Friday, April 15, 2022

Ayam naik, X mampu kawal? Berhenti jadi kerajaan..


Komen Rakyat dalam blog ini..

6 comments:

Anonymous said...

Dia senang je. Salah 1 punca utama problem sektor penternakkan ni ialah kos makanan. Kebanyakkan makanan ternakkan adalah diimport mcm dedak dan jagung. Belum masuk ubat lagi. So, camne nak kawal harga barangan tu masa import masuk?

Anonymous said...

nak pantau mende. geng kamu tu lemah bila dapat dedak al fulus fiddunia. lemah selemahnya. turun dua kupang. memang terbaik la saham akhirat mung ni.

Anonymous said...

Fulus rm 30 pun dah cukup nak diamkan parti liberal dan parti kuali. Tapi sembangnya paling tinggi. Setuju sangat beri sokong pada pas. Kelantan, trengganu dan kedah pun dah nampak ada perubahan. IQ tak lah rendah sangat banding ngan IQ presiden parti liberal dan parti kuali. IQ rendah tu yg sanggup jadi khadam eng guan.

Anonymous said...

Langkah taiwan, Langkah kajang, langkah port dickson, ini semua langkah langkah jahat presiden parti liberal. IQ rendah. Sebab tu guna tektik jahat. Dah jadi banduan, pun masih bercita cita nak pimpin rakyat malaysia. Rendah betul IQ, sampai tak tahu malu.

Anonymous said...

Bagi kita perintah 5 hari je tuan tuan. Bupbupbupbup!

Anonymous said...

Tiada kelompok yg lebih sayangkan agama, bangsa, negara dan institusi kesultanan. Hanya satu parti jer yg memenuhi citarasa itu. Yang utamakan pentadbiran dan pengurusan yang bebas rasuah dan salah kuasa. Yang menolak campurtangan dalam urusan mahkamah. Yang sentiasa memastikan tiada dalam barisan kepimpinan yang rosak moral dan akhlaq.

Tiada sebab untuk yang rosak akhlaq memimpin. Rakyat kena tahu ini. Bukan perkara remeh. Ada yang bijak tetapi rakus dengan nafsu. Ramai yang bijak dan patuh syariah. Ada yang boleh didengar politiknya, tetapi percaya jangan. Dan ada yang boleh didengar politiknya untuk disokong. Politik fitnah sesuai untuk mereka yang rendah IQ. Islamic politik sangat melarang politik fitnah. Tuntutan politik sihat yang tidak mengabaikan duniawi dan ukhrawi. Untuk dibangun kerohanian tanpa memisahkan urusan keduniaan. Politician yang rendah IQ, hanya berjuang untuk duit dan kuasa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails