Thursday, September 20, 2018

Jabatan Peguam Jadi Barua Rejim Mahathir.


Hari ini adalah hari terakhir untuk Peguamcara Negara memfailkan rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang telah membebaskan Lim Guan Eng dan Phang Li Koon pada 3 September 2018. Saya percaya notis rayuan tidak difailkan. TPR Masri minta DNAA tapi Mahkamah Tinggi bagi pembebasan.

Jadi, kenapa tak failkan notis rayuan?
P.S. Dahulu, Pakatan kata Jabatan Peguam Negara adalah barua kerajaan.

Sekarang mereka dah buktikan. Tahniah!
Dr Shamsher Singh Thind

Video


28 comments:

Anonymous said...

Rilek la. Hadi awong pun pernah jadi barua dap. Skrg barua mca. Apa sgt nak herann

Abah Turon said...

Memanipulasi agama.. dotkrin rejim PAS.

Anonymous said...

Aiseyman, Pak Ibnu awat naif sgt?

Bukan Singh ni wakil akar umbi DAP Penang yang bikin havoc kat ROS pasal pemilihan CEC DAP?

Singh ni sama taraf dgn Nasha, Lokman Adam semua buncit duit curi Najib. Nasha pecahbelahkan PAS dari Pakatan Rakyat. Singh ini nak kacau DAP. Lokman bikin kacau PKR. Semua arahan Najib lemahkan Pakatan Rakyat dulu dengan duit curi.

Mestilah berkokok sakan bila Najib baru satu malam dilokap SPRM, bakal satu malam lagi malam ni tak dang nanti nak bayar bail tuduhan2 baru petang ni. Eh, mana Ellie Suriati, dok sibuk Tabung Bail baruke??

Beginilah Pak, PAS kena kerja keras dan menang PRUlah baru Najib boleh jadi PM semula, lantik balik Afandi AG, Zul SPRM, Rauf CJ, Khalid IGP, Shafee AG Khas baru bolehlah tutup kes2 curi 1MDB semua, pekena balik tuduhan2 rasuah keapa kat LGE dan pemimpin 2 PH lain, masuk Anwar penjara lagi. Tak padan Muslimahje yang berjemur panas dan hujan nak selamatkan Bag2 Birkin mahal.

Jenuh jugak 5 tahun, hari2 kerja dok karang cite fitnah berkok dakam blog nak baruakan dan jatuhkan kerajaan PH ini.

Cik Minah said...

Aloooo Ustad Hasyim.
Nak mati Sahyid, bukan senang.
Solat siang malam, tapi hati perut busuk asik MEMFITNAH, semua ibadah yang dibuat ibarat menyimpan air dalam tangki bocor. Buat penat je siang malam bersolat, tapi nama tak tersenarai dalam rekod Malikat sebagai orang yang diredhai Allah dan dapat masuk sorga paling awal.

Anonymous said...

Memang kerja babi tunggang lebai kulup itu melebel orang.
Persoalan yang dikemukakan tidak dijawab.
Memang bodoh pon.
Temak lagi Pak Asim.

Ha ha ha .

Anonymous said...

Kiki manipulasi agama, lapor dekat majlis agama.

Anonymous said...

Tapi kami ahli pas yakin bhw kami akan masuk syurga kerana parti kami perjuangkan islam.

Undi pas bermakna syurga.

Jgn undi parti sekular berlambangkn kafir. Kami ahli pas berpegang teguh dgn hj hadi awang

Anonymous said...

Pas tak pernah jadi barua dap. Tapi pan, ya. Sebab tu bila dap tolak hudud,pas keluar pr. Dan pan masuk. Maka bertugaslah pan dengan rasmi sebagai barua dap yang unggul. Dimana pan juga menolak hudud dan perlekeh islam dan ulamak. Takziah kepada pan dan seluruh anggotanya.

Anonymous said...

PAS dh siap muktamar blum ? Brapa juta peluang kerja d Klantan dn Tganu dpt dihasilkan ?

Anonymous said...

Pertahan islam lebih baik dari pertahan kafir dan dap.

Anonymous said...

Macam pan dan dap tidak pernah melebel islam dan tghh. Merekalah pengkhianat yang besar kepada dunia islam di malaysia dan di ketuai oleh sabu dan guan eng.

Mohammad Azren said...

Ibnu bukannya ambil peduli tentang kebenaran. Asalkan posting yg memburukkan PH pasti menjadi perhatian selain hal berkenaan sex. Bak kata pujangga, kalau hampir lemas, taik terapung pun Ibnu buat pelampung. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Betul tu. Kami ahli pas yakin mereka akan ke neraka.

Anonymous said...

Cik Minah...janganlah banyak songel. Kalau asas agama saja tak paham, tak payahlah berlagak macam ahli syurga konon. Mati Syahid itu senang saja kerana ia hanya berasaskan atas kehendak Allah Taala semata. Tetapi kalau kehendak manusia mencampuri urusan Allah, ini yang dinamakan melampaui batas sempadan hakikat. Makanya ramai manusia menganggap bahawa susahnya mati syahid itu sedangkan itulah yg paling mudah (sila rujuk zaman Nabi). Tetapi kebenarannya ialah MATI KATAK itu lagi seksa dan susah kerana tidak bersedia untuk jihad...apalagi tak sempatpun nak mengucap tasyahud. Perlu diingatkan, Cik Minah tak payahlah nak memantau pekerjaan malaikat. Cik Minah pergilah mandi dan solat taubat sebelum Pak Ibnu Hashim mencelah dengan syarah agamanya. Takbiiir...

Anonymous said...

Sbg ahli pas apa yg penting bagi kami ialah amal ibadat. Peluang pekerjaan tu semua hanyalah dunia semata. Rezeki allah telah jamin. Tak perlu risau.


Kami hnya akan istiqamah utk infak kpd parti pas agar islam terus terbela.

Anonymous said...

Masuklsh parti pas pasti mati syahid. Sejarah telah membuktikan ibrahim libya mati syahid. ( sila rujuk sejarah memali).
Hanya melalui parti pas shj kita boleh berjihad.

Anonymous said...

Sokong! Mca pun tolak hudud. Tapi takpe.kami tetap akan bersama mca sbb mca bwh bn. Maka kami akan bertugaslah dgn rasminya sbg barua mca. Tahniah kpd kami pas..

Anonymous said...

pasal pas senyap je bab hudud? tak sibuk mcm sblm pru dulu? takkan lah lepas pru tanggungjawab hudud hilang? kata perjuangkan Islam?

pas tak kesian ke, pesalah dihukum dgn hukum manusia?

harap hadi akan bentangkan ruu 355 diparlimen secepat mungkin. dah 3 kali tangguh, takut Allah murka...

Anonymous said...

mr singh.. ada cerita sex baik punya ka.. kasi share tn ibnu la. ini blog sudah byk bosan.. belakang itu cerita sex kasi taruh la

Anonymous said...

Gilo apo nak bising pasal hudud? Kat balakong dah kawtim dgn mca. Bising kalu buatnya mca reject pas naya.

Diam diam sudah laa.haiya

Anonymous said...

anak: ayah hudud tu apa?

ayah: ooo hudud tu nama kuda tunggangan sekumpulan manusia dr puak walaun.

anak: mcmana nk tgk kuda tu pak?

ayah: ooo susah sikitlah.. lagi 4 tahun blh tgk. sekarang kuda tu tidor.

Anonymous said...

10.44..

pertahan kafir jholow lbh afdhal dpd pertahan isle pas

Anonymous said...

Sian dapat ayah jahil macam guan eng.

Anonymous said...

Betul. Bersama dap ada peluang besa jadi kapir. Pilihan mat sabu dan kuncu2 nya.

Anonymous said...

Betul Allah murka bila dap dan pan dan anwar pkr secara terang2 tolak hudud sebab nak menang. Bawak liberal, sekular dan lgbt tuhan dap tak marah.

Anonymous said...

AnonymousSeptember 20, 2018 at 12:41 PM
10.44..

pertahan kafir jholow lbh afdhal dpd pertahan isle pas

Hihihi. Nak tau ahli pas tak sejahil ini.

Anonymous said...

AnonymousSeptember 20, 2018 at 11:26 AM
Betul tu. Kami ahli pas yakin mereka akan ke neraka.

Ni sorang lagi menyamar ahli pas.

Anonymous said...

Azren ni kaki sex ke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails