Monday, March 01, 2010

Artis Ini Bercium Dipentas, Mengapa,?

HALAMAN HIBURAN

Isnin Mac 1, 2010 mStar Online melaporkan, pasangan baru duet Anang Hermansyah dan Syahrini tampil bersama di Majlis Dahsyatnya Awards, kelmarin. Syahrini yang mendampingi Anang membawakan lagu Jangan Memilih Aku itu terkejut apabila di akhir penampilannya apabila Anang tiba-tiba mencium pipi Syahrini.

"Terkejut, saya sampai tidak keruan," ujar Syahrini kepada wartawan selepas majlis tersebut.

Menurut penyanyi berusia 28 tahun itu, ciuman yang diberikan Anang ketika di pentas adalah tanda terima kasih Anang terhadap dirinya. Dia juga menyambutnya dengan hati terbuka. Dicium takkan bingung?

"Bukannya bingung, tapi saya terkejut, seperti diberi kejutan," tuturnya lagi.

Namun kejadian itu tidak dirancang oleh Anang ataupun Syahrini. Penyanyi lagu Bohong itu juga hanya mampu terkejut dan terdiam terhadap tanda terima kasih bekas suami Krisk dayanti itu.

Komen Blog Ibnu Hasyim: Mengapa boleh jadi begitu? Bapa borek anak rintik. Guru kencing berdiri, murid kencing bertaburan berlari.. Kerana isteri PM kencing berdiri ke?
Lihat Sebelum ini... klik di sini..

3 comments:

Muhammad said...

Ketika ini anak-anak yang dulu kencing berlari dah dewasa dan ada anak pula. Anak-anak yang baru itu telah kencing dan berak sambil belari, golek-golek, lompat-lompat dan lain-lain.

Maklumlah dunia moden ni semua serba ada. Ini pampers punya sebabla kan.

Anonymous said...

Ha ha ha.. betui tu.

Anonymous said...

Artis dan Pemimpin BN/UMNO bukan idola kita...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails