Thursday, December 20, 2012

Dia Bongkar Skandal Seks Poitikus, Bola Sepak & ..



Bintang film dewasa Lea Di Leo (bergamosera.com)

KENYATAAN heboh dilontarkan bintang porno Itali, Lea di Leo. Dalam otobiografinya yang berjudul ‘Sonia Faccio racconta Lea Di Leo’, dia mengaku telah berhubungan dengan sejumlah tokoh terkenal di Itali, dari politikus, bintang panggung hingga pemain bola sepak  ternama.

Seperti dilaporkan giornalettismo, Lea di Leo mengungkapkan pernah menjalin hubungan asmara dengan mantan pejabat Itali Mario Baldassarri, wartawan Amedeo Goria, pemain rugby Dennis Dallan, aktor Roberto Farnessi hingga penyanyi Conjure Fabri.

Tidak hanya itu, wanita kelahiran Castelfranco Veneto itu juga mengaku menjalin hubungan asmara sesaat dengan sejumlah pemain bola sepak ternama Serie A. Mulai dari Vincenzo Iaquinta, Simone Inzaghi, Marco Borriello, Valeri Bojinov, Francesco Coco, Luca Toni, Fabio Galante hingga Massimo Ambrosini.

Namun semua nama yang disebutkan membantah mengenal dan pernah menjalin hubungan dengan wanita berambut pirang itu. "Mungkin terlalu buruk bagi mereka (khabar ini mencuat). Saya mengerti kerana mungkin mereka semua sudah memiliki isteri atau pasangan. Tapi saya mengatakan yang sebenarnya.." kata Lea.

Lea mengungkapkan sebahagian di antaranya menjadi pelanggannya selama bertahun-tahun. Dia menyatakan pemain bola adalah teman terbaik. "Di tempat tidur, para pemain sepakbola adalah yang terbaik, mungkin kerana mereka melakukan latihan fizik sangat baik," katanya.

Namun pengungkapan wanita yang juga berprofesi sebagai penari ini dianggap merupakan aksi pemerasan. Kerana berhembus khabar jika sejumlah tokoh yang masuk dalam buku Lea sempat diminta wang sebesar €40 ribu jika namanya tidak ingin dimasukkan di buku kontroversial tersebut. (IH)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bagi pemimpin Islam yang mematuhi ajaran agamanya, ia selamat, di dunia dan di akhirat. Insya Allah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails