Wednesday, July 17, 2013

Che Long, Mohamad Sabu & Wan Aishah, Ziarah Pengundi P/Perhentian




Gambar atas, calon beramah mesra dengan penduduk Pulau Perhentian. Bawah, dua dari kanan, bekas penyanyi, Wan Aishah Wan Ariffin.

PULAU PERHENTIAN: Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu  turut sama hadir pada program bersama calon PAS PRK Dun Kuala Besut, Endot@Azlan Yusof di Pulau Perhentian. Beliau mendapati sambutan yang baik diberikan kepada rombongan tersebut.

Menurutnya, sebanyak 205 buah rumah telah dikunjungi dan mereka memberi layanan yang sempurna.

"Berpuas hati dengan sambutan yang penduduk berikan, mereka melayan kita dengan baik.
"Saya yakin penduduk di sini akan memberi sokongan kepada calon kita, walaupun bukan secara keseluruhan tetapi ada antara mereka yang merupakan kawan rapat kepada Che Long," jelas beliau.

Selain mengunjungi pengundi dari rumah ke rumah, PAS juga turut mengadakan majlis berbuka puasa bersama penduduk Pulau Perhentian. Turut hadir pada program tersebut adalah bekas penyanyi, Wan Aishah Wan Ariffin.

Calon PAS PRK Dun Kuala Besut, Endot@Azlan Yusof  atau dikenali dengan panggilan mesra Che Long turut memberitahu walaupun di Pulau Perhentian mempunyai sekitar 700 lebih pengundi namun beliau yakin penduduk akan melakukan perubahan.

“Kita berusaha yang terbaik bertemu seramai mungkin pengundi dan yang lain itu kita serahkan kepada Allah.”
"Saya akan lakukan yang terbaik untuk bertemu dengan semua pengundi dan kita tengok hari ini sambutan dari kalangan penduduk amat baik.
"Saya yakin jika niat kita ikhlas, pengundi di sini akan memberi undi untuk memenangkan PAS, kita cuba," jelas beliau pada program di Pulau Perhentian semalam.

Che Long yang bertemu dengan penduduk pulau sewaktu program kempen mendapati sambutan penduduk di sini amat menggembirakannya. Beliau sewaktu berumur 18 tahun sudah biasa berada di Pulau Perhentian dan mempunyai kawan rapat, malah penduduk di sini bukannya asing dengan beliau.(IH/Hrkh)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-76: PRK Kuala Besut
E-Buku IH-76: PRK Kuala Besut

1 comment:

Anonymous said...

Suka sangat kalau Mark Sabu merapu.....PAS memang class lah !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails