Tuesday, November 01, 2016

Pembohong, Cerdik, Bijak, Bergabung Dengan Musyrikin.. Kuliah Jumaat Abd Hadi 21 Okto 2016

Hasil carian imej untuk Pembohong, Cerdik, Bijak, Amerika
Video 03/38: Kuliah Jumaat 20 Muharram 1438 / 21 Okto 2016

Hasil carian imej untuk amerika israel pengganas

KULIAH JUMAAT 20 MUHARRAM 1438 / 21 OKTOBER 2016

Lihat sebelum ini..

E-Buku IH-112: Kuliah Jumaat Abd Hadi Presiden PAS.

Ikutilah selanjutnya..

14 comments:

Anonymous said...

Puak sekular, puak liberal dan puak kafir harbi bekerjasama menentang dan menolak ajaran Islam dan hukum Allah. Siang dan malam mereka menyerang, menfitnah dan memburuk-burukkan ulama Islam dan parti Islam PAS dan umat Islam semata-mata kerana ulama Islam dan parti Islam PAS dan umat Islam sedang berusaha untuk melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah dan membela hak umat Islam di negara ini.

Maka jelaslah puak-puak yang menentang dan memsuhi Islam dan umat Islam ini terbahagi kepada 2 kumpulan:

(1) kafir harbi iaitu orang kafir yang memusuhi Islam

(2) munafik yang mendakwa diri mereka beragama Islam tetapi pada waktu yang sama mereka bekerjasama dengan kafir harbi untuk melemahkan atau memusnahkan Islam dan umat Islam.

Semua balaci, macai dan barua sekular, liberal dan kafir tidak berminat membela rakyat yang ditindas melalui GST dan kenaikan harga barangan, perkhidmatan dan minyak dll dan kejatuhan nilai ringgit yang parah kerana semua balaci, macai dan barua dan pemimpin sekular, liberal dan kafir harbi lebih mengutamakan kepentingan diri mereka dan kroni mereka sahaja!

Semua komen yang ditulis oleh semua balaci, macai dan barua dan pemimpin sekular, liberal dan kafir harbi tidak pernah membela rakyat. Sebaliknya mereka mendewa-dewakan pemimpin-pemimpin mereka yang tamak, sombong dan bongkak, suka berbohong, mementingkan kerakusan nafsu serakah mereka sendiri. Semua komen mereka ditulis untuk menfitnah pemimpin-pemimpin parti Islam dan ulama Islam sahaja.

Apabila pemimpin-pemimpin sekular, liberal dan kafir harbi mereka dikaitkan dengan rasuah, pecah amanah, salah guna kuasa dan jenayah-jenayah lain, tanpa merasa malu dan segan mereka membela pemimpin--pemimpin mereka dan menolak kebenaran walaupun semua orang boleh melihat jenayah yang dilakukan oleh balaci, macai dan barua dan pemimpin sekular, liberal dan kafir harbi !

Kita semua mengetahui manusia yang tidak bermoral sahaja akan menyokong dan membela penjenayah-penjenayah politik.

Anonymous said...

Lulu cakap talak mau masuk lubang lua kali. TAPI...ini kali sulah ubah cakap...talak kisah masuk lalam lubang manyak kali...talak kisah kina kincing manyak kali...

Haiyaaaaaa...kapala sulah pining ka
Sulah angkat ayer ketum ka???

Hadi Al-Tahi said...

rakyat rasa resah dan gelisah dengan kenaikan harga minyak si blogger tolol ni pulak sibuk dengan ceramah hadi ulamak kepala taik sedunia. nampak sangat pas di bawah kepimpinan hadi ulamak kepala taik sedunia menyokong tindakan umno/bn. hidup hadi ulamak kepala taik sedunia!!!!!

Anonymous said...

Lebai2 dah kena kencing..
Lebai2 boleh bangga pulak kena kencing..
Bangang ka apa?

Anonymous said...

MASIH LAGI MENUNGGU DAN TERUS MENUNGGU HAJI HADI DAN IBNU HASYIM .....KRITIK NAJIB,ROSMAH DAN AZALINA......

ADA BERANI..????????

Unknown said...

Pining pasal sudah makan itu dedak dapigs hingga talak lapat mikir ooh , sudah mangang lah lu

Anonymous said...

Ketua lebai munafik. Cakap tak serupa bikin.

Takfir!

Anonymous said...

Hadi kata berbohong. Dia memang kaki bohong. Dah lama dia bohong kata orang yg tak sokong pas kafir. Sekarang ahli pas baru sedar dia pembohong besar. Lidah hadi memang bercabang layak digelar ular mak. Bila ular mak jadi ahli politik memang layak dimaki dan dihina oleh orang yang tak sokong.

Anonymous said...

Godio gat mg Hadi.. gilo. Baso gilo nyusoh kokre

Anonymous said...

Hadi dan pemimpin2 Pas yg ada kini cuma layak jadi pendakwah. Mereka tak layak jadi ahli politik.

Pengundi2 patut sedar.

Anonymous said...

Hj Hadi pelacur politik jual pantat PAS 90 juta blm brjawab. Hnya nafi tnpa fakta. Yg buat tuduhan ada bukti. Kenapa tak saman2 hingga sekarang.??? Hadi setaraf pelacur di chow kit road

Anonymous said...

Dari komen-komen di atas , kita semua boleh membuat kesimpulan bahawa puak sekular, puak liberal dan puak kafir harbi tidak memperdulikan penderitaan rakyat yang sedang menderita kerana GST dan kenaikan harga barangan, pekhidmatan, minyak dan tol dll. Sebenarnya mereka masuk politik untuk menipu rakyat demi kepentingan peribadi mereka dan kroni mereka dan mereka juga amat memusuhi Islam dan umat Islam.

Anonymous said...

Pemimpin2 politik pas yg suka sangat utk di kencing memang tidak layak utk dilantik semula jadi ahli pemimpin. Mereka sebenarnya tidak ada karisma sebagai ahli politik dan memang tidak layak memimpin.
Memalukan parti agama.
Memalukan islam

Anonymous said...

 عَنْ حُذَيْفَةَ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ إِنَّهَا سَتَكُونُ أُمَرَاءُ يَكْذِبُونَ وَيَظْلِمُونَ فَمَنْ صَدَّقَهُمْ بِكَذِبِهِمْ وَأَعَانَهُمْ عَلَى ظُلْمِهِمْ فَلَيْسَ مِنَّا وَلَسْتُ مِنْهُمْ وَلَا يَرِدُ عَلَيَّ الْحَوْضَ وَمَنْ لَمْ يُصَدِّقْهُمْ بِكَذِبِهِمْ وَلَمْ يُعِنْهُمْ عَلَى ظُلْمِهِمْ فَهُوَ مِنِّي وَأَنَا مِنْهُ وَسَيَرِدُ عَلَيَّ الْحَوْضَ. قال شيخنا الشيخ شعيب الأرناؤوط : إسناده صحيح على شرط الشيخين . 
Daripada Huzaifah daripada Nabi SAW, Baginda bersabda :
"Bahawasanya akan wujud (akan datang) para pemerintah yang berbohong dan berlaku zalim. Barangsiapa yang membenarkan pembohongan mereka dan membantu atas kezaliman mereka, maka (mereka) bukan daripada (golongan) kami dan aku bukan daripada (golongan) mereka, dan dia tidak akan menemuiku di haudh (telaga kauthar di akhirat kelak). (Sebaliknya) sesiapa yang tidak membenarkan pembohongan mereka dan tidak membantu atas kezaliman mereka, maka dia daripada (golongan) ku dan aku daripada (golongan) nya dan dia akan bertemuku di haudh".(Riwayat Imam Ahmad dalam musnadnya. Kata guru kami, Syeikh Syu'aib al-Arna'uth, sanad hadith ini sahih berdasarkan syarat al-Bukhari dan Muslim) 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails