Thursday, May 24, 2012

Seks Terbuka Gadis 14 Tn, UMNO Tanggungjawab?



Kakak Terkejut Lihat Aksi Seks Adik Di Atas Buaian.

HULU BESUT - Seorang wanita terkedu apabila menyaksikan aksi seks adik lelakinya dengan seorang remaja perempuan di atas buaian berhampiran rumahnya di Kampung Jerebun dekat sini, 25 April lalu.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria berkata, kejadian kira-kira jam 6 petang itu turut mengejutkan pasangan itu yang asyik berasmara di atas buaian. Menurutnya, kakak lelaki itu kemudian bertanyakan adiknya apa yang dilakukan mereka dan adiknya itu mengaku melakukan hubungan seks dengan remaja perempuan terbabit.

“Sebelum itu, remaja perempuan berumur 14 tahun yang masih belajar dalam tingkatan dua di sebuah sekolah menengah di daerah ini telah keluar dari rumahnya di Bukit Tanah, Kerandang dan pergi ke rumah teman lelakinya di Kampung Jerebun,” katanya.

Kamaruddin berkata, ketika bersembang di halaman rumah teman lelakinya, lelaki tersebut telah melakukan seks dengan remaja perempuan itu di atas buaian di halaman rumah. Menurutnya, lelaki itu terkejut apabila apa yang dilakukan disedari oleh kakaknya yang kebetulan melalui kawasan tersebut.

Sementara itu, keluarga remaja perempuan itu membuat laporan di Balai Polis Kampung Raja, kelmarin selepas mengetahui kejadian yang menimpa anaknya. “Siasatan awal mendapati mereka mempunyai hubungan yang intim dan suspek dipercayai mengambil kesempatan merogol mangsa,” katanya.

Kamaruddin berkata, polis berjaya menahan suspek seorang iaitu seorang penganggur berumur 18 tahun berhubung kes itu. Dia kini ditahan reman sehingga 25 Mei ini untuk siasatan lanjut.

Kes disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol yang sabit kesalahan boleh dihukum penjara maksimun 20 tahun dan sebatan. (SH/biaqpila. blogspot)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Mengapa jadi begitu?
  • Kerana suasana keliling yang diciptakan UMNO sejak lebih setengah abad merdeka. Sudah tentu UMNO bertanggung jawab. 
  • Apa lagi pemimpin-pemimpinnya kurang pengetahuan agama. Pemimpin No 1 negara sejak dulu hingga sekaang, tidak ada yang berpendidikan agama yang tinggi.
  • Sistem pendidikan yang gagal melahirkan manusia bermoral dan bertakwa kepada Allah SWT. Pelajaran agama hanya tempelan sahaja
  • Tiada undang-undang kesalahan berzina dalam perundangan sivil negara, zina suka sama suka tidak salah kecuali di bawah umur.
  • Media massa di Malaysia lucah atau separuh lucah, tiada cita-cita untuk menselaraskan sesuai dengan kehendak agama Islam.
  • Peraturan perkahwinan diperketatkan, najis zina dipermudahkan. Contohnya kahwin bawah umur dihebuh-hebuhkan, tidak seperti zina bawah umur atau atas umur, walaupun penzina itu mengaku terang-terangan.
  • Dan banyak lagi sebab-sebab lain seperti ibupapa yang tiada berpendidikan agama, masyarakat buta agama, berkembangnya faham materialisme, sekularisme, dan sebagainya. (IH)

14 comments:

PIS said...

kalau itu hujahnya segala keburukan dikelantan sejak 20 tahun PAS memerintah adalah disebabkan oleh PAS..

Ahmad Al-banjari said...

Kelantan ada dalam acuan Persekutuan, bagaimana kerajaan Negeri nak bergerak sendiri.. Lihat contohnya 'hudud' oleh Menteri Pusat. Royalti minyak dirampas.

Walaupun begitu, Kelantan berusaha menghapuskan pusat maksiat. Judi, arak, pusat hiburan maksiat, membimbing bidang lagu dan nyanyian sesuai dengan ajaran Isam dll.

Bandingkan dengan KL di bawah BN atau Perikatan dulunya, yang tulang beakangnya UMNO.

PIS said...

hahaha... lawak antara bangsa.. kelantan menghapuskan pusat maksiat .... menambah maksiat dan kemungkaran ada...

rujuk
1. Bukti Pelacuran Terus Pesat di Kota Bharu : Ops Johnson II

2. Orang Kelantan Mudah Lupa (pt 1): Dari Serambi Mekah Ke Serambi Golok

3.KELANTAN SERAMBI TOKONG... BRAVO NIK AZIZ!

4. Berhala Wat Siam di Kelantan bawah Nik Aziz !

Pasal hudud PM tak pernah menghalangpun malah mencabar PAS untuk melaksanakannya diKelantan. Hal berkaitan Ugama hak negeri bukan Persekutuan. dah 20 tahun kenapa tak pernah nak laksana pun. Cakap je meletup2. Yang sebenarnya tak mau nak laksanapun kalau dak Mat Sabu, adun selinsing, dah 2 ekor lagi adun pas dalam dah lama kena rejam/sebat...

Royalti tu kalau adapun ia mengikut perjanjian... Islam menghormati perjanjian... jadi kena ikut.... kalau rasa perjanjian tak betul saman je kat mahkamah... biar mahkamah tentukan...

En Ahmad... anda memalukan orang Banjar.... orang Banjar yang tulen amat kuat berpegang kepada Islam yang sebenar bukan pada parti ajaran syaitan... tiada parti2 dalam Islam... kerana Islam tiada parti....

saya mendoakan moga anda terlepas dari belenggu parti dan demokarsi yang menipu dan kembali kepada ajaran Islam yang syumul...

Kembali lah kepada Khilafah Islam... tinggalkan demokarasi Dajjal yang memecah-belahkan orang Islam dengan parti UMNO, PAS, PKR dan sebagainya...

Anonymous said...

Kalau tak pakai parti macam mana nak berjuang?

Anonymous said...

amanda

perakyop said...

ha..ha.haa cakap boleh la yop, x payah bayo sesen pun.nak laksana hukum bior menyeluruh nak buat kerajaan islamik kena ada perjuangan.kalo berjuang nak tegakkan penerintahan khalifah buat sorang2 dan x payah pake jemaah atau parti ..nak buat ape yop.kat malaysia ade pilihanraya bubuh pangkah utk camane nak naikan parti yg betul brjuang atas nama islam.

kes2 camni teman rasa kita semua dapat habuan sorang sikit diakhirat nanti.ngape pulak? Sebad negara kita tak laksana hukum hakam yg terkandung dalam Al Quran,kemudian kita membenarkan orng yg tak moh laksana itu jadi pemimpin kita.Bila tak nak laksana itu zalim namanya.Kalu ada negeri yg nak melaksanakan dihalang pulak.Takpe lah TOK GURU AKU.Teman tau,"mu doh buat usaha sungguh2,tapi tak berjaya juga.mu dah lepas tanggungjawabmu.Allah tak tanya mu menang ke mu kalahke.tapi akan tanya mu buat ape tentang islam ni.

Anonymous said...

Memang semua itu salah UMNO. UMNO paksa kamu kahwin dengan wanita pilihan UMNO. Kemudian UMNO paksa kamu melakukan hubungan seks dengan wanita itu 3 kali seminggu hingga mengandung. Lepas tu UMNO paksa kamu lahirkan anak di Hospital Kerajaan sebab Kos Hospital swasta mahal. UMNO paksa kamu hantar anak itu ke sekolah supaya jadi pandai. UMNO paksa anak kamu yang dah pandai itu supaya lawan UMNO macam kamu. UMNO memang Terbaik. Memang Hebat. Semuanya UMNO boleh buat. Maka sembahlah UMNO kerana UMNO adalah tuhan kamu yang baru...

PIS said...

sdr anon
Kalau tak pakai parti macam mana nak berjuang?

adakah nabi, para sahabat, para pejuang Islam lampau memerlukan parti untuk berjuang.... TIDAK SAMA SEKALI... semuanya atas nama Islam dan khilafah..

demokrasi dan parti politik adalah Fitnah Dajjal yang mana pemuja demokrasi terbenam didalam lubang najisnya hingga tak mampu melihat kebenaran maupun keluar dari lubang tersebut...

sdr perakyop
disebabkan anda telah terjerumus dalam lubang najis demokrasi maka fikiran dan minda anda telah tertutup diselaputi najis tersebut... anda terhijap didalam tipu daya Dajjal

untuk menegakkan khilafah tak perlu sesen pun ... anda tak perlu jemaah... tak perlu parti... tak perlu pilihan raya...juga tak perlu menentang atau melawan demokrasi itu sendiri.... yang perlu adalah TINGGALKAN demokrasi... demokarasi adalah sistem dan apabila suatu sistem itu diTINGGALkan ia akan RUNTUH dengan sendiri.


sdr perakyop,

kita tidak akan boleh mengangkat Islam melalui demokrasi kerana demokrasi dicipta untuk memusnahkan Islam. Demokrasi dicipta untuk memecahkan orang Islam dengan adanya parti2... melalui parti, orang Islam akan berpecah bergaduh dan berlawan antara satu sama lain..

Sesiapa yang menyokong demokrasi melalui peti undi samada UMNO,PAS,PKR atau sebagainya akan dipertanggung jawabkan diakhirat kerana meruntuhkan sistem Islam dan menegakkan sistem Dajjal.

Sebad negara kita tak laksana hukum hakam yg terkandung dalam Al Quran,kemudian kita membenarkan orng yg tak moh laksana itu jadi pemimpin kita.

Dah 20 tahun PAS memerintah Kelantan. Adakah hukum yang terkandung didalam alQuran dilaksanakan. Pernahkan PAS membuat usul di persidangan DUN untuk melaksanakannya. Balik2 dok kata UMNO tak membenarkan.. Usul pun tak pernah... alih2 salahkan UMNO tak benarkan. PAS memang raja dolak dalik dan pakar fitnah.

Bila tak nak laksana itu zalim namanya.Kalu ada negeri yg nak melaksanakan dihalang pulak.

Siapa yang halang??? Tak pernah pun UMNO halang... tak pernah PM halang... yang ada PM cabar ..laksanakan di Kelantan.... so kenapa tak laksananakan... lagipun bab agama.. kuasa negeri bukan persekutuan.

Yang jelas menghalang adalah DAP... dan PAS bergabung pulak dengan DAP yang menghalang hukum Islam... Jadi siapa yang zalim dan buta disini.

Takpe lah TOK GURU AKU.Teman tau,"mu doh buat usaha sungguh2,tapi tak berjaya juga.mu dah lepas tanggungjawabmu.Allah tak tanya mu menang ke mu kalahke.tapi akan tanya mu buat ape tentang islam ni.

usaha bersungguh2 untuk membangunkan wat dan berhala terbesar di Malaysia... berkerjasama dengan syaitan... menyokong LBGT... menyokong perhimpunan haram... membenarkan orang kafir berceramah dalam mesjid....

rasanya tak de mana2 negara didunia yang membenarkan orang kafir masuk dalam ruang solat dan memberi ceramah pada orang Islam selain kerajaan PAS.
. Parti Ajaran Syaitan.

Apapun saya mendoakan moga anda tersedar dari belenggu Dajjal dan demokrasi... moga khilafah Islam tertegak semula di Tanah Melayu ini..

Andi_Husin said...

Kepada Yeop2 semua,

Perjuangan manusia adlh mencari Keredhaan Allah

Apa maksudnya ISLAM..iaitu Berserah Diri Bulat2 Hanya Kepada Allah swt..Tak sebut pun parti2 ke ape ke..Hanya kerana Allah..

Kalau selain Allah tujuan menegakkan islam..jadilah Iblis sebagai penggantinya..

Itulah sebab perjuangan Pas,Umno atau NGO manapun xkemana..kerana tujuan adlh agenda parti,persatuan,kepentingan peribadi..Lihatlah result yang terhasil sekarang..apkh ke jalan Allah atau pepecahan yakni jalan Iblis Laknatullah..

Makanya kepada Yeop2 semua, janganlah kita membiarkan diri kita ini sebagai WAKIL IBLIS dimuka bumi Allah swt ini..wassalam..

Anonymous said...

AKU HENSEM

WTF
Loser sungguh PAS

Suke menyalahkan pihak laen
sendiri susah org laen salah

knape tk slahkan Tuhan trus
kan senang jadinye

BODOH!!!!!!!!!

Anonymous said...

Mu ni Ibnu Hasyim tak berapo chorodik la, remaja tu menutuh depe rumah lepaih baca blog mu nih..mu tau ke?

Anonymous said...

remaja tu terikut2 ajaran ibnu hasim n the guru's yang ada poster nya dalam blog ni.....sumbang mahram..hari2 keje dia carik gambar blue...santapan rohani tok2 guru munafikin Pas...balik ceramah melancap ...

Anonymous said...

Terdedah sudah, rupanya yang menulis mencarut itu adalah balaci-balaci UMNO sial.. penulis-penulis upahan menjelang pilihan raya ini..

Memang dari sumber busuk akan lahir semua yang busuk-busuk.

Kasihanilah mereka yang di dalam hatinya ada penyakit. Allahu 'aklam.

Anonymous said...

ramai ostaz2 pas kena tangkap sebab berzina...hari hari tenguk blue..balik ceramah berzina ngan bini orang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails