Saturday, December 04, 2021

Hapuskan 'barua DAP@LeeKwanYew'?

 

PM Lee Hsien Loong on Mr Lee Kuan Yew: 'When you needed him, he was there.', Singapore News & Top Stories - The Straits Times (atas)

Komen Rakyat dalam blog ini..

2 comments:

Anonymous said...

Musuh Islam seperti puak kafir harbi dan puak munafiqun liberal adalah kepala bapak hipokrit @ pendusta lidah biawak kerana mereka berpura-pura meminati atau mengasihi Allahyarham Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

Malangnya strategi kotor mereka menggunakan nama Nik Abdul Aziz untuk menyerang, menfitnah dan memburuk-burukkan parti Islam telah gagal kerana musuh Islam ini selalu menyerang, menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan agama Islam , menafikan hak umat Islam dan menyokong dan membela pelbagai bentuk kemungkaran (termasuklah industri dosa besar) dan kesesatan.

Sebaliknya, tuan guru Nik Aziz adalah pejuang Islam yang berusaha menegakkan agama Islam , membela hak umar Islam, menyuruh manusia melakukan kebaikan dan melarang kemungkaran.

Oleh sebab itu umat Islam perlu bersikap bijaksana dan berhati-hati dengan pelbagai bentuk tipu daya yang dicipta oleh puak musuh Islam untuk mendapatkan kuasa untuk menindas Islam dan umat Islam.

Cukuplah rakyat dikencing hancing selama 22 bulan. Bau hancing masih lagi belum hilang dan ditambah pula dengan kencing baharu.

Anonymous said...

Kalau Lee Kwan Yew tidak percaya pada kaum Melayu di Singapura kenapa kita di Malaysia terhegeh hegeh memberi kepercayaan pada kaum Lee Kwan Yew warga Malaysia disini.!?

Ini lah musibah bila urusan Kerajaan diberi kepercayaan pada kaum LeeKwanYew@Jho Low. Fakta dalam Kes 1 MDB cukup cukup lah orang Melayu dan pemimpin Melayu beri muka pada kaum Cina@LeeKwanYew ini..!!

Kisah Yang Tidak Terungkai Tentang Gabnor Bank Negara Malaysia Zetigate, Tommy Tomas dan Tun Mahathir dengan 'Rules of Law Pha Chu Cheng' cap ayam Kerala..!!

Pada 19 November 2021, SPRM mendedahkan senarai lebih 300 individu dan entiti Cina (saya ulang bukan 3 ekor bukan 30 ekor Cina yer tapi 300 ekor orang Cina..!! Nak ker lagi percayakan kaum Cina Jho Low ni..!? Sudah sudah lah tuhh percayakan kaum Jho Low ini bila berurusan dengan mereka.!! )

(Tak serik serik lagi kena main dng kaum Jho Low nih wooii..!!) 300 individu itu terutama nya dari Pulau Pinang, yang banyak menerima kira-kira RM800 juta wang 1MDB afalah kaum Jho Low ini, tetapi tiada satu tindakan diambil terhadap kaum Jho Low ini untuk mendapatkan semula wang itu.

Cukup cukup lah, sudah sudah lah, enough lah wahai pemimpin2 Melayu kat Malaysia ini apa sial kau orang masih percayakan pada kaum Cina Jho Low di negara ini..?

Kau orang tak serik serik lagi ker kena main dengan kaum Jho Low ini..!?

Kaum Jho Low sedang tepuk tangan saksikan kebodoh bangangan pemimpin Melayu barua belaan mereka dipermainkan dan bercakaran sesama Melayu..!!

Skg Jho Low tengah ketawa terbahak guling guling tengok betapa lemah nya pemimpin Melayu bercakaran sesama sendiri..

Sebelum PRU 14 berguling guling pemimpin walaun dan barua bangsa Jho Low terpekik terlolong tangkat Jho Low, Nif Faisal dll.

Nampak tak sekarang betapa bodoh bangangnya dalam tempoh 22 bulan pemimpin ultra lusui dan lusuh bila PH berkuasa dan Jho Low lesap sambil tepuk tangan melihat kebodoh bangangan pemimpin2 Melayu berantakan sesama ssndiri...

Kau orang tak serik serik lagi ke kena main dengan kaum Cina LeeKwanYew@DAPJho Low ni..!?

PRU 15 masa kita hapuskan barua barua DAP@LeeKwanYew

4 comments:

Anonymous said...

sessaja kopi pes dari laman blog bang non reformbasi yg sudah di tolak tepi oleh rakyat..!!

ANAK MENTERI SEKOLAH DAN UNIVERSITI LUAR NEGARA ..PENYOKONG MOTONG GETAH IKUT CUACA HARI HARI..MAKAN PUN SUSAH DAN VIRUS OMICRON TAK BAHAYA

NORSHIDAH MOHD DAUD

Hoi Melayu bodoh...

https://wrlr.blogspot.com/2021/12/anak-menteri-sekolah-dan-universiti.html?m=1

Anak beranak pemimpin kesayangan korang anto anak=anak dia study kat oversea
Abis-abis cikai pun yang study dalam Msia, masuk sekolah International
Ade diorang tau masalah pembelajaran, pelajar & guru kat Melaysia ni?
Korang merungut la camne pun, ade diorang peduli?
Pegi mampos korang la
Pastu menyalak-nyalak macam anjing kurap salahkan Cina
Bodo sejak lahir ke?

Anak anak Bang Non anak cucu Che Det ada yang belajar kat ITM UTM dan University tempatan ke. !!

https://wrlr.blogspot.com/2021/12/yang-lebih-bahaya-dari-omicron.html?m=1

Varian Omicron tidak merbahaya, demikian kenyataan pakar² dan saintis dari Jepun, Afrika Selatan dan United Kingdom.

▶️ Yang bahaya adalah golongan yang memiliki Paten Covid-19 (sejak 2014) dan menyebarkannya kepada dunia.

▶️ Yang bahaya adalah golongan yang berkuasa dan memaksa masyarakat menyuntik cecair beracun ke tubuh yang sihat.

▶️ Yang bahaya adalah golongan yang menjadi alat kepada golongan² di atas dan mengeluarkan pelbagai kenyataan tidak masuk akal, bodoh dan fitnah di dalam media, ceramah dan khutbah² Juma'at.

Yang suntik ajaran pluralisma, lgbt dan gay tu kira tak bahaya la kottt...!!

Suma salah Melayu yg Cino jadi campion... bangang bertingkek tingkek

Anonymous said...

Jho Low dijulang sebagai pejuang di mata orang Cina.?

Si Hamid keluarkan kenyataan yang pelik dan jelik untuk menutup 'kegagalan' beliau untuk membawa pulang Jho Lo, sedangkan beliau sendiri telah memberi jaminan untuk membawa pulang Jho Lo?

Link kat bawah ni haahh..

https://www.astroawani.com/berita-malaysia/jho-low-didakwa-bedah-wajah-menyerupai-beruang-berjalan-macam-seladang-221747

Persoalan mudah masa ini, adakah kerajaan PN masih percayakan kaum Cina bila berurusan secara rasmi dalam kerajaan.!? Jho Low adalah contoh kelemahan pemimpin pemimpin Melayu mempercayai kaum Cina secara berlebih lebihan.

Di era Lee Kwan Yew apakan kaum Cina di Singapura diberi ruang untuk pemimpin Melayu dan ahli perniagaan Melayu diberi tempat dalam urusan rasmi kerajaan ultra kiasu Singapura..!? Tidak sama sekali..!!Sebab mereka tak percaya kan orang Melayu yang tinggal di Singapura.

Jho Lo dan Nik Faisal memang tidak dapat dikesan atau ada kuasa politik yang menghalang dari mereka di bawa balik ke Malaysia untuk dibicarakan?

Di mata orang Melayu Jho Low adalah pengkhianat dan menghancurkan negara.

Di mata kaum Cina mereka mungkin menganggap Jho Low dijulang sebagai pejuang suci yang meruntuhkan kerajaan Melayu Islam.

Ada kah rakyat Malaysia kita ada kedengaran orang Cina di Malaysia dan Parti MCA, Parti DAP seperti Lim Kit Siang, Guan Eng, Tony Pua, Chin Tong, Teresa dll, mencemuh kerja kotor Jho Low..!?

Sampai sekarang sepatah haramjadah pun tidak ada satu cemuhan yang keluar dari mulut kaum Cina atas perbuatan Jho Low itu.

Yang terkinja kinja menjaja nama Jho Low ialah Tun Mahathir, PKR, PejWang dan PAN majoriti dari Melayu.


ps: Orang Melayu harus faham betul betul isu ini. Musuh orang Melayu dan barua suruhan mereka sedang membatu api utk pecah belahkan orang Melayu. Biar Melayu selesai kan isu sesama Melayu. Melayu Jaga Melayu

Anonymous said...

Rules Of Law Kerala Part 3 : Tommy Thomas Admits Zeti Should Be Charged, So What Are We Waiting For?

The latest revelation from former Attorney General Tommy Thomas, convinces that there was an attempt to coverup the scandal of former Bank Negara Governor Tan Sri Zeti Akhtar Aziz.

How can there be time to create dozens of cases against Datuk Zahid Hamidi and Datuk Seri Najib Razak but no time to read the investigation paper against Zeti Aziz? Puad asked.

On the 1MDB money scandal going into Zeti’s account, it is too clear that it can be opened immediately

This attempt happened when Pakatan Harapan ruled under Prime Minister Tun Mahathir.

In an interview, with an electronic media, Tommy Thomas admitted to knowing about Zeti Aziz’s scandalous paper regarding the stolen money from 1MDB that went into her family’s personal account.

Many other pieces of evidence in favour of the defense were hidden, including the Zeti family’s bank account statement which was demanded by the defense to be disclosed and displayed in court.

This is very strange, because the personal account of the former Prime Minister DSNR can be revealed to the world, but the account of the former Governor cannot.

It is believed that Zeti’s family account from 2008 to 2016 had a transaction involving siphoned money to one of the people who was very vocal about imposing DSNR.

Anonymous said...

Depa cina taklah sampai tahap hina bangsa sendiri. Cuma yg liberal ni dok hina bangsa melayu. Contoh NORSHIDAH. Kau hina jer lah individu tersebut, yg kau hina bangsa melayu tu apa hal. Bukan senang kau nak minta maaf dengan setiap individu yg berbangsa melayu. Bila berimamkan imam liberal, ni yg jadi rosak pengikutnya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails