Thursday, March 26, 2020

Strategi DAP Tawan M'sia. Ini..


Bertindak Segera, Jangan Biarkan DAP Menguasai Putrajaya Sekali Lagi 
Posted by SnapShot at 3/18/2020

5 Mac 2020 yang lalu, laman blog ini (SnapShot at 3/18/2020) mendedahkan bagaimana liciknya DAP mengurangkan peratusan undi Melayu di Pulau Pinang untuk mereka menguasai Pulau Pinang (BACA DI SINI).

Sebenarnya, DAP tidak akan berpuas hati jika hanya mampu menguasai Pulau Pinang. Matlamat DAP untuk menukar negara ini kepada republik adalah jelas.
Matlamat DAP untuk memusnahkan sistem Raja Berpelembagaan di negara ini adalah jelas.
Matlamat DAP untuk menghapuskan taraf Islam sebagai agama rasmi Persekutuan seperti yang tercatit dalam Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan adalah jelas.
Matlamat DAP untuk menghapuskan hak dan kedudukan istimewa orang Melayu dan Bumiputera seperti yang tercatit dalam Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan.

Tetapi dengan hanya menguasai kerajaan negeri Pulau Pinang, DAP sudah pasti tidak dapat merealisasikan cita-cita mereka.


Strategi Licik DAP Untuk Menguasai Sepenuhnya Dan Kembali Berkuasa Di Putrajaya
DAP sedar tidak mungkin mereka boleh menubuhkan kerajaan tanpa ada kerjasama dengan parti orang Melayu.
Ini adalah kerana pengundi Melayu menguasai lebih dari 60% kuasa mengundi di Malaysia.
Maka strategi pertama DAP ialah memecahbelahkan kuasa pengundi Melayu dan ini telah pun DAP laksanakan dengan berjaya.

Parti PAS berjaya DAP pecahkan kekuatannya bila DAP bertindak memberikan sokongan dan dana kepada parti PAN melalui proksi DAP, Mat Sabu.

Parti terbesar orang Melayu, UMNO, berjaya DAP pecahkan kekuatannya bila berlaku krisis antara Dr. Mahathir dan Anwar Ibrahim, DAP memberikan sokongan dan dana untuk penubuhan parti PKR melalui proksi DAP, Anwar Ibrahim.
Bila berlaku pula krisis antara Dr. Mahathir dan DS Najib, DAP pantas mengambil kesempatan untuk memecahkan lagi kekuatan UMNO dengan memberikan sokongan dan dana untuk penubuhan parti PPBM melalui proksi DAP, Dr. Mahathir.

Kini, kekuatan UMNO cuma tinggal 30% dari kekuatan asal sebelum berlaku dua kali perpecahan.

Maka selepas memecahkan UMNO dan PAS, serta bersekutu dengan parti tajaan DAP, iaitu PAN, PKR dan PPBM, akhirnya setelah lebih 6 dekad menunggu, DAP berjaya melangkah ke Putrajaya dengan angkuhnya, maka bermulalah agenda mereka yang kedua.

DAP kini tahu kekuatan kuasa pengundi Melayu sudah berjaya dipecahkan dan untuk memastikan kuasa mengundi orang Melayu terus lemah, maka kuasa mengundi bangsa Cina yang ditaja DAP mesti diperkukuhkan.

Tetapi kekuatan kuasa mengundi orang Cina hanya sekitar 20% ke 25% sahaja. UMNO jangan terlalu selesa sebab sekarang dah jadi kerajaan. 18 Mei adalah penentuan sama ada Kerajaan Muhyiddin akan bertahan atau tidak.

Kalau Kerajaan Muhyiddin kalah dalam undi tidak percaya, berbagai-bagai kemungkinan boleh berlaku, antaranya parlimen akan dibubarkan dan PRU 15 akan diadakan.

Sudahkah Muafakat Nasional bersedia? Betulkah Muafakat Nasional dah bersedia? DAP bertahan di Penang sebab strategi memusnahkan perkampungan Melayu hingga majoriti pengundi Melayu di setiap DUN dan Parlimen jadi kecil.

22 bulan DAP memerintah, strategi yang hampir sama DAP gunakan tapi dengan pendekatan berbeza:

》Berpuluh ribu warga asing dari China diberikan kerakyatan dan sekarang bertaburan di seluruh negara...
》Beribu warga dari China mendapat MyKad palsu yang sudah pun berdaftar dengan SPR menggunakan pengkalan data penerima RM30 dan sekarang mereka bertaburan ke seluruh negara...

Baru2 ini, DYMM Sultan Johor menitahkan supaya semua penerima kerakyatan semasa Pakatan Harapan memerintah MESTI disiasat, kalau tidak boleh berbahasa Melayu, kerakyatan mereka mesti ditarik balik...

Istana tak akan keluarkan kenyataan pada perkara yang tak pasti!!!
JPN SPR mesti bertindak pantas dan tegas dalam isu ini...
Orang Melayu khususnya anak muda pastikan kita sudah mendaftar dan bagi yang sudah mendaftar, semak apakah ada perubahan pada pusat mengundi!!!

Ini bukan spekulasi tapi realiti yang cukup mengerikan... Ini bukan cerita siapa TPM, siapa dalam kabinet Muhyiddin tapi ini cerita tentang nasib dan masa depan anak bangsa...

Tolong bertindak segera!!!
Jangan sampai kita menang sorak, tapi akhirnya kampung tergadai!!!
Ini adalah berkaitan kedaulatan negara...


Hasil carian imej untuk gambar Aminuddin Baki
Allahyarham Aminuddin Baki

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kerana kekuatan dan kekuasaan institut raja dan perlembagaan Persekutuan Malaysia, strategi DAP tersebut gagal. Awas jangan sampai berulang lagi..
Ingat pesan Allahyarham Aminudin Baki kira-kira begini..

Pisang berbuah 2X
ayam di kepok mati kelaparan
itek di air mati kehausan
ibarat malang pak kadok
ayam menang kampung tergadai..
..... dan seterusnya.

Ikuti selanjutnya..
E-Buku IH-109: DAP Selepas PM Ke 8.
E-Buku IH-109: DAP Selepas PM Ke 8.

6 comments:

Anonymous said...

Fikrah mereka serupa dengan rakan2 mereka di amerika, israel, cina, india dan mynmar. Di mana mereka ada kelebihan fisikal, tindakan mereka lebih direct hingga ke tahap mengancam nyawa org islam.

Dalam kes di malaysia, dap belum mempunyai kekuatan fisikal itu, tetapi bunga2 kekerasan telah pun berputik. Jadi pendekatan berhadapan dengan muslim dan melayu di malaysia adalah dengan strategi yg berbeza dengan di negara cina, india dan israel.

Membawa masuk pelancong cina dan india dan tidak ada bukti keluar, memberi implikasi kepada bilangan fisikal dalam konteks undi pilihanraya.

Strategi lain ialah pecah belah perpaduan melayu. Ramai tahu bersatu adalah ilham kit siang dan mujur telah kembali semula kepada perpaduan. Pan adalah muslim yg diternak oleh dap untuk pecahkan pas. Sementara pkr juga tidak kurang fungsinya kepada dap.

Kerana itu muslim perlu berada di bawah satu bumbung sebagaimana dap kuat bila semua cina duduk di bawah bumbung dap. Rakyat selamat di bawah muslim, tapi muslim belum tentu selamat di bawah dap.

Anonymous said...

Tindakan parti kafir harbi DA-Pigs membawa masuk 2 juta rakyat China Komunis (secara langsung atau atau secara tidak langsung) mungkin merupakan agenda sulit DA-Pigs untuk PRU yang akan datang.

Skandal kad pengenalan melibatkan rakyat China Komunis yang terbongkar membuktikan wujud konspirasi jahat untuk melemahkan dan menghapuskan kuasa politik Melayu.

Oleh sebab itu, kerajaan PN wajar menyiasat setiap pendatang asing yang mendapat kerakyatan di waktu Pee H memerintah negara dahulu.

Anonymous said...

Blogger Pas penakut..

Budak kampung Selatan said...

Tak abis lagi ratib Dap²...takutkan Dap ke takutkan Allah Swt?

Anonymous said...

Dap mengganggu ketenteraman, sebagaimana iblis mengganggu mukmin dan muslim. Dalam doa pun ada mohon lindong dari gangguan manusia.

Anonymous said...

Cuma masa tengah duduk diam-diam ni ..tetiba terfikir di saat genting negara sebelum negara Malaysia ni di timpa musibah COVID-19..tiba-tiba takdir ALLAH kera Jaan PH tumbang..Mungkin ALLAH mahu kerajaan yang menggantikan kera Jaan PH bagi menangani musibah ini dengan lebih baik dari kera Jaan PH terdahulu..sekadar kongsi apa yang saya sendiri terfikir tak melibatkan siapa-siapa ye..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails