Wednesday, September 19, 2018

Lembu Ketawa Tergolek-golek.. Mari Fikir!

Hasil carian imej untuk Lembu tergolek-golek
Gambar hiasan..

Sebuah komen  menarik di bawah tajuk 

Mari kita lihat dan komen..
Lembu Ketawa Tergolek-golek.. Mari Fikir!





Anonymous said...
Pakatan syiah-liberal-kafir harbi mengamalkan nepotisme di mana ahli keluarga seperti ibu bapa, anak dan cucu dll membentuk dinasti politik dalam parti bunga, parti mata iluminati dan parti kafir harbi biadap. 

Ini jelas membuktikan pemimpin-pemimpin pakatan adalah diktator dalam parti masing-masing dan semua parti dalam pakatan pula diperintah oleh Maha Qarun yang menjadi boneka l im to kong kepala bapak kafir harbi biaDAP yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

Malangnya terdapat sebilangan orang Melayu jahil murakkab yang masih menyokong semua diktator ini walaupun mereka telah dikencing hancing oleh pakatan dengan pelbagai janji palsu, fitnah, auta, putar belit dan u-turn ciptaan pakatan penipu.

Woi barua ternakan pakatan, mana semua janji pakatan? Sudah ke lautkah? Atau ke tong sampah?

Lembu ketawa tergolek-golek melihat sebilangan manusia lebih bodoh dari lembu sendiri kerana mereka makan dedak cap roket. September 18, 2018 at 9:10 AM 


Apa pandangan anda? 

66 comments:

ikan said...

anjing pun tengah bergaduh tetiba jadi geng bila ada serigala. masuk geng.
cepat keluar bulatan masuk barisan . dari kiri cepat jalan... pressiden berjalan dengan gaya sambil tengok barisan bukan askar betul cuma baju je dekat sama. sambil berangan kemah ambo ni dapat tabik hormat askar jelmaan. hai bila pulok la nak dapat naik sukhoi ni...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Tuang Presideng PAS irihati tengok Jeybon Mat Sabu dapat periksa barisan dan tabik hormat dari Askar Melayu DiRaja Malaysia, tu yang hadi kerah buat acara olok olok syiok sendiri kat muktamar tu ari..........kah kah kah kah kah kah ,,,,......kah kah kah kah kah kah!!!!!!1

Anonymous said...

Woi! wala`onta,

Dah tak modal ka dok posting komen sendiri tu! Seghopa lah tuan presiden pas yang hamPAS, syiok sendiri! Nak kiok dah tu wei!!!

Shafiek Abdat said...

Sampai kiamat PAS tak akan jadi kerajaan oleh kerana tidak ada satu pemimpin dan ahli-ahli nya Yang mempunyai akhlak Yang baik dan terpuji.......!!

Anonymous said...

Tentulah wala' kat tuan presideng. Takkang nak wala kat guang en. Kapir tu.

Anonymous said...

dulu amano pung bnayak cilako
lani pakatn pung dah mula nak tunjuk cilako jugak
moga paktanamno cepat lingkup

Anonymous said...

Ramai pemimpin PAS menganut Syiah.
Kalau tuan Ibnu nak tahu, pemimpin mana berkiblatkan Iran dan sering ke Iran, mereka tu adalah pendakwah Syiah Iran. Ada pemimpin tertinggi PAS yang anuti Syiah!

Adakah PAS Syiah? Tidak....

Syiah meresapi semua parti politik kecuali MIC dan MCA.

tajnur said...

Bodoh juga lebai2 ni ye? Nak kata jahil mukarakab mmg terkena pun! Tidakkah Nabi s.a.w. dan para khulafa ar rasyiddin ada hubungan yang sangat rapat diantara mereka. Dalam Islam, yang penting mrk ada kejujuran, kewibawaan dan komitmen dgn rakyat. Lebai manalah yang berani katakan begitu pada Rasulullah saw dan para sahabat? Tidakkah mrk merupakn contoh dan tauladan bagi semua manusia?

Anonymous said...

trauma kalah pru semakin parah. begitu sekali kesannya terhadap parti yg nk barakat.

MR Bola said...

Prediksi bola hari ini dan terupdate , bola Hari Ini Terupdate Hanya di http://prediksibola712.blogspot.com/

Kunci_shorga said...

Pandangan sy.. pak ibnu confirm masuk syurga.

Husaini Ayu said...

Kikiki mmg win

Anonymous said...

Ayat ayat dalam filem MUNAFIK 2..
Win.

Anonymous said...

Keldai pon terjelir jelir lidah nyer..
tergelek dan tergolek..
memnunjuk aksi aksi gedik
demi kegembiraan tuan nyer..
maka berikrar lah si keldai..
taat setia kepada tuan nyer..
maka terjadi lah mereka itu..
KELDAI KELDAI KAPIR DAP..

Anonymous said...

Hadi awang pun guna kuasa angkat anak ada jwtn dlm parti. Bini dia lg.kahkahkah

Anonymous said...

Babi dlm kawah pun bangkit balik gelak wooooo. Sama je hadi nepotisme.

Anonymous said...

Maka terguris laa hati..
Melihat si YB Mohd Sabu..
Yang dulu nyer panglima terbilang..
Melawan si kapir kapir durjana..
Yang tampa jemu menghina islam..

Kini si YB Mohd Sabu..
Yang terkesima dengan tuan baru nya..
Terguris hati memandang nya..
Tergamak nya dia..
Membiarkan diri nya..
Menjadi KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP...
Aduh..
Terguris sungguh hati ini..

Anonymous said...

Bior berputih mata..
Jangan berputih Tulang..
jadi KELDAI KAPIR DAP pon takpa laa..

Anonymous said...

Berwala’ kepada YB LGE..
Pemimpin Agung berjiwa murni..
Biar kau digelar si KELDAI..
namun sebenar nya adalah..
KELDAI KAPIR DAP..
Istiqomah menjadi KELDAI..
Kerana itu lebih glamour bagi kamu..

Anonymous said...

Sampai kiamat pun..
Kau akan kekal..
Menjadi KELDAI KAPIR DAP..
Kerana kau sangat beristiqomah..

Anonymous said...

dulu..
Umno tong taik..
Maka penuh laa ulat ulat taik dalam nyer..
kini tong taik dah kering..
Ulat ulat taik berduyun duyun..
Berhijah ke tong taik baru..

Maka kini..
Jadi lah PKR & PBBM ..
Tong tong taik baru..
Dipenuhi taik taik baruu..
Gamak tu penuh ulat ulat taik..

Anonymous said...

Adakah PAN KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP? Iyer laa..

KELDAI KELDAI KAPIR DAP hanya meresapi PAN..

Anonymous said...

terkesima menjadi YB Menteri..
begitu sekali kesan nya..
hingga tergamak menjadi KELDAI KAPIR DAP..

Anonymous said...

Apakah KELDAI KELDAI KAPIR DAP tuu..
Berani melawan titah perintah sang ketua nya..
Terkesima sudah...

Anonymous said...

Nak tanya sikit laa..
Siapa President Kelab JSJ International..
Dengar cerita..
Dia bakal PM ke-8 Malaysia..
Betul ker..

Anonymous said...

Manusia yang cuba menipu tuhan ALLAH. malangnya dia tertipu dirinya sendiri!

Anonymous said...

Aku Cina, aku Islam tapi bukan ahli pas
Aku India, aku Islam tapi bukan ahli pas
Aku Iban, aku Islam tapi bukan ahli pas
Aku Kadazan, aku Islam tapi bukan ahli pas
Aku Orang Asli, aku Islam tapi bukan ahli pas
Aku Melayu, aku Islam tapi bukan ahli pas

Masuk Neraka kah aku aku semua kerana bukan ahli pas, admin, tolong jawab!

Anonymous said...

Ya. Hanya ahli pas shj tak masuk neraka. Jadi lebih baik kamu masuk pas sebab pas memperjuangkan islam. Alquran dan hadis perlembagaan parti.

Fahamm???

Jadi undilah kami. Mari kita menuju islam melalui pilihanraya. Hanya undi lah satu satunye jalan menuju negara dan hudud.

Ajk pas
Marang

Anonymous said...

Skrg umno dah tak taik dah. Halal. Mrk suci

Anonymous said...

Jadi babi tunggang Guan Eng pon boleh masuk syurganya. Hebat lagi kalau jadi lebai kulupnya!

Tak percaya tanya ulama PH .. ramai termasuk Wan Azizah. Tun M dll.

Ha ha ha .

ted manoff said...

September 18, 2018 at 7:49 PM
Betul tu,
aku setuju, bagaimana ahli PH boleh masuk syurga..

Anonymous said...

LEMBU yang di maksudkan ialah puak PAS = PARTI AJARAN SYAITAN

PAK LEBAI BODOH MACAM LEMBU...

TAK FAHAM2 LAGI KA DOL???

I said...

Jahilnya ko ni.... kt us..uk dan lain negara eropah ramai muslim tak jadi ahli pas... kt arab dari zaman berzaman tak masuk pas pun...hihiho guaner nya ....

Mat Ozil said...

Tokpa keluar umno... Taknak post ker ibnu... Hahahahahaha

bankami.bkogspot.com

Anonymous said...

Agaknya yang cukup terkesan dgn analogi bangang Mursidul Porche anjing2 pelahap PAS dan UMNO berebut, bersubahat dan bergadoh duit curi 1MDB Najib terus bertaawun bila Serigala Sheriff PH muncul utk menangkap dan menghukum pencuri yalah Mr. Clean/Nice Guy UMNO, Mustafa Mohamad Jeli yang bertindak keluar UMNO hari ini.

Mustafa boleh baca dgn jelas isyarat dan potensi malap PAS dan UMNO bersatu atas prinsip utk menyelamatkan sibiawak hidup Najib, Rosmah dan kroni2 yang menyamun khazanah negara. Malah dia berasa begitu jijik melihat barisan lanun2 UMNO kroni Najib diraikan begitu gah oleh Lobai2 Lidah bercabang diKT.

Dijangka ramai yang berprinsip kebenaran dalam PAS dan UMNO akan mengikuti jejak Mustafa sebagai membantah pakatan munafik2 ini. Tidak hairan jika Dr. Halimah yang bertanding diSeri Setia menyedari bagaimana Muslimah berhujan dan berpanas kerana wala kpd Hadi yang tersasar ingin menyelamatkan Rosmah dan harta2 karun berbilion termasuk ratusan Bag2 Birkin mewah.

Anonymous said...

pa keluar amano tak herang pung
mamat ni jenih tak ada tulang belakang asyek menempek kat mana yang kuat
amnopaktan hidup nak pentingakn dunya saja
banyak perintah Allah disanggah
nak tunjuk pandai dari Allah

ted manoff said...

Apa beza tuan ibnu dan lembu?...🐮🐮🐷

Anonymous said...

Anak beranak

Anonymous said...

Kalau lah..

Kau Emak kau Bapak kau keturunan ISLAM .. belum tentu nyer masuk SURGHA..

Kau Emak kau Bapak kau KAPIR dah tentu nyer masuk NERAKA..

Kau Emak kau Bapak kau MURTAD dah tentu nyer masuk NERAKA..

Kau Emak kau Bapak kau ISLAM dan hidup berlandaskan syariat ISLAM berdoa lah agar dengan RAHMAT ALLAH Kau Emak ksu Baoak kau dimasukkan SURGHA.. aamiin..

Anonymous said...

Sama jugaklah hadi awang. Perintah allah pun dia sanggah. Apo nak heran. Tipu allah dn rakyat malaysia. Kata nak dirikan negara isle...tapi sembah undi ciptaan yahudi

Anonymous said...

Apa persamaan LoL 9:57 dan LoL 10:07?

Kedua dua nyer KELDAI..
Lebih spesifik lagi KELDAI KAPIR DAP..

Tak gitu LoL LoL..

Anonymous said...

Sama jugalah PM ke-4 PM ke-7 Bakal PM ke-8..
Sama sama BAPAK PENYAMUN..

Lebih nyer Bakal PM ke-8.. dia BEKAS BANDUAN.. hebatkan..

Anonymous said...

Musim ULAT ULAT TAIK berhijrah ke TONG TAIK BARU telah bermula.. TONG TAIK lama dah kering dah..

Anonymous said...

Menuduh seseorang menyangah perintah ALLAH...! Hampir sama menuduh seseorang tu MURTAD..
Hebat kau LoL..

Anonymous said...

Menuduh seseorang tu menipu ALLAH.. seumpama nyer menuduh nyer MURTAD..
Berini kau LoL..

Anonymous said...


PAS hanya mengulas isu autisme.. kes terpencil..

PAS tak sepatah pun komen Rosmah berbelanja RM 1 juta untuk ubat-ubat anti penuaan..

Dalam Islam yang di utama kan hukum ia itu merotan...

Anonymous said...

Kami ahli pas akan masuk tong taik lama umno. Lazat

Anonymous said...

Comment dari sekor KELDAI..
Labih spesifik lagi..
sekor KELDAI KAPIR DAP..
Pasti nyer si KAPIR DAP berpuas hati dengan comment lu LoL..
Tahniah...

Anonymous said...

Kami ahli pas yakin bahawa najib dan rosmah tak lakukan kesalahan. Mereka suci. Pemimpin islam yg dijatuhkan. Lagipun najiblah harapan umat islam. Dia boleh ckp omputeh.

Anonymous said...

Keluar TONG TAIK dah kering..
Terhidu TONG TAIK baru..
TAIK masih fresh lagiii..
Langkah bijak tuuu..

Anonymous said...

KELDAI yang di maksudkan ialah puak PAN dan PBBM = KELDAI KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP..

Si Keldai memang lah BAHALOL macam KELDAI laa..

Ader paham LoL..

Kalau tak faham lagii tanyer ler BAPAK kau..
Kecuali kah BAPAK kau pon macam kau LoL..
Spesis KELDAI..
Lebih spesifik lagii KELDAI KAPIR DAP..

Tak dapat laaa den nolong nyo..

Anonymous said...

LoL 10:34.

Tak usah lah menyamar ahli PAS segala..
Selengok langkah kau pon orang dah tau..
Kau sekor KELDAI..
Lebih spsifik lagi sekor KELDAI KAPIR DAP..

Lagi mau nyamar ksu LoL..

Lagi satu LoL..
Kalau anak KELDAI tentu nyer Ensk Bapak pon sekor KELDAI..
kan LoL..

Anonymous said...

LoL..
Kau tak berbanga ker..
Bakal PM ke-8 kita tu President Kelab JSJ International..
Berbanga LoL

Anonymous said...

LoL...
Yang ISLAM akan masuk SURGHA..
Cuma ader yang kena masuk NERAKA dulu..

Yang KAPIR hukum nyer masuk NERAKA.. gitu juga yang MURTAD.. kekal dalam NERAKA..

Yang masuk SURGA tu pon bukan nyer banyak amalan nyer..
Masuk SURGHA kerana atas RAHMAT ALLAH..

KELDAI KAPIR DAP Pon boleh msuk SURGHA.. tu pon yang ISLAM laa..

ted manoff said...

Lol pala ayah ko..aku nk pijak pala ayah ko boleh tk?..kikiki.

Anonymous said...

Mat Ozil ooii..
Keluar umno bukan berita besar pon..
Dah tabiat ULAT TAIK..
Mana boleh idup dalam tong taik kering..
Cari laa TONG TAIK baru..
Taik fresh..

Anonymous said...

Yang penting saat2 akhir kehidupan hj hadi dptlah periksa barisan tabik hormat dari unit amal pas. Itulah sbnrnya perjuangan kami ahli pas...

Anonymous said...

Kahkahkah. Sape la punya idea beruk ni. Tuang presideng Di main kan je dek ahlinya.ni mesti idea mustapha spender labuh la ni. Takkn lupa..yg henjut awek kt hotel dulu tu.kahkahkah.

Budak kampung Selatan said...

Ingat..Tak ada insan suci yang tiada masa lampau dan tak ada insan berdosa yang tiada masa depan..

Syurga tu dipenuhi oleh pendosa-pendosa yang bertaubat. Manakala neraka pula dipenuhi oleh orang-orang alim yang munafik

Anonymous said...

Apakah nasib orang yang suka menghaiwankan dan mengkafir harbikan mereka yang menyangkal fitnah2 yang dipelopori blog ini?

Sama putaran yang dilalui Hadi yg dah hilang punca hingga menjilat balik semua ludah2nya hinggakan nama gagasan pun pilih nama lumrah yg dipanggil orang Islam lain, PIGS. Gulai kawah ketul2 favorit tak payah cakaplah, terkedu 2 kali keluarga Memali. Dahlah Tabung Amanah Memali dah gelap gambar, makan gulai ini adalah simbol u-turn tahap gaban kpd mereka2 yang korban nyawa melawan kafir2 Hadi.

Terkini KJ, Nazri dan Khalid Nordin meletak beban dan tanggungjawab kpd Najib, Jho Low dan skandal kecurian 1MDB oleh kedua2 Penyamun sbg punca utama berlaku deficit kepercayaan kronik yg dialami UMNO.

Malah mereka bertiga sepakat mengulas reaksi Mustafa yalah simbol penolakan akar umbi asal UMNO kpd halatuju UMNO sekarang yg telah dihijack kroni2 tegar dan pembela Najib Klepto yang bertopeng extremis Melayu-Islam fake dan berpaut kemas dengan ideologi baru PAS bertunjang Assobiyah hasil dari inspirasi dan ehsan dedak dari duit curi Najib.

Pakaian kombo hijau merah Lokman Adam diSeri Setia adalah simbol terbaik caca marba PAS-UMNO perdayakan rakyat dalam misi selamatkan Najib dan Rosmah.

Dijangkakan ini adalah model pakaian terbaru Jabatan Amal PAS diperbarisan kehormat akan datang.

Anonymous said...

Ubah suai dailog filem Labu Labi..

Anonymous said...

Yang penting saat2 akhir kehidupan Bapak kau... dapatlah melihat anak nyo kembali ke fitrah nyo.. tidak lah berterusan jadi KELDAI KAPIR DAP.. Omak kau pon samo..

Anonymous said...

Apo loo nasib malang Emak Bapak kau LoL.. tak kala memandang anak anak orang lain.. Terguris hati yerluka kalbu.. dibenak nyo berkata.. mengapa laa anak aku ni menjadi KELDAI TUNGGANGAN KAPIR DAP.. yang hidup nya hanya mengabdi diri kepada si ketua KAPIR DAP..

Apakah kerana umpan nya sehingga terkesima anak nya..

Atau silap berjimak kah hingga terkeluar spesis KELDAI lebih spesifik lagi KELDAI KAPIR DAP..

Kesian Emak Bapak kau LoL..
Kembali lah ke FITRAH LoL..
Takan selama nyo KELDAI..
Lebih spesifik lagii KELDAI DAP..
Takan selama nya nak di tunggang oleh si KAPI DAP..
Kembali la LoL..
Kesian kat Emak Bapak kau..

MR Bola said...
This comment has been removed by the author.
MR Bola said...

prediksi bola malam ini dan terupdate ,
Bola Malam Ini
Terupdate Hanya di http://prediksibola717.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails