Sunday, September 16, 2018

Ini, Pelacur Hotel Mewah, Sama Saja PH, BN. Kecuali Parti Islam?


Subang Jaya - 15/9/2018
Menggunakan aplikasi "Wechat" untuk meraih pelanggan bagi kegiatan pelacuran. Sindiket turut menggunakan hotel mewah bagi melindungi kegiatan mereka. Kegiatan pelacuran terbabit bagaimanapun berjaya di hidu pihak berkuasa.

Operasi selama 2 hari itu di lakukan sepasukan Unit Quick Responds team, Bahagian Perisikan, Operasi Khas dan Analisa Jabatan Imigresen Putrajaya, berjaya memberkas 37 wanita warga asing yang di percayai menjalankan kegiatan pelacuran di sekitar Selangor.

Malam tadi sebuah hotel di Subang Jaya pula di serbu. 15 buah bilik hotel terbabit di percayai di sewa khas oleh sindiket terbabit bagi meletakkan wanita warga asing.



Modus-operadinya... pelanggan akan memilih wanita asing terbabit menggunakan aplikasi Wechat, dan membuat temu janji di hotel yang ditetapkan oleh sindiket. Bayaran antara RM250 hingga RM500 dikenakan kepada pelanggan bagi setiap 45 minit langganan. 

Ketika serbuan dijalankan ada diantara mereka yang sedang melayan pelanggan. Lebih sejam menunggu pihak imigresen terpaksa menggunakan pihak hotel untuk membantu membuka pintu bilik yang disyaki.


Pemeriksaan terhadap bilik terbabit, terdapat puluhan kondom, jel pelincir seks dan wang tunai di dalam laci dipercayai bagi tujuan kegiatan pelacuran setiap bilik yang diserbu. Hasilnya 12 wanita warga Monggolia, Uzbekistan, China, Thailand, Vietnam dan Indonesia berjaya di tahan.

Turut di tahan 3 lelaki dipercayai penjaga wanita warga asing terbabit. Beberapa pelanggan turut di tahan bagi membantu siasatan. Kesemua tangkapan dibawa ke Ibu Pejabat Imigresen putrajaya untuk tindakan lanjut.


Komen Weblog Ibnu HasyimPelacur di hotel mewah, rupanya sama saja tadbiran di bawah PH, BN atau parti sekular lain. Kecuali parti Islam, sudah tentu kalau PAS, akan memilih perlaksanaan sistem perundangan Islam, di negaranya sendiri.

Biasa, orang Islam mahu perundangan Islam. Yang luar biasanya, orang mengaku Islam tetapi menolak sistem perundangan dari agamanya sendiri.

Akan wujudkah Negara Islam di Malaysia kalau pemimpinnya seperti katun di bawah ini?


Hasil carian imej untuk muka mahathir macam kondom?

18 comments:

Abah Turon said...

Di bawah BN atau PH sayugia dibawah PAS sekalipun, pelacuran tetap akan ujud..tetbuka atau tersorok..Seluruh kerajaan dunia tak mampu menghapuskan perniagaan melacur ini..nauzubillah.

Anonymous said...

Pak Ibnu...semoga tuan selamat menjalankan solat sunat taubat.

Anonymous said...

cuma perniagaan ini akan di sorok semasa PAS demi tujuan untuk menyucikan PAS seolah-olah tiada kejadian pelacuran semasa dalam pentadbiran PAS.

Yang ada ialah lesbian. itu pun di tangkap untuk menjalankan upacara merotan di khalayak umum.

Anonymous said...


PAS selama-lamanya tidak maju. PAS dan parti-parti lain beriya-beriya bergabung pada awal nya dan dalam mana-mana gabungan PAS cuba nak jadi ketua. Parti lain layan jer.

Akhir nya berpecah dan PAS tak dapat apa-apa. Yang PAS tahu ialah tunggu ada lagi perpecahan.

Dulu dengan pakatan guna alasan lain untuk bersama dan sekarang dengan UMNO guna alasan lain malah boleh terima segala kejahatan bertahun-tahun yang di. lakukan oleh UMNO.

PAS Pelacuran politik kelas bawahan.

Anonymous said...

PAS Pelacur tua...

parti lain dah banyak BERUBAH tetapi PAS dengan cara yang sama..

nak bukti UMNO jujur PAS minta cuti hari Jumaat... kenapa tak desak UMNO baiah je?

Mohammad Azren said...

Cuba buat kaji selidik berkenaan pelacur-pelacur tempatan . Kebanyakkan berasal dari pantai timur yg sentiasa didalam hambatan kemiskinan dalam hidup. Apa pemimpin Pas boleh lakukan untuk mengatasinya. Hidup jangan hipokrit lah Pak Asim. Dah lah, cukuplah sifat munafiq yg ber sarang dalam diri. Tobat lah Pak Asim. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Berfikir bebas adalah berfikir cara Islam.

Kerana itulah Islam diturunkan, ada dakwah, ada amal makruf dan nahi mungkar. Soal perkara salahguna najis seks itu tertua di dunia, itu lain hikmahnya. Yang berfikir secra Islam akan memandang positif terhadap perundangan Islam.

Yang berfikir ala kafirun akan lebih menyukai undang non Muslim. Maka bertaubatlah kalau anda seorang Islam dan masih terlanjur.

Allahu akbar.

Anonymous said...

admin weblog pak asim,

BN import pendatang, kebanyakan jadi pelacur macam tu lah, PH tangkap, benteras, sama ke? mana sama! Bodoh bejela jela , orang Islam macam admin pak asim ni yang gone eng lim kit siang suka..........

Anonymous said...

PAS buat apa? Jadi pelanggan? Menyalak je le yg bolehnya......ajak jadi pemerintah tak mau plok! mme bodo sokmo PAS hamPAS..........

Anonymous said...

Relaks lah Bro, bukan ini hari penutup Muktamar takda ke lawatan tapak ke Pusat2 Darul Bikini di KT?

Nampak gaya payah jugak nak burukkkan dan jatuhkan Mahathir dan Kerajaan PH yg dipilih secara demokrasi ini. Pakai isu siasah tak jalan, pakai isu seks tengok semua statistik seks di Negeri PAS Kelantan paling tinggi yalah pekan Golok setengah jam sahaja.

Tengok Hadi pun lidah bercabang, mood berubah keluk kelik diMuktamar ini sekejap Kerajaan terburuk 4 bulan, sekejap Mahathir dah baik2, sekejap nak bertaawun dgn geng2 PH, sekejap reverse saiko berterima kasih terlebih dahulu dapat royalti minyak, sekejap unity opposition melawan kerjaaan PH zalim tak bagi royalti minyak.

Pakai isu Mamak Iran dibayar buat pengakuan air lior yang Mahathir ambil duit Iran Shiah jatuhkan Najib pun tak makan jugak.

Begini lah Pak kalau nak bantu sangat selamatkan Najib dan Jho Low dari keSg. Buloh apakata Pak bisik kpd Najib ambil sedikit taktik Mossad di Syria.

Suruh Jho Low dan Najib yg maseh bersepah duit curi khazanah Malaysia itu bayar mamak2 tanam bahan2 kimia atau bahan2 nuklear dan bertepik seluroh dunia yang Mahathir dan Kerajaan PH guna bahan kimia, nuklear dan beracun utk tindas, bunuh orang awam dan rampas kuasa dari Sohibul Bapak Klepto Dunia, Najib yang kebetulan pengamal kuat Ahlil Sunnah, proSunni.

Guarantee macam diSyria, USA dan askar2 Bersekutu termasuk Liga Arab akan menyerang Malaysia dan Kerajaan PH bertubi2 dengan peluru2 berpandu Tomahawk. CIA dan Mossad akan mengiatkan gerakan regime change utk bawa balik Najib dan PAS berkuasa kerana Mahathir dan Kerajaan PH hendak lebarkan pengaroh Shiah Iran diAsia Tenggara dan menggangu gugat hagemony US/Zionis/Sunni di rantau ini.

Apa macam idea ini, masuk akal tak diblog yang tak masuk akal?

Anonymous said...

Pak Ibnu...betul!!!
Bawah BN dan PH mmg ada pelacuran.
Kena ikut model Kelate dgn Ganu....bawah PAS tak ada pelacuran....he he

Anonymous said...

Betul pak ibnu. Susah nak benteras. Tapi bila ada yg bela lgbt, ada kafir yg control, semua tu jadi suci. Majoriti ulama bersama pas. Majoriti yg terdidik agama bersama pas. Yg asas agama kurang termasuk profesional bersama jahiliyah. Tapi ramai profesional yg ada kesedaran agama bersama pas. Tapi yg liberal akan kutuk pas. Yg sekular pun sama. Yg kafir lebih2 lagi.
Yg liberal akan ambil dap sebagai sekutu dan rakan seperjuangan untuk hancurkan islam. Yg sekular pun sama. Yg kafir macam dap lebih2 lagi.

Anonymous said...

nk buat 355 pun beratus2 hari...masih senyap. ibnu ingat pas memerintah terus blh ubah perlembagaan dn undang2 lain? harap maaf lah. ia tkkn berlaku.

hari ni pas memerintah...selepas 100 hari pelacuran tiada? hahaha ibnu hnya bermimpi. sebb pas ajar islam mnyelesaikn masalah mcm magik.

dgn islam kita selamat. islam blh mnyelesai semua masalah. ini semua retorik pas utk politik.

islam memang ada menyentuh setiap masalah hidup tp apa caranya? bila nk berpijak dibumi yg nyata..pas terkesima tktau apa nk buat.

355 tu kn hukuman bab salah laku sex.. termasuklah pelacuran. kenapa tk buat. ulamak pas yg sepatutnya dibelasah dan dirotan kerana permain agama islam.

so ibnu hentikn lah berkhayal bahawa pas memerintah... secara ajaib otomatik magik semua pelacuran terhenti. tiba2 semua pelacur dpt hidayah dn pi msjid surau... bull shit

bunbinban said...

Hek ele...sucinya MCA dan MIC. Umno pun x guna perlembagaan lord reid dah. Susahnya jadi anjing, daging dah habis, berebut tulang plak. Tulang plak tulang babi....emmmm...kemudian ada hati nak lawan serigala. Serigala rilek je. Malas layan anjing yg kuat menyalak...ibarat anjing menyalak bukit. Dah kering tekak nyalak, jelir lidah mintak air tapi sayang kat negeri anjing air x cukup dan kotor berkarat. Air sungai pun berkeladak. Kahkahkah...moral of the story...jgn sesekali lepaskan anjing yg tersepit. Atau jgn di patuk ular di lubang yg sama. Atau lantak ko la...korang yg berebut ada aku kisah...kahkahkah..kat akar umbi, org PAS kata Umno x boleh di percayai, org Umno plak kata Pas lagi x boleh percaya, pong pang pong pang cerita hukum hakam tapi hulur duit terjelir lidah....kahkahkah...tu yg akarumbi parti korang rasa dan kata. Kahkahkah...harap2 berebut tulang babi tu jgn sampai berbunuh aesama sendiri...ok?.

Anonymous said...

Ada kesedaran agama TETAPI BUTA AGAMA! Yang ni juga ditunggang Lobai2 PasHAMPAS semau maunaya tanpa profesional itu sedari, maklom masa study dulu tak sempat / tak hirau agama!!!!!!!!

Anonymous said...

Kadang kadang seronok jugak lyn blog ni bila bosan atau stress. Mcm mcm jenaka ada . Penyokong PAS skrg ada brapa juta yea ? Nota tapak kaki: Ahli dan penyokong x sama yea.

Anonymous said...

Jumlah keanggotaan PAS didapati menurun hampir 80,000 selepas parti itu melakukan "pemutihan".

Menurut Setiausaha Agung PAS Datuk Takiyuddin Hassan berdasarkan rekod yang ada pada PAS jumlah anggota parti itu sekarang ialah 818,029 orang dan ada 7,140 cawangan di seluruh negara...... Skali buat pemutihan 80,000 kurang . Kalu 10 kali pemutihan kalu , tinggal HA and the gang je laaaa . Patutla PH ttp mng 3 prk wpun pratus mengundi kurang. PAS dh kureng penyokong rupa nya .

Shafiek Abdat said...

Article yang mengarut dari tukang karut Lobai Pas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails