Thursday, February 01, 2018

pelacur”, tisu tandas, kempen #UndiRosak' Kata, PH Abai Prinsip.




KUALA LUMPUR – Wakil Rakyat DAP meminta `serangan’ di media sosial keatas aktivis sosial yang menjalankan kempen #UndiRosak, Maryam Lee dihentikan.

Ahli Parlimen DAP Klang, Charles Santiago berkata, walaupun gadis itu menjalankan kempen #UndiRosak, namun beliau percaya dia adalah penyokong pembangkang.
“Saya tidak bersetuju dengan kempen #UndiRosak, tetapi kita tidak perlu menggunakan perkataan kesat dan ancaman kematian keatasnya.
“Walaupun tidak bersetuju dengan kempen #UndiRosak, kita harus membenarkan kritikan dalam demokrasi,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Santiago berkata, beliau mengutuk serangan keatas Maryam termasuk melakukan superimpose keatas gambar-gambarnya dalam bentuk seksual.
Maryam yang menjalankan kempen #UndiRosak menjadi mangsa pembulian siber oleh penyokong Pakatan Harapan yang tidak bersetuju dengan kempen tersebut.
Gadis yang dituduh sebagai ejen propaganda Barisan Nasional (BN) itu antara lain digelar sebagai “pelacur”, “perempuan murahan” dan “tisu tandas”.
Selain Maryam, aktivis Hafidz Baharom yang turut terlibat dalam kempen #UndiRosak juga diserang oleh penyokong Pakatan Harapan dengan artikel-artikel berunsur fitnah.
Maryam bagaimanapun menafikan tuduhan penyokong Pakatan Harapan bahawa dia bekerja untuk Barisan Nasional (BN).
Gadis itu sebaliknya menjelaskan dirinya dan penyokong kempen #UndiRosak adalah penyokong pembangkang.
Malah, katanya, bertahun-tahun menjadi sukarelawan pembangkang dan mengambil bahagian dalam perhimpunan seperti Bersih.
Bagaimanapun, jelasnya, penyokong kempen #UndiRosak merasakan Pakatan Harapan telah mengabaikan prinsip-prinsip. – MYNEWSHUB.CC
Lihat sebelum ini...
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

7 comments:

Anonymous said...

Kempen undi rosak adalah rancangan puak kafir harbi untuk menipu umat Islam supaya memulaukan PRU14 tetapi pada waktu yang sama puak kafir mengundi parti kafir harbi.

Akibatnya parti kafir harbi akan memenangi PRU 14 dan parti Islam dan oarti Melayu Islam akan kalah.

Jika kempen undi rosak berjaya, siapa rugi siapa untung?

Anonymous said...

BIAR LAH UNDI ROSAK..

DARI UNDI PAS..

Anonymous said...

Walaupun kita umat Islam terpaksa diusung atau merangkak pergi ke pusat mengundi, kita tetap akan pergi mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU 14 untuk membela agama Islam dan hak umat Islam yang sedang dihina oleh musuh Islam.

Anonymous said...

Allah dan RasulNya melarang umat Islam dari menyokong , mengundi atau melantik puak munafik seperti parti munafik liberal dan parti kafir seperti parti kafir harbi BiaDaPig menjadi pemimpin kerana mereka tidak redha terhadap agama Islam dan umat Islam.

Bukti: Surah An Nisa ayat 144.

Hanya parti Islam PAS pimpinan ulama Islam yang menjadikan AlQuran dan Sunnah sebagai dasar perjuangan politik PAS untuk membela agama Islam dan hak umat Islam di negara kita maka wajiblah kita menyokong dan mengundi PAS sebab semua parti lain menganut sekularisme, liberalisme, pluralisme dan kafir harbisme yang menentang ajaran Islam.




Anonymous said...

Dahulu PAS mendakwa ia wujud demi sebuah Negara Islam tetapi kemudiannya ia mendakwa negara Islam tidak wujud dalam AlQuran dan yang ada ialah Negara Berkebajikan. Mutakhir ini pula ia menjadi pendokong Negara Kleptokrasi penindas rakyat yang diterajui UmNo.

Dahulu PAS mendakwa ia wujud demi hukum hudud, tetapi kemudian ia sendiri mengatakan 'hukum hudud hanyalah 0.001% daripada hukum Islam' sebagai alasan untuk tidak melaksanakan. Kemudian itu tukar kepada RUU355 pula yang jelas bukan hukum hudud, dan itupun ia kelihatan lebih bersungguh-sungguh di jalan raya berbanding di Parlimen. Mutakhir ini kesemuanya sekali sudah disapu ke bawah karpet di bawah slogan politik matang. Yang kedengaran pula ialah 'king maker'.

Dahulu PAS mendakwa UMNO kafir sehingga wujud pecah belah teruk dalam masyarakat, malah sampai ke peringkat ada anggota keselamatan yang mereka bunuh dan ada anggota mereka sendiri yang jenazah tidak disempurnakan kerana didakwa syahid menentang UMNO. Sekarang mereka sendiri telah menjadi sekutu UMNO yang mereka dakwa sebagai kafir itu dan sehingga kini dakwaan kafir itu masih tidak ditarik balik melainkan hanya disapu ke bawah karpet.
Bagaimanakah mereka boleh terfikir pun bahawa Allah Yang Maha Adil ini telah terlupa dan telah lalai daripada apa-apa yang pernah mereka kerjakan?

Anonymous said...

Barua dedak cap roket,

Mana bukti? Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah. Dan kamu adalah penjaja fitnah.

Tindakan parti Islam menentang pakatan dan barisan dalam PRU membuktikan parti Islam bukan khadam puak sekular, liberal atau kafir harbi.

Barua bodoh berlapis ini berlagak 'suci' sedangkan abang besar dan tuang punahsihat parti kafir harbi roket sibuk menyamun harta kerajaan dan harta rakyat. 66 skandal !

Jika puak penyamun roket berkuasa di negara ini, negara boleh menjadi muflis !

Anonymous said...

Haiya! abang besar dan tuang punasihat loket mau cepat kayakah? Telowong punya kertas kerja punya halaga RM300 juta ma. Gila punya kilija ma! Mau kincing rakyat ka?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails