Monday, January 20, 2014

GRO Peraga Pakaian Dalam Di Pentas.. K'jaan BN Tak Mampu Kawal..


SEBAHAGIAN GRO yang ditahan dalam operasi di sebuah pusat hiburan tidak berlesen di Jalan Kuchai Lama, Kuala Lumpur semalam. 

KL - Sebuah pusat hiburan di Jalan Kuchai Lama di sini menyediakan 'pentas peragaan' khas bagi memberi peluang kepada para pelanggan memilih wanita pegawai khidmat pelanggan (GRO) sebelum berhibur.

Difahamkan GRO berkenaan yang sebahagian mereka cuma memakai pakaian dalam itu kemudian akan dipilih oleh pelanggan terbabit dengan cara menyerahkan kalungan bunga, memakaikan selempang atau mahkota.

Begitulah suasana pusat hiburan tidak berlesen tersebut sebelum diserbu pasukan Unit Maksiat daripada Bahagian Judi, Kongsi Gelap dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Bukit Aman pada pukul 1.10 pagi ini.
(Kosmo)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: GRO  peraga pakaian dalam (berpakaian tetapi telanjang) di pentas khas.. K'jaan BN dah tak mampu lagi kawal negara. Letak jawatanlah menteri berkenaan!

5 comments:

Anonymous said...

5 GRO ini berzina dengan orang kenamaan ?lihat sini

5sal said...

Perkara mungkar ni tetap akan berlaku sekali mana hukum Allah swt tak berjalan dan selagi mana Rasuah masih bermaharajalela. Selagi mana PM dan para kabinet dapurnya masih syok sendiri.Sebab terlalu banyak makan dan tido. Lebih2 lagi terlalu banyak makan kangkong.

mohd.azrul said...

Kangkung.sekarang.dah.popular.sebab.najib.kah.kah.kah.

amira adila said...

Benarkah lelaki ini sazzy sam adik ipar bung?lihat sini

Anonymous said...

Anon 11.03am 18.1.2014 kalau nak promote produk kau pun tak payah nak menipu kata 5 gro ni berzina dengan orang kenamaan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails