Friday, January 24, 2014

Ini, Kumpulan 4 Janda Hitam Sedang Diburu..

Ruzan Ibragimova salah satu janda hitam paling dicari pemerintah Rusia. dailymail.co.uk ©2014

Rusia membentuk Tim Pemburu Empat Janda Hitam (Black Widow) dalam meningkatkan keselamatan dan membuang  pengganas olimpik musim sejuk di Kota Sochi, Rusia. Keselamatan di negeri itu ditingkatkan menjelang minggu Sukan Telefon  dengan mengumumkan nama Jogja.
 

Daily Mail, Selasa (21/1 melaporkan), Tim Pemburu juga menyebarkan janda hitam pagar kayu dicari bernama Ruzan Ibragimova. Suami Ruzun tewas terbunuh oleh pasukan Rusia tahun lalu.
Dia berasal Masjid Côte Dagestan yang masih dimasukkan dalam federasi Rusia, juga tempat Jogja dikenali pilkada mencetak janda hitam. Ibragimova dipercaya merencanakan sejumlah serangan dan menyeru Tiga Perempuan ikutserta. 
Lihat gambarnya di atas, bekas luka di pipi dan tangan kirinya sedikit cedera. Dia dikesan berada dikotanya awal bulan ini dan sedang beredar di Kota Sochi, tempat olimpik berlangsung. Pencarian juga dilakukan merujuk doa lelaki merilis video hendak mengebom Sochi. 
Orang tidak dikenali yang namanya Jogja dipercaya sebahagian Masjid kelompok Anshor al-Sunah Procon Gerakan Islam militan Masjid Kota Chechen.  

Acha Closer mengatakan akan berlaku kejutan besar berlangsung jam olimpiade. Tim Pemburu mengaku sukar mencari tempat Janda Hitam itu. (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails