Saturday, December 07, 2013

Gambar-gambar Ini, Selak Kain Ijat, Londeh Seluar Shahidan?

Ini mangsa banjir di Kuantan..

Blog Gendang Perang menulis..

EDISI SELAK KAIN SHARIZAT

Ini jawapan untuk lolongan sharizat jalil yang bertanya di mana Fuziah semasa banjir kuantan. Pertanya Sharizat  seolah-olah MP Fuziah tidak mengambil berat akan masalah yang dihadapi penduduk Kuantan yang dilanda banjir buruk tahun ini

ini Fuziah... wahai ijat
Sharizat cuba menutup malu kerajaan barisan nasional kerana gagal menyalur bantuan cepat kepada mangsa. Setakat ini tiada berita menteri bn menghulur bantuan kepada mangsa banjir Kuantan. MB Pahang pun belum menunjukkan muka.

Kenyataan Shahidan Kasim kononnya Malaysia terbaik urus banjir cuma cakap besar untuk menunjukkan kehebatan BN yang tak guna.
Sebaliknya apa yang berlaku ialah kerajaan BN gagal melaksanakan tanggungjawab mengurus mangsa banjir di Kuantan dengan baik. Lihat sahaja keadaan mangsa banjir Kuantan 2013 berbanding mangsa banjir Jepun dan Thailand dalam gambar di bawah.
Kuantan: bagi dewan- lepas tu pandai-pandai la nak idup
Cara pengurusan mangsa banjir di Jepun
Iini di Thailand ketika banjir besar dulu





Ini juga di Thailand

3 comments:

Anonymous said...

Kat Malaysia mcm pelarian!!!!! kata terbaik... negara orang kafir lagi baik bagi bg org perempuan ada keselesaan. Dah seban tahun mcm tu. Tak berubah langsung mcm dulu, dulu.
Aprak laa lu.

Unknown said...

kalau dah jenis takde akal, takde ilmu, pembohong, penipu, pembelit, pembodek dan isi perut penuh dengan hasad dengki tamak haloba ... gitu le jadi ... takde rasa malu sedikit pun bila kena tempelak bahkan gembira sesangat dikatakan begitu ... muka mangkok tandas....!!!

Anonymous said...

kerajaan kelantan buat apa tolong mangsa banjir...mana duit rakayt pungut masa ceramah dalam perut mat sabu atau untk beli spender stopa...cakap hud2 draf pun tak buat...NIK AJIS KENAPA TAK LAKSANA HUD2 DI KLATE...BODOH HABNG NI...HUKUM HUD2 KEPADA BLOGER PENYEBAR FITAH DAN ADU DOMBA ORANG ISLAM IALAH...APA...HANG BODOH

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails