Sunday, August 18, 2013

Wow! Menyusu Sambil Beryoga, Berbogel, Jadi Tersohor.. Kreatif?

 Amy Woodruff tinggal di Kepulauan Hawaii, Amerika Syarikat, menjadi tersohor lantaran foto dia sedang menyusu ini..

JOM KREATIF
Amy Woodruff tinggal di Kepulauan Hawaii, Amerika Syarikat, menjadi tersohor lantaran foto dia sedang menyusu ini..  Akhbar the Daily Mail melaporkan, Jumaat (16/8), cara dia menyusui tidak seperti biasanya.

Sambil bogel Woodruff memberikan air susunya pada anak perempuannya bernama Naia sambil melakukan gerakan yoga.  Anak bernama Naia mendekati dan mulai menghisap payudara ibunya. Foto diambil dua tahun lalu ini diunggah Woodruff di blog pribadinya. Dia tidak menyangka banyak orang menyukai gambar tersebut dinilai menyentuh emosional bagi sesiapa pun melihatnya.

Woodrouff bergabung dengan sebuah komuniti alam dan hidup di sana setelah memutuskan keluar dari pekerjaan pada 2008.  Kehidupan moden membuatnya stres, akhirnya dia memutuskan memakai semua wangnya untuk keliling dunia, termasuk pernah sampai ke Bali, Indonesia. Di tengah perjalanannya dia bertemu suaminya, Justin dan mulai belajar yoga.

Kini dia tengah menulis buku mengenai dirinya dan anak yang disebutnya anak matahari (Daughter of the Sun). Kesehariannya dia bertani dan hidup tenang.

"Kami sudah menjelajahi banyak tempat dan mendatangi lokasi terindah di banyak negara. Namun rasanya tetap perlu rumah untuk pulang," ujar Woodruff.
[IH/din]

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-68: Kisah-kisah Jom Kreatif (3)

E-Buku IH-68: Kisah-kisah Jom Kreatif (3)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails