Saturday, September 11, 2021

'Latheefa Koya wajar disiasat, mahathir...' Meloya...

 

Komen Rakyat dalam blog ini...

1 comment:

Anonymous said...

Latheefa Koya wajar disiasat, mahathir, najib, terlalu banyak kes penganiayaan politik, Tommy Thomas

Rakyat Malaysia malu terhadap kredibiliti Latheefa Koya sebagai ketua pesuruhjaya SPRM telah terjawab. Memang beliau dilihat sangat tidak layak memegang jawatan Ketua Pesuruhjaya SPRM namun rakyat tidak mampu berkata apa-apa berkenaan perkara tersebut memandangkan beliau adalah lantikan politik era pemerintahan kerajaan Pakatan Harapan (PH) yang diterajui Dr Mahathir Mohamad.

Kekusutan yang dicetuskan oleh Latheefa Koya kini membebankan SPRM. Perlu kita ingat bahawa tindakan Latheefa Koya tersebut atas arahan mereka yang berkepentingan politik atau lebih tepat yang melantik beliau. Kertas siasatan Zety yang hampir selesai pun masih belum selesai ini kan kertas siasat lafian Latipa Koya lagi lah tekak rakyat Malaysia naik menyampah dan meloyakan

1 comment:

Anonymous said...

Rosmah tak pernah beli berlian merah jambu: Peguam

Peguam Datin Seri Rosmah Mansor menegaskan isteri bekas Perdana Menteri itu tidak pernah membeli berlian merah jambu walaupun polis mengesahkan terdapat bukti transaksi pembelian menggunakan wang 1MDB.

Melalui kenyataan bersama yang dikeluarkan oleh Datuk Geethan Ram Vincent dan Datuk K Kumaraendran, mereka berkata, Rosmah juga tidak pernah menerima berlian merah jambu berkenaan.

Jualan Equanimity Balik sini dan dakwa saya, kata Tun M kepada Jho Low
Dr Mahathir. Macam mana nak balik bila ex IGP lantikan Tun kata Jho Low dah lesap dan Jho Low jadi beruang. Nnpk ni Atok Nyanyuk Bingai.

Jho Low lesap dan IGP lantikan Tin dakwa Jho Low bertukar jadi beruang..Nnpk lagi teruk atok nyanyuk dan bingai..!!

Lagi Pelik bila Tun Mahathir cabar Jho Low balik dakwa Tun pasal jual kapal mewah dengan harga murah. Sedangkan masa 22 bulan Tun berkuasa Tun lansung tidak buat apa apa supaya Jho Low dibawa balik ke Malaysia..!! Tak ke bodoh bangang punya kenyataan..!!

Link PM ke 7 cabar Jho Low dakwa Tun kat bawah ni siall..!!

https://www-astroawani-com.cdn.ampproject.org/v/s/www.astroawani.com/berita-malaysia/jualan-equanimity-balik-sini-dan-dakwa-saya-kata-tun-m-kepada-jho-low-203182?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&amp=1&usqp=mq331AQKKAFQArABIIACAw%3D%3D#aoh=16313384449714&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=From%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.astroawani.com%2Fberita-malaysia%2Fjualan-equanimity-balik-sini-dan-dakwa-saya-kata-tun-m-kepada-jho-low-203182

Kami merujuk kepada satu kenyataan media Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang dikeluarkan pagi ini (semalam) sejurus sebelum tempoh mengundi PRK Rantau bermula yang membuat rujukan kepada anak guam kami, Rosmah.

Berlian merah jambu Ramai minta maaf selepas sah fitnah. Bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mendedahkan ramai yang meminta maaf kepadanya selepas kerajaan mengesahkan tiada sebarang pembelian berlian merah jambu oleh isteri VVIP di negara ini.

Menurut Najib, perkara itu membuktikan ramai lebih percaya kepada fitnah dimainkan pembangkang sebelum PRU14.

https://www-sinarharian-com-my.cdn.ampproject.org/v/s/www.sinarharian.com.my/ampArticle/22724?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQKKAFQArABIIACAw%3D%3D#aoh=16313386036244&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=From%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.sinarharian.com.my%2Farticle%2F22724%2FPilihan-Raya%2FPRK-Rantau%2FBerlian-merah-jambu-Ramai-minta-maaf-selepas-sah-fitnah

Sebab bila cerita itu keluar dalam Facebook, saya tengok berderet-deret orang minta maaf pada saya. (Kami) jadi mangsa fitnah dahsyat, katanya dalam ceramah di program Bossku Bersama Rakyat di Kampung Kanchong di sini, malam tadi.

Najib berkata, sebelum ini isterinya Datin Seri Rosmah Mansor telah memberikan bukti tiada sebarang pembelian dilakukan.

Tapi rakyat percaya Rafizi (Ramli), Tony Pua. Kata isteri saya beli berlian berjuta-juta padahal dia tak tahu.

Selagi hidup pemimpin ini selagi itu lah fitnah jijik subur dalam politik Malaysia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails