Monday, March 11, 2013

Lelong Kegadisan Patung Seks Di Brazil..

Boneka seks Valentina
Boneka seks Valentina (sexonico.com)


ORANG ramai di Brazil,kini sedang berbincangkan mengenai sebuah lelong unik yang diadakan oleh sebuah toko yang menjual peralatan seks online. Tiba-tiba melelong produk, toko bernama Sexonico ini menawarkan kepada orang ramai keperawanan sebuah boneka seks yang menyerupai manusia bernama Valentina.

Menurut data dilapor Huffington Post pada Jumaat 8 Mac 2013, sejauh ini penawaran untuk kesempatan tidur dengan boneka tersebut telah mencapai angka senilai kira-kira RM330. Sementara harga yang dipasang untuk keperawanan Valentina diletakkan 7.5 kali ganda.

Sexonico menawarkan pemenang lelong akan mendapat beberapa layanan dan fasiliti, mulai dari menginap percuma di bilik presidential suite, di sebuah motel di kota Sao Paulo, makan malam romantis lengkap dan tiket pesawat. Untuk menarik perhatian orang ramai, Sexonico, melampirkan informasi di situs resmi mereka bahawa boneka seks ini benar-benar menyerupai manusia asli.

"Dia memiliki bola mata hijau, bibir tebal, kulit mulus menyerupai tekstur kulit manusia, dan payudara penuh. Secara keseluruhan dia memiliki bentuk tubuh yang akan membuat iri hatiseluruh wanita di dunia," tulis Sexonico sambil mempromosikan Valentina di situs mereka. Menurut Sexonico, lelong akan ditutup pada 31 Mac nanti. 


Komen weblog Ibnu Hasyim: Bagi mereka yang kepala otaknya 'tidak peduli halal haram, asal dapat duit', ini suatu berita baik boleh diterapkan bisnesnya, disesuaikan ala Malaysia, antara negara yang tidak peduli halal haram dalam mengaut pendapatan negara. Juga negara sekular yang tidak peduli balasan neraka dunia-akhirat. (IH)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails