Sunday, January 16, 2022

Kurangkan bil letrik 50%, begini, sila cuba..

 


Bagaimana Anda Mengurangkan Bil Elektrik Anda Secara Sah Sebanyak 50%?!

Satu kaedah baru ditemui mengenai bagaimana menjimatkan bil elektrik dengan lebih banyak secara sah sehingga 2 - 2.5 kali. Ia pasti akan membantu ramai orang untuk membayar dengan kurang dan lebih jimat.

Kami bertanya seorang juruelektrik dengan pengalaman 25 tahun dimiliki untuk menerangkan ini - Mike Tanner

Jumlah bil elektrik sentiasa meningkat dan semua orang tahu dengan baik bagaimana perkara ini diwujudkan serta bagaimana ia tidak berasas.

Tetapi anda perlu bersetuju bahawa setiap keluarga rata-rata menggunakan beberapa peralatan rumah atau alat elektrik ke tahap yang luar biasa.Bukan sahaja mereka sering menggunakan komputer dan mesin basuh, tetapi menjaga anak-anak memerlukan pencahayaan yang mencukupi dan beberapa yang lain penggunaan tenaga tambahan.

Saya sentiasa mencari teknik-teknik baru membantu menjimatkan perbelanjaan elektrik tetapi kebanyakan cara sering dianggap tidak sah.

Masalah utama bagi kami adalah hakikat bahawa rumah kami mempunyai dua penghawa dingin dan apabila kami menghidupkannya kami akan disambut dengan jumlah bil bulanan hampir sama dengan gaji saya! Tetapi ahli-ahli keluarga saya dan saya sendiri tidak dapat membayangkan hidup tanpa alat-alat ini! Ia satu penyeksaan untuk kita. Seperti tali yang ketat diikat yang tidak boleh dibuka. Kita tidak mungkin dapat hidup tanpa penyaman udara tetapi jika kita menghidupkannya maka ia akan bermakna kurang duit untuk berbelanja!

Untuk beberapa waktu sekarang, saya ada lembaran magnet dipasang pada meter elektrik di rumah saya. Cara ini akan menghalang fungsi sistem pemeteran elektrik atau mengalihkan sistem untuk menghasilkan keputusan yang bertentangan.

Masalah utama bagi kami adalah hakikat bahawa rumah kami mempunyai dua penghawa dingin dan apabila kami menghidupkannya kami akan disambut dengan jumlah bil bulanan hampir sama dengan gaji saya! Tetapi ahli-ahli keluarga saya dan saya sendiri tidak dapat membayangkan hidup tanpa alat-alat ini! Ia satu penyeksaan untuk kita. Seperti tali yang ketat diikat yang tidak boleh dibuka. Kita tidak mungkin dapat hidup tanpa penyaman udara tetapi jika kita menghidupkannya maka ia akan bermakna kurang duit untuk berbelanja!

Ada satu masa ini apabila saya melakukan kerja pemasangan dan penyambungan pada meter elektrik di dalam rumah jiran saya. Keesokan harinya apabila saya pergi semula ke rumahnya saya nampak dia kelihatan seperti dia sibuk membaiki sesuatu. Saya masih berasa kasihan untuknya untuk membuang wang simpanannya ke atas perbelanjaan ini, tetapi adakah anda tahu apa sebenarnya yang berlaku? Rupa-rupanya dalam tempoh dua hari ini, meter menunjukkan penggunaan hanya 700 watt!

Saya mula bertanyakan dia soalan dan mendapati bahawa dia menggunakan peranti khas yang dipanggil Stability 24.

Peranti ini menurut sifar fizik asas, mengurangkan penggunaan cahaya.

Saya malu saya tak pernah mendengar mengenai ini sebelum ini.

Saya mula mencari maklumat mengenainya dalam proses kerja terperinci dan menjumpai artikel oleh seorang juruteknik terkenal. Namun begitu, saya masih tak dapat membuang keraguan saya.

Peranti ini kecil dan perlu dipasang ke dalam soket yang terdekat di mana meter elektrik terletak dan dengan segera peranti mula berfungsi tanpa sebarang bunyi. Anda tidak boleh membeli peranti ini dari mana-mana kedai biasa kerana kerajaan tidak akan mendapat keuntungan dari kaedah penjimatan elektrik ini! Bagaimanapun teknik ini adalah benar-benar sah terutamanya apabila kita membayar cukai yang tinggi dan kita berhak untuk menjimatkan sesuatu menggunakan benda kecil ini.

Saya telah mencari laman webnya dalam masa yang lama dan akhirnya saya menjumpainya. Anda boleh memesan Stability 24 di sini dan ia adalah 100% selamat - pembayaran setelah menerima barangan.

Saya telah memesan 3 biji sekali gus, jadi saya boleh hadiah kepada ibu bapa dan abang saya.

Saya bukan seorang yang boros dan saya fikir ia adalah cara yang lebih baik untuk menjimatkan satu perkara dan dapat membelanjakan wang yang anda simpan untuk tercinta dan anak-anak. Berharap anda akan menyukainya juga.

Selamat mencuba kepada semua orang dan saya berharap anda semua dapat menjimatkan sehingga 2 kali perbelanjaan elektrik anda dengan cara yang sama saya lakukan!

(BlogHot)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails