Friday, February 26, 2016

Lucah.. Kek Kepala Zakar Pula?


Tulis satu facebook.. '
kepada yang menyambut birthday..happy birthday all..terima la kek ni'.

Patutkah trend begini dibiarkan mempengaruhi remaja Malaysia? (IH)

7 comments:

Anonymous said...

Kah kah kah ........ geng LGBT dah mula meroyan pabila imej kapla bananana ditunjukkan ...... tp sebenarnya depa ni lg pro bab aksi lucah ni ....... ni berdasarkan komen depa kat atas ..... macam2 perkataan lucah ada ! Lu mmg pro bro !

Anonymous said...

kepala zakar kepala hotak hang yg hijau tu lagi baguih kalau letsk songkok tinggi & sorban besaq macam lebai 'pay per view' ..
harap hantaq ke utusan meloya & harakah walaun untuk diwar war kan.. fuckwa

Zulkarnai Harun Ar Rashid said...

adoiiiii apa la depa ni...memalukan aje...jom ke blog sya

Qu Cincau said...

Hakikatnya .. semua mai kot situ jugak.

Anonymous said...

Semua komen hanya menjurus kearah yang satu iaitu alat kelamin yang dapat memberikan nikmat nafsu,adakah semua makluk Allah yang bernama maknusia ini telah bertukar maruah dan harga diri dari seorang kepada binatang yang diberi otak oleh Allah tapi tidak boleh berfikir seperti maknusia yang diberi akal untuk berfikir dimanakah letaknya sifat malu seorang perempuan yang dimuliakan oleh khaliq nya ,adakah remaja perempuan hari diakhir zaman telah tiada harga diri yang boleh ditonton dengan mereka cipta pelbagai ukuran alat kelamin lelaki melalui bahan makanan dan dipamerkan pula kegembiraan wajah ketika memegang makanan tersebut,Budaya kuning kafir laknatullah disanjung hukum yang ditetapkan diketepikan ,inikah budaya kita sebagai penganut agama yang dibanggakan oleh para pemimpin ulamak yang bisu ,bertindaklah sebelum lebih parah berlaku ,hari alat kelamin lelaki tidak mustahil lebih dari ini akan tercipta jika gejala seperti ini tidak dibenteras atau diambil tindakan

Ibnu Hasyim said...

Tahniah Anon February 26, 2016 at 8:55 AM,

Komen anda cukup menarik dan memberi kesan positif kepada saya. Terima kasih, Al-hamdulillah.

Anonymous said...

wanita dizaman smartphone dan internet dah mula hilang sifat kemaluannya. google sj dan lihat sendiri brp ramai wanita melayu/islam bergambar/selfie bogel. mcm tak percaya betapa daring mrk ni hingga sanggup kangkang dan tujuk kemaluan secara terang2an. yg peliknya wanita bukan melayu tak begitu daring pula

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails