Monday, July 18, 2022

Lumpuh, kutip duit dalam tandas. Mengapa? Ini, sebabnya..

 


Kutip duit kertas dalam tandas, wanita alami lumpuh tubuh badan

KL/IH: TENNESSEE AS. Seorang wanita berasa lumpuh seluruh tubuhnya sehingga tidak boleh bercakap dan bergerak selepas mengutip sekeping duit kertas yang ditemukannya dalam tandas di restoran makanan segera, di sini baru-baru ini.

Lapor India Times, wanita itu, Renne Parson memaklumkan badannya berasa kebas sehingga dia perlu mendapatkan rawatan di hospital selepas mengutip duit itu yang ditemukannya atas lantai dalam tandas berkenaan.

“Saya berasa kebas seluruh badan sehinggakan tidak mampu bercakap, selain sesak nafas.

“Ketika kejadian, saya dan keluarga singgah di restoran tersebut untuk pergi ke tandas sebelum meneruskan perjalanan kami.

“Selepas masuk ke tandas, saya ternampak sekeping duit kertas di atas lantai dan tanpa memikirkan apa-apa, saya terus mengutip duit itu dan beredar ke kereta,” katanya.

Sebaik sahaja sampai di kereta, Parson mula rasa kebas dan seperti lumpuh, menyebabkan suaminya segera membawanya ke hospital.

Ketika dalam perjalanan, Parson sempat pitam sebelum sedar kembali dan menerima rawatan di hospital.

Berikutan kejadian itu, suaminya membuat laporan polis dan berdasarkan siasatan awal, duit kertas itu berkemungkinan dicemari dengan dadah sintetik jenis fentanyl.

Dadah tersebut sering digunakan sebagai ubat tahan sakit selepas pembedahan di hospital, selain dijadikan ubat tahan sakit untuk pesakit kanser. (IH)


Hibur Hibur Sikit

H2S Pilihan: 02 -Muslim Rap-Soldier of Allah.

Soldiers Of Allah 1924 Rap, Learn your history

 Undilah PAS dan rakan kumpulannya!

PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

3 comments:

Anonymous said...

Sesama sendiri berantakan Bossku dijadikan punching bag. Anwar ingatkan Rafizi jangan tambah sakit kepalanya

Kau orang dlm PKR team GayBoy Tua vs Rafizi bercakaran sesama sendiri Bossku kau jadikan bahan..!!

Anwar berkata, sebelum Rafizi menyampaikan ucapan penggulungan pada Kongres ke-16 PKR, beliau sempat mengingatkan Timbalan Presiden PKR itu supaya tidak menambahkan ‘pening kepalanya’.

Menurut Anwar, memang menjadi tabiat orang yang kuat bekerja dan cerdik seperti Rafizi memberi pandangan atau singgungan yang boleh memeningkan kepala.

“Aku ini Rafizi lama dah, janganlah tambah pening aku. Rupa-rupa dia datang beri ucapan beri panadol, hilang pening saya.

“Saya kenal Rafizi lama dari segi kemahiran, kerja. Dia terus kerja jam 8 pagi sudah ada usul atas meja saya. Sebab itu bila ada singgung sikit-sikit ok lah..saya bersabar sahaja.. jangan mention China Doll udah lah,” Ucapan Penggulungan Presiden di Kongres PKR ke-16 hari ini.

Bila Street Times Singapork, WSJ, Reuters, DoJ, CNN media lidah batu api antarabangsa lapor maka lidah bawak ,lidah bercabang lidah batu api pembangamg dan negara pun mola terkinja kinja. Berkenaan Sutan Sulu Si Kiram tu ni nyanyian 'Sabah dah Hilang' oleh Bang Non bergambar dah Setan Si Kiram Haramjadah tuh..!!

https://www.mynewshub.tv/2015/11/kiram-penceroboh-sabah-pun-sokong-anwar/

Nak peringat kali lagi haahh... goreng mamak dah tak laku, tekak rakyat dah kembang meloya nak muntah. Goreng China Doll orang dah tahu. Rakyat dah meluat.

Tambah Anwar, yang menjadi masalah dalam perhubungan kerana wujudnya penyokong kekal ‘bebal’. Yang jadi bebal salah PKR beri muka pada Tun dan Daim berkuasa semasa Tun jadi PM dlm kerajaan PH . Sekarang walaun Tun dan Daim dah mola menguasai PKR. Padan muko..!!

Anonymous said...

Presiden Parti Makkal Sakti Malaysia RS Thanenthiran pertikai kepada kerajaan berkaitan kes Hakim Nazlan Ghazli yang sudah pun selesai disiasat oleh kedua PDRM dan SPRM. Apa sudah jadi..!?

RST menyuarakan pertanyaan sebagai hak seorang rakyat negara ini untuk mengetahui isu keadilan yang berlaku dalam negara

Parti Makal Sakti juga turut mempersoalkan kedudukan kes Hakim terima rasuah Nazlan Ghazali yang kes nya masih diperap di pejabat Peguam Negara dimana status kes itu masih tidak diketahui.

Parti Makkal Sakti Malaysia telah pun mengutus surat kepada Ketua Hakim Negara dan Peguam Negara berkenaan penglibatan Hakim Nazlan di dalam kes SRC International Datuk Seri Najib Tun Razak, tetapi sehingga kini selepas hampir empat bulan kami masih lagi belum mendapatkan sebarang maklumbalas daripada kedua dua Jabatan perundangan ini

Semenjak kerajaan Pakatan Harapan ambil aliih , banyak harta negara telah beralih tangan kepada pihak luar dan kroni” .

Nampak nya masih belum kemana mana lagi kes berkaitan individu yang rapat dan ada kaitan dengan Tun Mahathir.

Tan Seri Zeti Akhtar dan Nazlan Ghazali kedua nya ada aitan dengan Tun Mahathir.

Zeti dilantik oleh Tun Mahathir dibeberapa jawatan begitu juga Nazlan yang dipilih gant hakim Datuk Sofian.

Ramai berharap kes Nazlan dan Zeti dibuka segera bagi merungkai apa sebenar terjadi dan merupakan National Embarrasment bila kes Zety dibuka.

Anonymous said...

Barang mahal la ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails