Saturday, July 08, 2017

Pesta Seks Di Apartemen Setiausaha Penasihat Paus Ditangkap.


Vatican City: Sebuah skandal mengejutkan menggegarkan Vatican baru-baru ini. Polis tempatan memecah masuk pangsapuri pemimpin tinggi gereja di bandar tersebut dan mendapati ubat-ubatan terlarang di dalamnya. Tak hanya itu, penghuninya juga ditangkap semasa sedang mengadakan pesta seks.

"Orang yang terlibat dalam pesta tersebut diyakini merupakan seorang paderi yang bertugas sebagai setiausaha utama Francesco Coccopalmerio, atau kepada Dewan Kepausan Perundangan dan penasihat peribadi Paus Francis," kata polis tempatan, seperti dilaporkan dari laman International Business Times, Rabu, 5 Julai.

Menurut laporan akhabar tempatan, polis pertama kali melakukan serbuan di tempat tersebut pada Jun lalu. Sebelum ini, sejumlah penduduk sekitar melaporkan bahawa terdapat orang-orang dengan perilaku luar biasa yang masuk ke pangsapuri tersebut.

Surat khabar tersebut juga memetik kata-kata polis yang membenarkan tentang penemuan ubat-ubatan terlarang dan sekumpulan lelaki sedang melakukan aktiviti seksual semasa digerebek.

Polis langsung menangkap pendeta tersebut dan membawanya untuk disoal siasat. Namun, kemungkinan besar pendeta tersebut akan dituntut dengan tuduhan penggunaan dadah, bukan tindak jenayah kerana melakukan seks dengan sesama jenis.

Sementara itu kini Paus Fransiskus sedang berapa lagi di bawah tekanan berat kerana semakin maraknya skandal penderaan seksual yang melibatkan pemimpin gereja Vatican dan pendeta.

Kes terbaru adalah penderaan seksual terhadap kanak-kanak yang dilakukan oleh petinggi gereja George Pell yang baru akan kembali ke Australia untuk diadili. (IH)



Lihat juga artikel ini...
Presiden PAS Wajar Jadi PM M'sia.


Imej yang berkaitan

Pihak kami sanggup pergi ke Sabah &Sarawak memberi maklumat lengkap mengenainya.

1 comment:

Anonymous said...

lagi seks..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails