Wednesday, September 28, 2022

'MsPuiyi', bintang porno M'sia. Tapi, sebenarnya tidak begitu?

 


KL/IH: Jakarta - Dikatakan, CikPuiyi menjadi ikon lucah Malaysia. Dia mempunyai personaliti yang berbeza di internet dengan dunia sebenar hariannya.

MsPuiyi baru-baru ini berkongsi bagaimana dia menjadikan 'MsPuiyi' sebagai ikon seks di internet dalam pelbagai cara.

Tetapi sebaliknya, dia juga sangat ingin memisahkan kehidupan peribadinya dengan garis tegas lakonannya itu. Dia mendakwa lebih beradab kononnya, apabila tidak bertindak sebagai Cik Puiyi yang dalam lakonan.

Jenama 'MsPuiyi' bermula sebagai model, selepas seseorang membocorkan gambar bogelnya. Pada masa itu, CikPuiyi melihat kejadian itu sebagai satu cara untuk meraih populariti. MsPuiyi cepat terkenal selepas menjadi rakyat Malaysia pertama muncul di muka depan Penthouse.

Sejak itu, dia melakarkan laluannya sendiri dengan belajar menyanyi, menjadi influencer dan juga mengurus saluran YouTube. Bukan itu sahaja, dia juga mempunyai akaun OnlyFans yang memaparkan adegan dewasa.

"Saya bekerja keras untuk menjadi kreatif dan hasil yang anda lihat bukanlah produk siap. Ia adalah hasil penyelidikan yang teliti, data dan pemahaman psikologi," kata Pui Yi kepada Feminine.

“Semua orang faham bahawa ini adalah kerja dan satu bentuk hiburan,” katanya.

Hidup Sendiri,

Bintang lucah ini memilih menjual apartmennya dengan harga Rp66 Jt

Dia juga mengakui tidak mendapat layanan pelik dalam kehidupan seharian. Contohnya dalam cara berpakaian dalam kehidupan seharian. Dia mengaku sebagai orang yang berbeza apabila menjadi 'CikPuiyi'.

"Imej kerja dan pemikiran peribadi saya tidak betul-betul sama," jelas MsPuiyi

"MsPuiyi adalah jenama, dan persepsi semua orang terhadap imej ini adalah hasil reka bentuk yang teliti. Saya bangga dengan itu, tetapi itu bukan saya," katanya.

Kesimpulan: Hal ini amat berbeza dengan kehdupam manusia bertamadun yang berdisiplin 'patuh syariah'.
(IH)

Undilah PAS dan rakan kumpulannya!

PERHATIAN: NO TELEFON IBNU HASYIM.COM TERKINI 014-400 2015

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails