Tuesday, November 17, 2015

Bogel, Artis Biadap, Lucah Jadi Idola Dunia. Ini..

miley-cyrus-candy (2)
HALAMAN HIBURAN
SEKALI lagi penyanyi dan pelakon popular, Miley Cyrus cetus kontroversi dengan penampilan terbaharunya dalam muka depan majalah Candy.
Kali ini, pelantun lagu The Climb itu tampil dengan lebih berani dan lebih terdedah menerusi 9 jenis gambar bogel untuk muka depan majalah itu sempena ulang tahun yang ke-9.
Keluaran edisi istimewa majalah tersebut juga terhad dan hanya 1,500 cetakan dikeluarkan serta dijual kepada orang ramai.
Hasil jurugambar Terry Richardson, kesemua gambar penyanyi berusia 22 tahun itu kelihatan sangat tidak senonoh dan menjelikkan.
Mana tidaknya, gambar Miley yang cuba menjilat bulu ketiaknya juga turut dijadikan muka depan majalah itu.
Bukan itu sahaja, gambar-gambarnya itu juga terlalu banyak unsur lucah yang tidak sesuai dengan semua lapisan umur.
Agak menjijikkan sebenarnya namun industri hiburan di sana tidak mengecam sama sekali perbuatan artis mereka yang bertindak sedemikian.
Walaupun begitu, gambar-gambar seperti itu sepatutnya dan sebaiknya ditapis lagi kerana ia boleh membawa kesan buruk dan tanggapan negatif kepada anak-anak di bawah umur. – Agensi

4 comments:

Anonymous said...


Artis Bogel, Biadap, Lucah Menjadi Idola Pengikut-pengikut Hedonism Yang Menyembah Nafsu Mereka Yang Rakus! Kejahilan sebilangan orang Islam menyebabkan mereka terpengaruh dengan budaya yang tidak bermoral dan menjadikan artis lucah dan biadap sebagai idola mereka kerana mereka menyangka budaya lucah dan biadap ini adalah kemajuan. Ini bererti mereka tidak mengetahui definisi kemajuan yang sebenar !

Di akhir zaman ini, sebilangan umat Islam mengikut langkah-Langkah Yahudi Dan Nasrani.

Ertinya:

Daripada Abu Sa’id Al-Khudri r.a. berkata: Bahawasanya Rasulullah saw bersabda: “Kamu akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka”. Sahabat bertanya, “Ya Rasulullah! Apakah Yahudi dan Nashrani yang kau maksudkan?”. Nabi saw menjawab, “Siapa lagi kalau bukan mereka”. (H.R. Muslim)

Anonymous said...


Yahudi menguasai industri hiburan dan menggunakan industri hiburan untuk mempromosi aktiviti tidak bermoral dan jenayah untuk memusnahkan agama dan budaya manusia-manusia bukan Yahudi. Miley Cyrus dll menjadi alat Yahudi untuk melaksanakan tujuan jahat Yahudi.

Empat syarikat hiburan terbesar dimiliki oleh orang Yahudi Zionis dan satu lagi dimiliki oleh Rupert Murdoch yang menjadi penyokong tegar Israel. Sumber: Los Angeles Jewish Times, 'Yes, Virginia, Jews Do Control the Media', Oct. 29-Nov. 11, 1999, p. 14). Bahkan dikatakan orang-orang Yahudi Zionis seperti Rachel Shab, Rebecca Lipkin dan Avram David (Avi) Lewis telah menyusup masuk ke dalam Aljazeera.

Orang-orang Islam mesti berhati-hati dengan tipu muslihat dan propaganda media Barat yang telah dikuasai oleh Yahudi Zionis dan Kriistian Zionis.


Anonymous said...

Salam Tuan Ibnu Hasyim,

Semoga Tuan sudi delete komen Anon 4:04 PM kerana komen itu cuba menfitnah tuan.

Syukran.

Ibnu Hasyim said...

T. kasih. Anon 4.49PM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails