Wednesday, August 25, 2021

"Saya bukan bapa ayam” –Kini, Tauke Nekad Tinggal Dunia Hiburan,

 

“Kebenaran terjawab. Saya bukan bapa ayam” – Tauke Nekad Tinggal Dunia Hiburan, Terkilan Asyik Terpalit Kontroversi

SUSULAN pengesahan polis yang menolak pendakwaan ke atasnya, Tauke akui berasa lega akhirnya kebenaran terjawab bahawa dia bukanlah ‘bapa ayam’ yang terbabit dengan kes pemerdagangan manusia seperti dihebohkan sebelum ini, lapor Kosmo.

Namun, kerana terkilan namanya seringkali dikaitkan dengan kontroversi, Tauke nekad membuat keputusan untuk meninggalkan dunia hiburan.

Menurut Gempak, Tauke berkata dia tidak menyesal dengan keputusan dibuatnya kerana percaya rezeki ada di mana-mana meskipun tidak lagi bergelar selebriti selepas ini.

Adik adik turut dihina, maruah dipijak-pijak

Katanya, ianya menjadi keterlaluan apabila ahli keluarganya turut dikaitkan dan dikeji oleh orang sekeliling. Disebabkan situasi tersebut, Tauke berkata dia menjadi tawar hati untuk terus berada dalam industri dan lebih rela melakukan kerja lain daripada terus menerus dimaki dan dihina.

Kawan-kawan menjauhi, keluarga lega lepas dibuktikan tak bersalah

Menurut Malaysiakini, pelawak berusia 45 tahun itu bagaimanapun bersyukur apabila nama dan reputasinya kembali dibersihkan selepas dia terbukti tidak bersalah. Namun, dia terkilan dengan sikap masyarakat yang suka menjatuhkan hukum hingga menjatuhkan maruah orang lain.

Dia turut berkata mahu memperbaiki diri dan akui redha serta perlu terus kuat untuk melalui ujian Allah kepadanya. Tetapi, apa yang lebih menyedihkan, kata Tauke kawan-kawan semakin menjauhinya.

Tauke berkata dia kini sedang mengusahakan bisnes menjual produk kecil-kecilan dan bagi sesiapa yang berminat untuk tahu lebih lanjut boleh lawati Instagram peribadinya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails