Thursday, February 01, 2018

Laluan Basikal, Lagi DAP Curi Harta Rakyat? Lihat Ini..


DBKL punya kos 1 km = RM0.6667 juta
DAP punya kos 1 km = RM2.5 juta
UMNO dan HARAPAN dua-dua curi harta rakyat untuk GEMUKkan kroni masing-masing

Kredit
Mohd Aqbar Zainal Abidin 

2 comments:

Anonymous said...

Dahulu PAS mendakwa ia wujud demi sebuah Negara Islam tetapi kemudiannya ia mendakwa negara Islam tidak wujud dalam AlQuran dan yang ada ialah Negara Berkebajikan. Mutakhir ini pula ia menjadi pendokong Negara Kleptokrasi penindas rakyat yang diterajui UmNo.

Dahulu PAS mendakwa ia wujud demi hukum hudud, tetapi kemudian ia sendiri mengatakan 'hukum hudud hanyalah 0.001% daripada hukum Islam' sebagai alasan untuk tidak melaksanakan. Kemudian itu tukar kepada RUU355 pula yang jelas bukan hukum hudud, dan itupun ia kelihatan lebih bersungguh-sungguh di jalan raya berbanding di Parlimen. Mutakhir ini kesemuanya sekali sudah disapu ke bawah karpet di bawah slogan politik matang. Yang kedengaran pula ialah 'king maker'.

Dahulu PAS mendakwa UMNO kafir sehingga wujud pecah belah teruk dalam masyarakat, malah sampai ke peringkat ada anggota keselamatan yang mereka bunuh dan ada anggota mereka sendiri yang jenazah tidak disempurnakan kerana didakwa syahid menentang UMNO. Sekarang mereka sendiri telah menjadi sekutu UMNO yang mereka dakwa sebagai kafir itu dan sehingga kini dakwaan kafir itu masih tidak ditarik balik melainkan hanya disapu ke bawah karpet.
Bagaimanakah mereka boleh terfikir pun bahawa Allah Yang Maha Adil ini telah terlupa dan telah lalai daripada apa-apa yang pernah mereka kerjakan?

Anonymous said...

Banyak la hang punya bohong

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails