Saturday, March 19, 2011

Iran Cipta UFO-P/Terbang Pertama, Amaran Kpd Barat

JOM KREATIF

Tehran Mac 11: Saintis Iran mendakwa telah mencipta piring terbang pertama, meskipun belum jelas ketinggian objek itu mampu terbang, Media menyebut pesawat itu mirip UFO. Piring terbang bernama Zohal yang bererti Saturnus itu merupakan pesawat ruang angkasa tidak berawak yang dirancang untuk pencitraan udara.

Namun, berdasarkan keterangan Daily Mail, objek itu dapat dimanfaatkan untuk berbagai misi yang tidak disebutkan secara terperinci. Media Fars menggambarkan piring terbang itu mirip UFO di filem Hollywood pada1950-an.

"Alat transport yang mudah diluncur, terbang, sedikit bunyi dan memiliki keuntungan yang sama dengan pesawat lain," tulis laporan ISNA (Iran’s Student’s News Agency).

Perangkat itu dilengkapi autopilot, pengatur stabiliti gambar, GPS dan alat perakam kualiti HD. Program luar angkasa Iran yang ambisius nampaknya menjadi peringatan bagi dunia Barat, kerana pada waktu yang sama, teknologi misil yang digunakan untuk program luar angkasa sama dengan teknologi membangun pelancar roket antarbenua.

Tahun lalu, Iran mengumumkan kejayaan mengirim tikus, kura-kura dan cacing ke luar angkasa. Mereka berkeyakinan mengirim manusia ke antariksa, sembilan tahun mendatang.(IH)

Sebelum ini..
Hitler Bina Armada UFO Unt. Bom London & New York?
E-Buku IH-5: Yang Buruk Dari Syiah Iran?

E-Buku IH-5: Yang Buruk Dari Syiah Iran?
E-Buku IH-10: 'Siri Jom Kreatif, Pelik-pelik..
E-Buku IH-10: \

1 comment:

Anonymous said...

+Imam Mahdi Syiah ialah Dajjal!
+Menurut buku penulis buku konspirasi, Muhammad Isa Dawud, UFO berpangkalan di Segitiga Bermuda.
+makhluk asing yang mengawal UFO itu sebenarnya adalah manusia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails