Monday, June 15, 2009

Siapa Lee Kuan Yew Dalam Sejarah PAS?










Sila layari.. Saturday, February 21, 2009 Sejarah PAS 25: Masalah Singapura.
Sejarah PAS ke 31 akan bersambung lagi, insya Allah!

5 comments:

Bah Lontok said...

Tujuan PAS bersengkokol dengan DAP se mata2 inginkan sekelimut kuasa memerintah. Yang akan di timpa malang ialah orang melayu.

PAS sudah mengetahui bahawa DAP sedarah sedaging dengan PAP Singapura. Cina dan india Malaysia sudah bersatu menyokong DAP@ PAP. Untuk menguatkan kedudukan nya DAP mengambil hati pemimpin2 PAS dengan menyokong nya pada PRU12 yang lepas.

PAS mengetahu akan kesalahan nya menyokong DAP@PAP, apakan daya sudah termakan budi. Terpaksa terus menyokong DAP. Sekarang cuma rakyat melayu sahaja yang boleh selamatkan negara dari balapetaka ini. Kita kena berhenti menyokong PAS dan PKR, menyokong mereka bermakna menyokong DAP @ PAP.

hijau said...

Kalu kita stop sokong PAS n PKR kita kena sokong MCA, Gerakan n PPP termasuk those from east Malaysia ke? Get some sense into ur twisted brain Bah Lontok (I'm sure the real freak is behind U)50 tahun lebih mereka memerintah, xcukupkah? Bah or whoever u are, If u have the balls, come out and face us as a man> I'm positive that the 'orang asli' will kick ur bud if they had found out ur stupid disguise!

Anonymous said...

Yang jual tanah Melayu bukan DAP,yang jual tanah KTM di Tanjung Pagar pun bukan DAP,yang merdekakan Spore pun bukan DAP,tapi UMNO.Yang aniayai pembangunan Kelantan pun UMNO bukan DAP,yang lambakkan kuil di Johor pun bukan DAP,yang beri tanah IDR pun bukan DAP,tetapi semua UMNOCO

Anonymous said...

Yang beri kerakyatan kapada Cina tanpa syarat pun bukan DAP,tapi MCA dan UMNO.Yang buka kilang arak dan kasino pun bukan DAP,tapi UMNO dan MCA.Jangan lupa pengerusi Genting Tan Sri Noah Omar adalah datuk kapada Najib dan Hishamudin. Yang bawak syarikat Zionist seperti Coke,Halliburton,Goldman Sach pun pun DAP tapi UMNO.Ada faham Bah Lontong....?!!!! Yang rampas kekebalan Sultan pun bukan DAP,tapi UMNO,yang buang hak Agung untuk menolak dan persetujui akta Parlimen pun bukan DAP,yang jual air 3 sen kapada Spore pun bukan DAP,

Anonymous said...

korang kaji sejarah baru wat ayat2 melalut korang..
hidup ni kene berlandaskan fakta...kome nmpkm kslhn umno,kome punya kslhn x tgk pulak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails