Friday, May 25, 2012

Jangan Tengok Video Miley Cyrus Dedah Tubuh Ini..








HALAMAN HIBURAN

MILEY Cyrus nampaknya bangga jadi pusat perhatian. Berkali-kali bintang muda ini sengaja berpakaian terbuka dan mengekspos bahagian tubuhnya, terutama di bahagian dada. Ia tidak malu-malu mengenakan pakaian yang mengekspos bahagian peribadi tubuhnya.

Seperti yang dilihat semasa ia sedang berada di sebuah jalan di kawasan Los Angeles. Cyrus menyeberang jalan dengan pakaian yang terbuka. Ia pakai kaos singlet putih, yang dipotong bahagian tepinya, hingga terdedah dadanya, walaupun ia sendiri tidak pakai pakaian dalam.

Seperti dikutip dari Hollywoodlife, Cyrus dengan wajah selamba berjalan tanpa alas kaki. Foto-foto Cyrus itu langsung terus beredar di dunia maya. Dan menjadi sorotan lantaran keberanian artis berusia 19 tahun itu dalam berpakaian.

Sebelumnya, di acara Billboard Music Awards, Cyrus juga tampil tidak kalah hebohnya. Ia hanya mengenakan taksedo putih yang bahagian depannya di biarkan terbuka. Tidak hanya itu, ia tidak memakai bawahan. Ia membiarkan orang-orang melihat kakinya.

Beberapa waktu lalu, Persatuan Orangtua di Amerika Syarikat sempat memprotes video klip yang dibintangi Cyrus. Video itu dianggap terlalu seksi buat anak seumuran artis tersebut. Mereka bimbang  anak-anak mereka akan mencontoh perilaku artis tersebut.

Namun, Cyrus tidak peduli dengan protes orangtua tersebut. Ia tetap asyik dengan gayanya yang menonjolkan tubuhnya itu. (IH/Pelbagai sumber)

Komen Weblog Ibnu Hasyim:
  • Itu kisah dedah tubuh artis terkenal di pinggiran jalan yang di'video'kan dan disebarkan ke seluruh dunia. Video itu dianggap terlalu seksi buat anak seumuran artis tersebut. 
  • Ia dibantah oleh Persatuan Orangtua AS. Mereka bimbang  anak-anak mereka akan mencontohi perilaku artis tersebut.
  • Pakaian itu, dalam Islam disebut 'berpakaian tetapi telanjang'. Pakaian seperti itu juga terdapat ramai pemakainya di Malaysia. Terutama artis-artis.
  • Cuma bezanya di Malaysia, kerajaan mengeluarkan peruntukan untuk hiburan dan artis dengan mengeksposkan 'pakaian telanjang' itu melalui tv di Malaysia dan media milik kerajaan.
  • Dipaksakan (secara halus) menonton, terus dari pintu ke pintu rumah orang Islam. Kanak-kanak, pelajar dan remaja ditarbiah dengan suasana begitu.
  • Maka kesannya, berlakulah keruntuhan sosial seperti yang berlaku sekarang.
  • Itulah corak pemerintahan kerajaan pimpinan UMNO dulu, kini dan selamanya.

    Lihat sebelum ini..
    Bertudung Saperti Ini Masuk Neraka?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails