Saturday, March 19, 2011

Foto Myami, Bintang Seks Jepun Hanyut Bersama Tsunami

JOM KREATIF
Ini Foto Miyabi, bintang filem panas seks Jepun sedang dihanyutkan bersama Tsunami?

Sebenarnya, ini cuma foto gubahan tangan kreatif seorang pengemar bintang filem panas seks Jepun.. Foto Miyyami yang hampir lemas sedang memegang batang pohon.. Buat lawak, main-main!!

Patutkah semasa saudara kita di Jepun sedang tertimpa bencana dan musibah tiba-tiba ada yang ambil kesempatan buat lawak? Apa lagi kalau ditakrifkan lucah? Sepatutnya kreatifiti disalurkan ke arah yang betul. Rakyat Jepun sedang berkabung diuji gempa dan tsunami yang dahsyat. Diawali Gempa bumi 8,9 SR, Tsunami, dan sekarang Radiasi Nukear. Lebih 10 ribu terkorban setakat ini? Wajarkah?

Contohnya, Kumpulan Berita Harian pun memohon maaf baru-baru ini ekoran tindakan menyiarkan karikatur mengisahkan kejadian tsunami dan gempa bumi di Jepun dalam edisi Berita Minggu seperti di bawah.. Kerana ramai menganggap ia tidak menghormati keperitan rakyat negara itu.
Berkreatif pun biar kena gaya! (IH)

Lihat keseluruhan...
E-Buku IH-10: 'Siri Jom Kreatif, Pelik-pelik..'
E-Buku IH-10: \

4 comments:

Irwan said...

Bg saya foto ini wajar. Musibah tsunami dan gempa bumi di Jepun adalah bala Allah. Umum mengetahui masalah sosial di Jepun spt pelacuran adalah parah di sana. Dan Miyami sbg bintang lucah Jepun digambarkan sbg salah seorang pembawa bala tuhan.

Anonymous said...

interpretasi seseorang terhadap sesuatu perkara didasari oleh kadar akal fikiran yg berbeza2, sebagaimana yg telah disebut didalam al-Quran.

Anonymous said...

interpretasi seseorang terhadap sesuatu perkara didasari oleh kadar akal fikiran yg berbeza2, sebagaimana yg telah disebut didalam al-Quran.

Anonymous said...

wajah bintang tu bukan mimic dihanyutkan tsunami tp mimic muka dihanyutkan balak yg melanggar anu nya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails