenaan yang sudah berkahwin dan mempunyai dua orang anak mula menjalin hubungan dengan pelajar itu pada tahun lalu. Menurut laporan akhbar tersebut, hubungan itu bermula selepas guru tersebut mengendalikan sesi kaunseling pelajar berkenaan.

Nama guru dan pelajar itu tidak didedahkan bagi melindungi mereka. Mahkamah diberitahu bahawa wanita terbabit 'memikat' pelajar tersebut dengan beberapa hadiah termasuk sebuah buku terkenal yang berjudul Eat, Pray, Love. Buku itu pernah dijadikan filem yang menampilkan pelakon terkenal, Julia Roberts pada 2010.

Ia mengisahkan tentang seorang wanita Amerika Syarikat yang sudah bercerai. Pelajar dan guru itu menjalin hubungan lebih sebulan dan mereka pernah melakukan hubungan seks di rumah guru terbabit. Bagaimanapun, hubungan berkenaan diketahui oleh ibu bapa pelajar itu sekali gus menyebabkan mereka membuat aduan kepada pihak sekolah. - AFP

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Ibubapa kena tengok-tengok sama anak-anak mereka dari dipancing oleh guru-guru biadap, jahat, penajis zina yang kencing berdiri... Akhirnya membuat muridnya kencing berlari.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails