Thursday, October 06, 2016

Kuat Seks & K'tan Haram Hiburan, Punca Pelacuran Di Thai?

Lelaki Kelantan Kuat Seks Punca Pelacuran Thailand?

HALAMAN HIBURAN

BANGKOK  – Para pegawai kerajaan di Golok menyalahkan kepesatan industri dadah dan pelacuran di bandar terkenal sempadan selatan Thai itu ekoran kemasukan ramai lelaki Kelantan kuat seks.

“Kita tidak akan memiliki daerah ‘lampu merah’ yang besar jika bandar kita tidak begitu dekat dengan Kota Bharu,” jelas seorang Ahli Parlimen Thai, Horachai Watchaporn merujuk nama ibu negeri Kelantan di Malaysia tersebut.
Beliau seterusnya mendakwa: “Setiap minggu, Golok dibanjiri dengan ramai lelaki Kelantan yang mendakwa batin mereka teruk ditindas, terutama selepas kerajaan PAS negeri itu berjaya mengharamkan segala bentuk hiburan.”
“Jika lelaki Kelantan berhenti membawa ‘tunai’ mereka ke Golok, wanita Thailand pun tidak akan terdorong untuk menawarkan mereka dengan bekalan dadah, atau bekerja sebagai pelacur untuk mendapatkan wang secara mudah.
“Mereka (lelaki Kelantan) benar-benar harus belajar beberapa nilai kesopanan setempat apabila mahu datang ke Thailand untuk memaparkan kemewahan wang mereka, ” tegas Horachai yang dipetik portal berita FMN hari ini.

Pihak berkuasa Kelantan berkata, mereka sedia membantu Thailand dan mengesahkan beberapa pegawai kanan telah sukarela menawarkan diri untuk menghabiskan hujung minggu di Golok bagi memantau keadaan semasa.
Namun kesahihan laporan tersebut adalah diragui malah latar belakang portal FMN juga dipertikaikan kerana ia merupakan laman berita satira yang lazim memaparkan pelbagai cerita sensasi. – Agensi
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kuat seks itu sihat, cuma cara salorkan seks itu perlu betul. Kelantan sudah bertindak betul cuma belum menyeluruh ke seluruh Malaysia. 
Kerana itu sokonglah RUU 355 bagi meninggikan taraf Mahkamah Syariah yang dibawa oleh Presiden parti yang memerintah negeri Kelantan sekarang.

22 comments:

Anonymous said...

Yang pergi melepas air di Golok kebanyakan adalah rakyat biasa Kelantan. Dekat dan mudah dikunjungi.

Tetapi untuk kerajaan negeri, Krabi menjadi pilihan ulamak dan lebai2 sesat. Tak mainlah Golok, tempat orang biasa.

Anonymous said...

Buktikan PAS pergi buat kerja maksiat di Krabi. Inilah tuduhan sesat haram jadah.

Anonymous said...

Songlap duit rakyat kelantan 60k buat meeting baca doa di krabi. Puak lebai kata krabi pusat halal hub terbesar di sana.nak ketawa atau nangis walaun oii? tst..kahkahkah

Anonymous said...

Itu kerja maksiat ke? Buktikan apa yang maksiatnya. Dedahkan, sila repot polis, kalau jelas terbukti. kenapa tak profesianal, dan bengong?

Anonymous said...

Tak elok bersengketa. Maksiat tetap maksiat. Rasuah tetap rasuah. Cuma bagaimana cara kita mencari jalan mencegahnya. Itu lebih utama.

Anonymous said...

Sendiri lahap kotor buat taik tapi nak salah orang lain

Ini kualiti OTAK ALAMAK KARUNG


Standard Melayu

Anonymous said...

Tahukah Ibnu Hashim bahawa berita di atas adalah berita palsu? FMN bermaksud FAKE Malaysian News!! Sekiranya ini adalah kesilapan, minta Ibnu Hashim akan lebh bertanggungjawab apabila copy dan paste berita dari blog atau website lain. Jangan sebar berita palsu. Bukankah itu yang dilaungkan selama ini, iaitu jangan percaya berita palsu? Cuba lihat apakah komen-komen yang orang tulis. Tak pasal-pasal bertekak lagi.

Tetapi sekiranya tindakan copy dan paste berita palsu ini disengajakan, apakah motif Ibnu Hashim? Kita tidak mahu menuduh dan menghukum kerana kita bukan dari Pas, yang kerjanya memfitnah dan memaki serta melabel orang lain yang tidak bersetuju dengan mereka. Apakah tujuan sebenar Ibnu Hashim sengaja kongsi berita palsu?

Hati-hati dengan "spin doctors" seperti Ibnu Hashim ini. Entah apalah motif dia dan apakah sebenarnya doktrin yang cuba ditanam disini.

Anonymous said...

Songlap duit rakyat negeri, lepas tu pegi enjoy di Krabi, atas alasan meeting dan baca doa. Apa ke namanya tu?

Anonymous said...

Setujuuu anon 12.57 PM.. apa motif Ibnu Hasyim kita tak tau tapi dia cukup gemar dengan cerita-cerita seks.. itu ke minda penyokong tegar Pas

Unknown said...

Parok deme dok takut Allah ke , kuat tabur fitnah

Unknown said...

Parok deme dok takut Allah ke , kuat tabur fitnah

Ir Anonymous said...

Tak jawab soalan.. Buktikan PAS buat maksiat di KRABI.. Tak berani nak buktikan lah tu..

Ir Anonymous said...

Takde pun bukti PAS maksiat di KRABI.. Mesti belajar fitnah dari PAN ni..

Ir Anonymous said...

Tak perlu spin.. Jawab je ada ke tidak PAS buat maksiat di Krabi?

Anonymous said...

Mesti belajar fitnah dari Hadi Awang ni..

Anonymous said...

Rumah mangsa banjir tak terbuat tp songlap duit rakyat kelantan 60k buat lebai2 baca doa di krabi.hihihi

Anonymous said...

Belajar fitnah dari Hadi Awang kot?

Anonymous said...

Mcm lebai pay per view di german ler..senyap2 dlm bilik hotel tp bil kafir harbi DAP tlg settlekan.kahkahkah

Anonymous said...

Janggut ada, dahi hitam...serban 2 kilo lilit kt kepala....itu dah cukup syarat tapi jgn dulu...mesti jadi khadam PAS baru lah cobfirm masuk surga kah kah kah

Anonymous said...

Nasarudin ni olamak pas yg 17 tu. Mano boleh nonton blue film. Tk logik. Makam mereka bwh skit dari nabi nabi. Nonton blue jadi fasik tau. Kalo nonton blue dah lamo dio dipecat drp pas. Tp ku lihat dio selambo jer. Kowtim dgn presideng hadi aweng kot.

Ir Anonymous said...

Spin lagi loh..

Anonymous said...

Dia belajar spin dari walaun Hadi kot..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails