Friday, November 05, 2021

Ini, Wajah Hodoh PH dibawah Tun M sekongkol DAP...

 

Komen Rakyat dalam Blog ini..

3 comments:

Anonymous said...

Dalam usaha DBKL mengekang peningkatan kemalangan berkaitan kes pemandu mabuk, ada pula golongan yang membantah penguatkuasaan baru ini atas alasan membebankan masyarakat bukan Islam.

Anonymous said...

Najib Saman “Budak Suruhan” Tun Mahathir Mohammad dan PH juta juta.

https://my-news.online/2021/10/27/najib-saman-budak-suruhan-ph-juta-juta/

Hebahkan !!!

Sila sediakan wang.untuk membayar saman ganti rugi.

Itu paling sesuai untuk diucapkan kepada budak suruhan dan Bekas Peguam Negara lantikan Lim Guan Eng ia itu Tommy Thomas.

Jika Tun Mahathir tidak berani bertindak atas sebab DAP miliki banyak maklumat berkenaan Tun Mahathir di Singapura melalui PAP, maka biar Najib Bin Razak lakukannya.

Mahathir hanya mampu berkata dia akan sanggup jadi saksi untuk DSNR jika menyaman Tommy Thomas.

Ketika Tommy mendapat mandat menjadi Peguam negara banyak kes kes dan hal penyelewengan dan kes kes rasuah pemimpin Pakatan Harapan telah gugur sewenang wenangnya begitu sahaja.

Sehingga ada sindiran berkenaan hari terkejut negara, apabila kes kes digugurkan sewenang wenangnya.

Ketua Suruhanjaya Pencegah Rasuah terkejut dengan kes rasuah DAP gugur atas nasihat TT, Tun Mahathir beri kenyataan beliau pun terkejut juga.

Namun , ia tidak kemana sekadar terkejut sahaja. Malah, yang kertas siasatan sudah siap pun boleh digugurkan begitu sahaja oleh Peguam lantikan dari DAP ini.

Rakyat Malaysia yang terkenal mudah dipedaya dan mudah dibodohkan lansung tidak pandang isu ini dan pandang enteng sahaja tapi amat bising pula dengan kisah 1MDB yang mereka sendiri tidak begitu faham selok belok koporat.

Kini , DSNR sah sudah memfailkan saman terhadap bekas Peguam Negara Tommy Thomas , walaupun semua tahu jumlah disaman tidak besar tambah lagi, sumber wang mudah untuk didapati dari puak puak mereka, yang pasti satu kemenangan moral bagi DSNR bahawa individu dari puak pendakwa kes 1MDB adalah puak yang banyak lakukan kesalahan dan salahlaku.

Seret Dan Dakwa Tommy Thomas Bawah RCI seret keluarga Zety , Akan Pamerkan Wajah Hodoh Pakatan Harapan. Selama ini Pakatan Harapan dibawah pimpinan Tun Mahathir yang bersekongkol dengan DAP telah berjaya mencipta banyak kes persepsi dan kes pilihan terhadap pemimpin UMNO.

Ini atas sebab manifesto Pakatan Harapan telah sah penuh dengan pembohongan , maka untuk justiy PH tidak berbohong semuanya , maka kes kes perlu diujudkan.

Hatta terciptalah kluster mahkamah UMNO dari ciptaan PH dan Tun Mahathir.

Anonymous said...

Orang suruh bahas bajet negara dalam parlimen, Orang Tua tu asyik ratib Najib, Najib dan Najib...

Kenapa ya?

Itu bukan sistem perundangan Malaysia.

M for Malaysia. Bukan M for Mahathir itu filem bodoh anak bongsu dia, sampai sekarang kutipan tiket pecah panggung atau pecah punggung tidak diketahui..?

Bodoh punya filem...!! patut tak laku acara tayangan punya la gempak mcm hollywood.... low class filem

Tak tahan dengan jawapan-jawapan dan pendedahan Najib ke..?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails