Sunday, September 06, 2020

Memang Stategi Busuk Mereka Begitu, Ajar Saja Apa Yang Patut..

 Mohd Khairuddin dakwa jadi mangsa sabotaj terancang PH dan DAP. Foto NSTP Mohd Khairuddin dakwa jadi mangsa sabotaj terancang PH dan DAP. Foto NSTP

Khairuddin dakwa PH, DAP sabotaj dirinya

KUALA NERUS: Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali menganggap beberapa isu yang membelenggu dirinya adalah sabotaj terancang daripada beberapa pemimpin Pakatan Harapan (PH) dan DAP.

Tegasnya, walaupun beberapa kali mengakui berlaku kekhilafan perlanggaran prosedur operasi standard (SOP) COVID-19 apabila tidak melakukan kuarantin wajib selepas pulang dari Turki pada 7 Julai lalu, pemimpin pembangkang katanya masih membangkitkan isu itu, termasuk pada sidang Dewan Rakyat.

"Disebabkan kekhilafan itu, saya sudah dikenakan kompaun sebanyak RM1,000 dan dipanggil memberi keterangan di Bukit Aman.

"Saya anggap diri saya menjadi mangsa sabotaj terancang bukan saja daripada pemimpin PH dan DAP, tetapi menjadi mangsa kritikan pemilik portal berita apabila memaparkan gambar lama saya bersama isteri di Belanda yang dirakamkan pada tahun 2016," katanya.

Mohd Khairuddin yang juga Ahli Parlimen Kuala Nerus berkata demikian pada sidang media selepas merasmikan program Jelajah Kasih di Masjid Nur Bakti di Kampung Wakaf Baru, di sini, hari ini.

Ketika mengulas bentuk tindakan akan dikenakan oleh pihak polis yang difahamkan sedang menunggu arahan daripada Jabatan Penguam Negara, Mohd Khairuddin enggan mengulas lanjut.

"Polis sudah mengambil kenyataan dan saya adalah saksi utama kepada kes itu, maka tidak elok saya mendahului pasukan keselamatan untuk memberi komen," katanya.

Mohd Khairuddin berkata, peguamnya akan menyerahkan surat guaman kepada portal berita yang menyiarkan gambarnya dan isteri untuk tindakan undang-undang.

"Kita sudah kenal pasti portal berita yang membuat berita palsu, termasuk menyiarkan gambar saya dan isteri. Peguam saya akan serahkan esok atau Isnin ini," katanya.

Komen Weblog Ibnu HasyimMemang stategi busuk mereka menghalalkan cara begitu, Ajar saja apa yang patut, supaya orang ramai tahu dan tidak terpengaruh. Yang sedih penjilatnya, kadang 'lebih tuan dari tuan'.. Ada yang mengaku Melayu/Ilam pula tu.. Ha ha!

Hibur Hibur Sikit
Baik didengar oleh perasuah-perasuah!!


30 comments:

Anonymous said...

Sendri yg langgar undeng2 wajib kurantin...tanggonglah..

Awak bukan burung hud hud...

Burung hud terima perintah nabi sulaiman...awak terima perintah sape ke Turki kawasan covid?..

Anonymous said...

Langgar undeng2 negara bukan kekhilafan...negatif covid bukan lesen kpd menteri langgar undeng2....ada pahaaaam?...

Menteri sepatutnye tunjuk contoh baik kpd rakyat...

Kalo di jepun ato korea menteri mcm ni dah letak jawatan kerana tiada kemaluan ...

Masih nak nyalahkan orang lain..


Lobai hud hud bengong..

Anonymous said...

Jangan bodo, baca betul-betul kisah hud hud dalam Al-Quran..

Anonymous said...

Engko paham ker quran yg ceritakan hud hud diperintahkan oleh nabi sulaiman untuk satu tugasan?..

Sibjahil Nak putarbelit jugak.

Anonymous said...

Wooi cai lutut 9.02.. NAK PUTAR PON BIAR LAH CEDIK CIKIT..ENGKO TU BONGOK..


Ketika sedang melakukan perjalanan bersama rombongan, Nabi Sulaiman yang tengah berada di wilayah Yaman merasa kehausan. Kemudian Nabi Sulaima MENERINTAHKAN burung Hud Hud untuk mencari sumber air, tetapi setelah ditunggu sekian lama burung Hud Hud tak kunjung kembali. Karenanya Nabi Sulaiman marah dan berujar, “Pasti akan kuhukum ia dengan hukuman yang berat atau kusembelih ia, kecuali jika ia datang kepadaku dengan alasan yang jelas, maka akan aku maafkan!” Beberapa saat kemudian datanglah burung Hud Hud, lalu berkata, “Maafkanlah aku yang Rasulullah! Aku telah tersesat di daerah yang jauh. Aku telah mengetahui sesuatu yang tidak engkau ketahui

Anonymous said...

Strategi dap supaya menteri2 takut menjalankan tugas. Nanti dap harap rakyat menilai pn tak perform. Memang hati busuk dap yg kafir itu takkan bersih. Semua tak bersih kerana dap suka minum air yg tak bersih iaitu arak sampai mabuk. Bila dap dah mabok, fikiran pun ikut mabok. Orang yg tak minum arak dapat menilai buah fikiran kaki mabok dengan yg tidak kaki mabok seperti buah fikiran eng guan dan tghh.

Anonymous said...

Lobai Hud Hud tengah poning kertas siasatan dihantar kpd peguam Negara untuk pendakwaan..

Pejuang RUU 355 yg nak sekeh kepala mufti Perlis kunun RUU 355 hukum Allah....tapi RUU dighaibkan..

Menipu..

Anonymous said...

Langgar undeng2 boleh mintak maap dan sogok kerajaan dgn 4 bulan gaji?

Kalo Pas perintah buat hukum hudud lobai2 Pas akan dikecualikan dari hukuman jika langgar undeng2 kerana ada dalil untuk lobai pas...

Anonymous said...

Mengarut merepek...strategi lobai pas nak makan angin percuma dgn keluarga...kunun pegi kerana tugas rasmi dlm situasi bahaya civid...

Rakyat di dakwa di mahkamah di jel dan didenda...menteri bayar kompaun


Lobai hud hud sudah calarkannimej Ketua Pengarah Kesihatan yg cemerlang..

Anonymous said...

Dah mula balik strategi meroyan fitnah. dah takut tenggelam!

Ha ha ha 22 bulan perintah menipu saja.. Inilah akibatnya, ikut group Jilat juboq tak basuh, habis keturunan keluarga jadi jauh dari agama, jadi rosak. Kini terpaksa kuncu-kuncunya meroyan. Dan teruskan meroyan, hina ulama. Terus ulang-ulang tuduhan basi, idea baru dari tokey kulupnya dah habis, tak laku lari.

Memang puak-puak munafik atau anti Islam ada sepanjang zaman.. Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian end meneruskan hasut ganggu.. Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian end.

Kesian, masih jadi barua DAP lagi. Kesian. masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian end, barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, budak kampung dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana umpan mata kail dedak itu. Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua.. DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat, peluluq juboq tak basuh si kulup gian end. hi hi hi . Tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Mereka bangga disebut macam tu.
huuuuu. manusia berjiwa hamba manusia..
Hai manusia....... kembalilah kepada Tuhanmu.... Tuhan Maha Penerima taubat!!

Anonymous said...

Tuduh strategi busuk DAP dan PH...ada bukti?..

Tak de bukti jadi Fitnah Dajjal..

Anonymous said...

Kaki auta dan meroyan sudah mai..

Tak dapat bela guna strategi merapo dan meroyan..

Cai kepala lutut...



Anonymous said...

Anak bini lobai hud hud tak di kompaun dan disiasat ker?.

Anonymous said...

Tak de ontong sabotaj lobai hud hud..

Hanye pandai copy idea menteri PH...tanam buluh dan minum minyak sawit..

Muka lobai dah berminyak..

Anonymous said...

Penjilat juboq gian end, meroyan pi repot polis le bengong !

Anonymous said...

Dap akan attact peribadi. Ramai2 defend individu yg diattact oleh khadam dap. Sekarang ramai khadam menyamar melayu.

Anonymous said...

Belum lagi reda krisis bekalan air yang melanda Lembah Klang akibat pencemaran industri di Sungai Gong, Klang, semalam, penduduk Tasik Gelugor, Pulau Pinang pula mendedahkan pencemaran najis kumbahan babi yang dilepaskan ke dalam sungai.

Hampir 40 tahun penduduk Tasik Gelugor terpaksa hidup dengan menghirup udara daripada najis babi yang diternak di kawasan penempatan Melayu malah menjejaskan pendapatan nelayan darat dan juga pesawah.

Anonymous said...

Itu her kepandaian cai lutut...

Nakvrepot ape lagibkertas siasatan polis dah hantar kpd AG...lobaibhud hud sedang menggelabah..
Kikikikik.

Anonymous said...

Meraong lagi..

Anonymous said...

Bani hasyim suka sebar cerita karut marut dan fitnah...bila mau berenti ?...islam ker?..

Anonymous said...

RBA pula terima perintah dari gonna end kepala bapak kafir harbi roket yang memusuhi Islam dan umat Islam. Maka tidak hairanlah puak RBA memusuhi ulama Islam, parti Islam, perjuangan Islam dan umat Islam.

Anonymous said...

Jika puak Pee H langgar undang-undang seperti rasuah contoh kes banglo dan kes tero wong, 101 direct nego dll atau jenayah seperti menjadi barua LTTE, kes bunuh ahli bomba, hasutan perkauman dll semua orang Pee H terutamanya puak biaDAP boleh dibebaskan dari dakwaan di mahkamah oleh Mr Tomato kaki dancing. Puak RBA diam membisu seperti Syaitan bisu. Tak Ada pula RBA buat heboh satu Msia .

Maka terbuktilah puak RBA adalah pembohong yang tidak tahu malu.

Anonymous said...

Sejarah menceritakan semua polis melayu termasuk isteri terbunuh di balai polis bukit kepong.

Anonymous said...

Kes banlob dan direct nego tiada bukti rasuah ler bodoi...

Kovsekolah mana dulu?...patut lah bodooh sabgat...meraong jer.pandai..

Anonymous said...

Termasuk bapak ko mati sama..

Anonymous said...

Sejarah menceritakan, lebai hadi mengkafirkan umno. Skrg kapirkan sapa yg x sokong umno.

Anonymous said...

Cuba mat sabu langgar Sop kuarantin. Blh jd mcm burung hud hud x?

Anonymous said...

Akhir zaman ulamak menghadapi fitnah, menghadapi fitnah Ada kemungkinan ulamak difitnah atau Ada kemungkinan ulamak terpedaya dengan fitnah dunia, fitnah nak harta banyak, fitnah nak berkuasa walau tebuk atap,fitnah nak pakai kereta mewah Dan macam2 yang menyebabkan dalil dicari bagi menghalalkan Salah laku.. fikirlah sendiri

Anonymous said...

Kepada Ibnu Hasyim teruskan berkarya mendedahkan keburukan2, penipuan2 DAP, gunakan pengalaman luas2 puluhan tahun anda sebagai wartawan dalam menyebar dakwah dan tarbiah kepada penjilat2 tegar DAP!


Anonymous said...

Hoi RBA bodoh berlapis-lapis, siapa arahkan gonna end dibebaskan dari perbicaraan di mahkamah ? Bukankah SPRM sendiri terkejut dengan keputusan memggugurkak dakwaan tersebut ? Bukankah ini bererti Pee H telah menghina undang-undang ?

Bukankah dahulu Pee H berjanji mahu hapuskan direct nego ? Pee H lidah biawak !

RBA bahlol hanya pandai makan dedak cap roket dan merapu dan merepek untuk kencing rakyat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails