Sunday, July 17, 2022

Lelaki ini pula hina agama Islam, dipukul kerana mencabar...

 

Polis tahan lelaki hina agama Islam di media sosial

KUALA LUMPUR: Polis menahan seorang lelaki berumur 39 tahun yang disyaki menghina agama Islam di media sosial, di sebuah rumah di Puchong dekat sini, kira-kira pukul 12.30 tengah hari tadi.

Ketua Polis Daerah Serdang ACP A.A Anbalagan dalam kenyataan hari ini berkata siasatan mengenainya sedang dijalankan oleh Unit Siasatan Jenayah Terkelas (USJT) Ibupejabat Polis Bukit Aman, mengikut Seksyen 298A Kanun Keseksaan serta Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

Terdahulu tular sebuah video berdurasi 36 saat memaparkan seorang lelaki dikatakan menghina Nabi Muhammad SAW, Allah SWT serta agama Islam, dan turut mencabar pertubuhan badan bukan kerajaan yang berkaitan untuk bersemuka dengannya.

Turut tular hari ini adalah beberapa klip video yang memaparkan lelaki terbabit dipukul di hadapan rumahnya oleh beberapa individu yang tidak dikenali, dipercayai berpunca daripada cabarannya itu.

Anbalagan yang turut menasihatkan orang ramai supaya tidak mengambil sebarang tindakan di luar batasan undang-undang berkata siasatan juga sedang dijalankan terhadap individu yang dilihat memukul lelaki itu. – BERNAMA


Hibur Hibur Sikit 
Singapura Melayu punya.. siri 3


Dikir Marilah Undi Bule


Undilah PAS dan rakan kumpulannya!

PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

4 comments:

Anonymous said...

berkicap mulut.... kasi ajar trus




ayat tranding lepas ini berkicap




jom kita kasi berkicap puak karat ini

Anonymous said...

Buat per ajak orang jadi jahat. Lelaki tu tak sehat rohani nya.

Anonymous said...

Bila dah berkicap baru nampak lelaki tu sihat mental nya





kasi berkicap trus gang karat ni...


bagi berkicap dulu baru mental sihat....

Anonymous said...

Gambar Nurul Izzah Dan Sutan Setan Kiram Bukti Anwar Dalang?

Bukan kah anak gay boy tua Melsysia penah bergambar dengan Setan Sulu dolu..!?

Media Filipina dan antarabangsa telah ‘memainkan’ secara besar-besaran bagaimana beberapa pemimpin pembangkang Malaysia mengadakan pertemuan dengan pemberontak Mindanao.

Menjelang PRU 14 dulu pembangkang goreng Malaysia akan bankrap. Menjelang PRU 15 Malaysia akan jadi spt Sri Langka pula dah...!!

Kitar semula apa ya patut asal boleh kasi goreng... tapi kena ingat goreng mamak dah tak laku. Tekak rakyat dah naik kembang goreng mamak.

Begitu lah bunyi bonyi nya iaitu Malaysia telah kehilangan wang sebanyak RM8.9 bilion akibat tindakan waris Setan Sulu dan bakal mengikut jejak langkah Sri Lanka. Ada pula yang menyalahkan bekas perdana menteri kerana menghentikan bayaran pada tahun 2013.

Bila Street Times Singapork, WSJ, Reuters, DoJ, CNN media lidah batu api antarabangsa lapor maka lidah bawak ,lidah bercabang lidah batu api pembangamg dan negara pun mola terkinja kinja.

https://www.mynewshub.tv/2015/11/kiram-penceroboh-sabah-pun-sokong-anwar/

Nak peringat kali lagi haahh... goreng mamak dah tak laku, tekak rakyat dah kembang meloya nak muntah. Goreng China Doll orang dah tahu. Rakyat dah meluat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails