Tuesday, October 11, 2016

Pembinasa Kelazatan Mati... Kuliah Jumaat Abd Hadi 26 Ogos 2016.

Hasil carian imej untuk lazat mati
Video -06/37: Kuliah Jumaat 23 Zulkaedah 1437 / 26 Ogos 2016
Hasil carian imej untuk kapan mayat


KULIAH JUMAAT 23 ZULKAEDAH 1437 / 26 OGOS 2016


Lihat sebelum ini..

E-Buku IH-112: Kuliah Jumaat Abd Hadi Presiden PAS..

E-Buku IH-112: Kuliah Jumaat Abd Hadi Presiden PAS.

Ikuti seterusnya..

13 comments:

Anonymous said...

Assalam Pak Ibnu Hashim

Alhamdulillah Hj Hadi kita rajin beri ceramah sejak dari dulu lagi di serata, Mesjid Rusila memang terkenal medan dia berceramah. Saya ikuti Haji Hadi sejak 1981 lagi secara serius selepas habis sekolah menengah, sambil menanti masuk Kolej dan Universiti.

Saya rasa elok sangat Haji Hadi lipatganda usaha berceramah beliau supaya ramai mempelajari ilmu agama dan menjadi seorang yang celik ilmu agama.

Sya rasa elok juga Haji Hadi begini dan berenti dari menjadi ahli politik disebabkan terakhir agak keliru masyarakat dan jadi kelam kabut habis disebabkan bacaan politik dan apa yang disebut Haji Hadi tidak memegang pada janji, selalu buat pusingan-balik dengan keputusan2 yang telah dipersetujui.

Dengan ini imej dia sebagai ulama PAS tidak akan terus terjejas dan Islam tidak akan di benci masyarakat bukan Islam sekiranya cara Haji Hadi seperti yang lepas2.

Sekian pandangan saya.

Ir Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Ir Anonymous said...

Sya rasa elok juga Haji Hadi begini dan berenti dari menjadi ahli politik (Pandangan seperti ini ala sekular yg cuba memisahkan agama dari politik - harap tuan tidak terus terlanjur!) disebabkan terakhir agak keliru masyarakat dan jadi kelam kabut habis disebabkan bacaan politik (Siapa yg terkeliru dan jadi kelam kabut sebenarnya? Jika pihak musuh yg terkeliru iaitu termasuk DAP dan PAN mmg baguslah bacaan politik TGHA itu!) dan apa yang disebut Haji Hadi tidak memegang pada janji selalu buat pusingan-balik dengan keputusan2 yang telah dipersetujui (Saya tak pasti pd janji apa yg dirujuk sebenarnya; sila tuan jelaskan. Tapi jika ianya merujuk kpd janji utk beri hanya satu calon shj bg jawatan MB Selangor, itu tidak valid kerana ianya telah dibuat oleh pihak musuh iaitu bekas Timbalan Presiden PAS Mat Sabu yg mana kini memang terbukti benar seorg musuh PAS! Kan hebat tu bacaan politik TGHA? Tapi ini apa yg saya baca. Sebenarnya ada sebab lain lagi iaitu pihak yg berautoriti lebih tinggi dari para pemimpin politik negeri iaitu Sultan Selangor sbg pemimpin islam nombor wahid negeri meminta lebih dari seorg calon MB dan bagindalah yg TGHA perlu akur lebih dari musuh PAS tersebut apatah lagi pimpinan harbi).

Dengan ini imej dia sebagai ulama PAS tidak akan terus terjejas (Kalau setakat terus terjejas di kalangan musuh politik, itu memanglah adat berpolitik) dan Islam tidak akan di benci masyarakat bukan Islam (Sejak bila pula bukan islam dlm kategori harbi tidak membenci islam? Kerana jika benar2 tidak membenci islam, pastilah mereka telah memeluk islam atau sekurang2nya menghormati islam spt kategori zimmi) kalau sekiranya cara Haji Hadi seperti yang lepas2 (setakat ini cara TGHA termasuk spt yg lepas2 masih boleh diterima oleh keseluruhan ahli parti dan itu yg paling penting sebenarnya!).

Anonymous said...

Sebab Hadi Awang non muslims menjauhi Islam dan org melayu benci Pas yg peralatkan Islam.

Anonymous said...

Pandangan October 11, 2016 at 12:57 AM adalah sama dengan pandangan UMNO, dan geng-geng yang sekular dengannya. Pandangn beginilah yang musuh-musuh Islam suka.

Tukarlah pandangan begini, pandangan yang sesat dari Islam. Bertaubatlah!!!!

Anonymous said...

Pas bkn Islam. Pas parti yg memperalatkan Islam demi kuasa, habuan dunia dan kepentingan politik peribadi. Pemimpin2nya berlagak nak jadi tuhan nak menghukum makhluk Allah.

Lebih 60thn Pas hidup berkiblatkan sistem dan demokrasi sekular. Sama je Pas dgn parti2 yg lain. Bezanya Pas menjual agama menipu umat Islam dan penyokong2nya. Tak mustahil ajaran sesat ramai pengikut terpengaruh krn mrk berfikir guna siku dan lutut.

Pas parti politik yg menyesatkan akidah org Melayu sesat dari Islam sebenar. Bertaubatlah!!!

Anonymous said...

Anon October 11, 2016 at 10:07 AM .

Kesian dia, na 'auzubillahi minza lik.

Anonymous said...

Lebih kesian kepada anon 10.07. Ini antara ramai yang tertipu dengan wayang dan muslihat golongan jubow yang mempermainkan agama untuk kesenangan duniawi. Nak kata orang Pas semua bodoh tak sampai hati pulak rasanya, sebab memang dah macamtu kekurangan intelek mereka ni. Kita cuma boleh berdoa agar Allah buka mata mereka, kembangkan sedikit lagi minda mereka supaya mereka tidak terus tertipu sampai mati.

Anonymous said...

Anon October 11, 2016 at 11:15 AM

Yang menentang agama Islam, semua bodoh macam kamu! hi hi hi..

Anonymous said...

Kesian Anon 2:06 suka memfitnah dan memaki hamun hasil berguru dgn tuang presideng dan ostad2 Pas.hi hi hi

Pas bkn Islam. Org Melayu menentang Pas bkn menentang Islam. Sesat betul walaun2 parti politik penjual agama Pas. Bertaubatlah!!!

Anonymous said...

Yang menentang agama Islam, semua bodoh macam kamu! hi hi hi.. Jahil.

Anonymous said...

Walaun tolol Pas mmg bodoh bertingkek2 suka ditipu dulu, kini dan selamanya..Pas parti politik penjual agama peralatkan Islam, berkiblatkan sistem dan demokrasi sekular puluhan tahun. Penganut2 agama Pas sesat serta jahil.

Anonymous said...

Anon October 11, 2016 at 6:56 PM, selamat jadi pecacai DAP, bermusuh dengan Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails