Monday, November 16, 2015

Saya Ganti Hadi? -Tuan Ibrahim Tuan Man


SHAH ALAM - Timbalan Presiden Pas Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (gambar) tetap mempertahankan kedudukan Datuk Abdul Hadi Awang sebagai Presiden Pas yang dilihat masih relevan walaupun pelbagai kecaman terhadapnya.

Tuan Ibrahim berkata, Abdul Hadi juga telah menerima mandat majoriti ahli Pas melalui pemilihan dalam muktamar tahun ini.

"Dalam Pas kita melalui muktamar, kalau dilihat muktamar baru-baru ini Presiden mendapat undi yang paling tinggi, ini bermakna majoriti ahli Pas hendakkan Hadi sebagai presiden mereka.
"Jadi soal untuk saya ganti Hadi ini tidak timbul, dan bagi saya, presiden kekal relevan dan masih mampu untuk menjalankan tugas dan diterima oleh seluruh ahli Pas," katanya kepada Sinar Online, hari ini.

Dalam pada itu, Tuan Ibrahim menyarankan agar orang luar parti untuk tidak masuk campur urusan mereka.

"Yang keluar parti tidak perlulah komen apa yang berlaku dalam Pas," katanya. (SH)

4 comments:

Anonymous said...

Mereka tu nak kacau bilau kan pas sj supaya tindakan mereka jd pengkianat tak nampak sgt buruk jd kaedahnya burukkan org lain.bila nanti mereka sedar modal mereka tak laku mereka diam lah.biasalah nyamuk mmg suka buat kacau.kita bertahan sj hingga semuanya menjadi baik.tak ada apa pun mereka tu sudah jd badut sj gara gara taksub dap

Anonymous said...

TGHA memenangi jawatan presiden melalui menang undi ke atas pencabarnya ust Ahmad Awang.
Yang dok heboh cuba menentukan jawatan orang adalah yg kalah undi. Bila kalah lari dari jamaah seperti setan yg lari sambil terkentut2 bila mendengar azan.
Lepas tu dok heboh buka parti baru. Macam mana puak SIAL BIN CELAKA AMANAH nak survive dalam istilah DEMOKRASI sedangkan mereka sendiri tidak dapat menerima hakikat kalah menang sistem undi.
Bila dah keluar buat taik pulak dan cuba huruhara PAS. MEMANG LAHABAU PUAK PAN ni. Seperti celakanya ABU LAHAB, ABDULLAH BIN UBAY, ABDULLAH BIN SABAK dan kaum munafiq yg seangkatan mereka.

Anonymous said...

pas sendiri yg kacau bilau..pemimpin berakhlak huduh..berbohong dah jadi mainan mulut

Anonymous said...

betul tak???? inilah akhlak pejuang islam..kununnnnn!!
slow sikit bro, istigfar banyak banyak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails