Tuesday, March 02, 2010

Gay & Lesbian, Bogel Tuntut Bebas, Ada Puak Islam Sokong.







Sydney, Australia
"KAUM gay dan lesbian ramai-ramai berbogel dan menyampaikan pesan nyaring kepada dunia bahawa Australia menerima masyarakat yang bebas dan sama rata.." kata Spencer Tunick artis asal AS.

Lebih 5,000 orang akhir minggu lalu, telah melondehkan pakaian mereka di tangga panggung Sydney Opera House, Australia. Mereka ambil gambar bogel beramai-ramai untuk Tunick.
Pengambilan pfoto tersebut diselenggarakan Sydney Gay dan Lesbian Mardi Gras, seperti dillapor oleh BBC. Tunick memang terkenal dengan pfoto bogel massal di kawasan terbuka untuk umum.

Hal tersebut menyebabkan lalu lintas di bangunan itu terhenti kerana ramai yang memusatkan perhatian kepada mereka.
Yang menarik dan aneh, ialah sesi ambil gambar itu dilakukan di tengah udara sejuk pagi hari pertama musim gugur di daerah selatan. Bahkan, ada di antaranya perempuan yang hamil tua ikut serta dan terpaksa terus pergi ke hospital untuk bersalin segera.

Lebih aneh bin ajaib lagi, ada persatuan sesat yang mengaku memperjuang hak sama rata wanita Islam dan liberalisasi, bertopengkan persatuan Islam, turut menyokong salakan kaum gay dan lasbian tersebut. Hal ini pula wujud dalam negara umat Islam, bahkan kadang-kadang terdiri dari kaum keluarga pemimpin-pemimpin negara umat Islam itu sendiri. Malang sungguh!.

(Pelbagai sumber: 2MA)

11 comments:

Anonymous said...

ibnu hasyim, plz go to this blog tho. http://www.blogcatalog.com/blog/the-great-lie-of-islam
it wrote in Bahasa Melayu. yet the issue of LBGT like this totally not representing all of them. (but 5000 considered huge.

Anonymous said...

p/s:corection-not bahasa Melayu but bahasa Indonesia yet its totally understandable by Malay peeps tho.

Anonymous said...

Orang lain terpaksa buka pakaian dgn upah atau percuma...tapi yg pasti Spencer Tunick buat duit.

Pakaian ada peranan tersendiri, minimumnya untuk membezakan kita dan binatang..

Sentiasalah berpegang kepada Quran dan Sunnah Nabi SAW...insya Allah selamat.

Anonymous said...

Goblok macam kambing ternak mereka ni tak berpakaian di khayalak ramai pastu selamba gaban bergambar. Inilah contoh bangsa omputih yang nampak bertamadun tetapi perangai sial macam kambing.

Anonymous said...

kambing lebih mulia dr depa ni....

Anonymous said...

Dahlah hodoh tak hensem nak muntah pastu perasan lawa nak tayang bagi dunia tengok macam BABUN KURAP.

Mereka nilah golongan Loser (Si Kalah).

noraini said...

di padang mahsyar memang telanjang. manusia sesat di australia ni rehearsal dulu kut. azab di rasa di dunia lagi nampaknya. binatang pun berpakaian. bila malu dah di cabut inilah padahnya.

Anonymous said...

Dan janganlah pula kamu,kamu,kamu mencarut memaki hamun mereka kerana perbuatan mereka itu krn perbuatan carut kamu menjadikan kamu itu tidak lebih tidak kurang spt mereka.

saudara rantau said...

abis anonymous
5/3/2010

kamu nak biar maksiat berleluasa?

DARUS SALAM said...

MASYA ALLOH HENDAKLAH MANUSIA TAKUT PADA HARI DIPADANG MAHSYAR KELAK SEMUA KITA AKAN TELANJANG TANPA SEHELAI PAKAIANPUN KENAPA MEREKA ITU DENGAN BERANINYA TELANJANG KEMANA OTAK MEREKA ITU, JAUH MEREKA ITU LEBIH HINA DARI BABI DAN MONYET YANG MENJIJIKAN

Anonymous said...

ni kambing tengok pon lari ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails