Friday, July 01, 2022

Ini patung seks menakjubkan, pengaruhi instagram.

 

Foto: Instagram Tasha Marie.

KL/IH: Media sosial sentiasa melahirkan perkara baharu walaupun tidak dijangka. Di Instagram, anak patung seks kini boleh menpengaruhi suasana.

Anak patung seks di atas itu bernama Tasha Marie. Akaunnya di Instagram diikuti lebih 3 ribu pengikut. Akaun tersebut diuruskan oleh Tony Foxx. Dia bukan sahaja pentadbir Tasha Marie, tetapi juga teman wanita anak patung seks itu.

Tony Foxx sentiasa menyifatkan Tasha Marie sebagai seorang wanita berusia 36 tahun dengan perwatakan yang peramah dan mesra. Tasha Marie juga dikatakan memperjuangkan kesaksamaan jantina kepada keterangkuman.

"Ramai orang menghantar Tasha (DM Instagram) dan berkata, 'Ya Tuhanku, Tasha, anda sangat memberi inspirasi,' atau 'Anda adalah orang terbaik yang saya kenal,'" kata Tony Foxx seperti dipetik The New York Post.

Menariknya, Tony Foxx berjaya 'menghidupkan' objek tidak bernyawa itu. Tesha Marie kelihatan mampu menghasilkan bunyi dengan aplikasi anak patung kecerdasan khas.

“Dia berlakon dan hidup seperti wanita tulen, dan sangat mesra dengan (pengikutnya) yang kebanyakannya juga wanita tulen,” kata Tony Foxx.

Dilaporkan juga, Paris Hilton mengakui dia diminta menjadi model anak patung seks. Anak patung seks itu dibeli oleh Tony Foxx 7 tahun lalu. Dia memilih untuk membeli anak patung seks selepas isterinya, Marie, mengalami komplikasi berikutan kanser.

Tony Foxx malah berkata isterinya memberi sokongan penuh kepadanya. Marie juga dikatakan memberi idea untuk sesi bergambar seksi Tasha Marie.

Kini, akaun Instagram Tasha Marie malah telah menerima iklan. Beberapa jenama, seperti seluar dalam dan jenama barang kemas, mempromosikan produk mereka melalui anak patung seks itu.
(IH)

Hibur Hibur Sikit 
Singapura Melayu punya.. siri 1.

Nona Singapura - R.Azmi


A. Ramlie & The Click 4 ~Ole Ole Temasik~. 11,520 views • Feb 8, 2011 • Ole Ole Temasik … Show more. Show more ...
YouTube · nasri kelan · 9 Feb 2011

Ini adalah lagu J Rukimin yang popular pada zaman gemilang pop yeh yeh. Semoga terhibur.
YouTube · MrJohanAmir · 28 Jun 2009

PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

2 comments:

Anonymous said...

Nama pun maksiat. Takkan nak puji. Lainlah geng liberal. Sentiasa bantai Islam. Bab maksiat langsung tak sentuh.

Marah bila nak wujudkan perpaduan. Merah bijik mata. Marah sangat.

Mentaliti sempit, angan angan tinggi. Hari ni jadi kerajaan, esok harga minyak turun. Kalau pee hancing perintah, berganda ganda harga barang naik. Pengalaman dulu dah ajar.

Anonymous said...

Khabarnya isu beli undi dlm pemilihan parti liberal dah viral. Ingatkan parti liberal bersih suci. Rupanya ada duit, ada jawatan. Dalaman pun dah amal rasuah. Tu belum jadi menteri. Jadi menteri besar lagi le rasuah nya. Tu pasai nak ngan parti legasi komunis. Parti legasi komunis dapat dana dari zionist antarabangsa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails