Tuesday, February 11, 2020

Bogel. Ejen Rahsia Russia Pun Tahu Malu. Cuma Model Lokal Tak Sedar Diri..


Ejen rahsia dipecat kerana gambar bogel
Moscow: Model majalah dewasa Playboy terpaksa menerima hakikat dibuang kerja sebagai ejen perkhidmatan rahsia, selepas dia dikatakan mencemar imej kerana bergambar bogel.
Menurut Daily Star, Anna Anufrieva, 27, masih berkhidmat dengan kerajaan Russia ketika dia menghantar gambar bogelnya untuk menyertai pertandingan anjuran majalah dewasa itu.
Ia bagi digunakan untuk kalendar tahunan.
Selepas terpilih dan wajahnya terpampang di pelbagai platform, dia menerima tamparan hebat apabila dipecat, malah turut dibuang keluarga yang malu dengan tindakannya.
Anna berkata, dia tiada tempat tinggal, malah terpaksa melepaskan apartmennya kerana tidak mampu menyara kehidupan tanpa pendapatan tetap.
(Agensi)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bogel. Cuma model lokal murah saja yang tak sedar diri, tak pandai jaga maruah. Apa lagi yang mengaku beragama Islam. Kasihan mereka dan kuncu-kuncunya yang otak dijajah oleh budaya mungkar, kembalilah ke pangkal jalan.

Lihat lagi..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

1 comment:

Anonymous said...

Negara kafir pun selektif tentang pekerjanya. Kucing pun selektif pasangan sexnya. By hook or by crook tetap memilih kucing betina. Tidak melakukan hubungan sex dengan kucing jantan. Tapi ada manusia yg berpendidikan dan berjawatan, memilih sex ikut belakang. Biarlah ilmu berpasangan dengan agama, jangan ilmu berpasangan dengan liberal.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails