Tuesday, May 15, 2012

Awas Trend Baru, Wanita Selit HP Celah Payudara!

 
CHINESE National Lingerie Model Competition mempersembahkan pertandingan 'Breast Goddess' pada 11 September lalu, di sebuah pusat perbelanjaan di Guangzhou, China. Pertandingan antara pemodel hanya memakai pakaian dalam saja, dan menyelitkan HP atau telefon bimbit dicelah belahan payudaranya sambil berjalan diatas CatWalk. 
 
 
Tujuan menyelit begitu, ialah untuk mendedahkan lambang sosok bangga dan cinta seorang wanita seksi pada payudara. Lingerie mengadakan pertandingan 'Ratu Payudara' inspirasi dari seorang model asal Paraguay Larissa Riquelme yang menyelit telefon bimbit di belahan payudaranya semasa menonton piala dunia di Afrika.

Dan sekarang hal ini menjadi trend dikalangan wanita dan remaja di negara China. Trend menyelit HP dicelah payudaranya. Budaya itu dikatakan mula menular dan dieksport keluar. Mampukah Malaysia bertahan supaya ianya tidak menjadi trend tidak sihat di negara ini?

Ya, sama-sama saksikan, atau berusha mencegahnya. (IH/pelbagai sumber)

3 comments:

Anonymous said...

hati enta ni sakit sangat... taubat byk2....

Anonymous said...

Kesian, rupanya hati U yang sakit. Hentikan berfikir cara umno,ganggu blog orang berdakwah.

U buat blog sendiri, dakwah ikut cara sendiri. Kalau tak suka cara ini, jangan baca blog ni.. Taubatlah dari kerja-kerja busuk kamu sekarang..

Penulis Rindu said...

salam ..tukar blog list boleh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails