Saturday, July 07, 2018

Terbongkar! PH Buat Akaun Palsu ‘Bebas Najib' Pula..



BONGNGKAR… Sudahlah bertindak zalim sengaja beku akaun bank anggota keluarga Datuk Seri Najib Tun Razak termasuk cucunya, jentera kerajaan Pakatan Harapan (PH) pula bertindak lebih biadab.

Terbaharu, setelah mereka menyedari sentimen rakyat Malaysia mulai menyokong bekas perdana menteri itu, askar siber PH melancarkan akaun palsu yang konon sebagai tabung bagi membayar ikat jamin Najib pada Isnin depan.


Namun taktik jahat mereka ‘kantoi’ setelah beberapa penyokong UMNO dan Barisan Nasional (BN) terkejut apabila mendapati nombor akaun dinyatakan itu sebenarnya Tabung Harapan Malaysia yang dikendalikan kerajaan PH.

Walhal ia sepatutnya tertera nama Tabung #FreeNajib (SolidarityNAJIB) yang diuruskan secara sukarela oleh Kelab Belia Berkhidmat dan ia baru sahaja dilancarkan badan bukan kerajaan tersebut di ibu negara sejak semalam.

Inisiatif berkenaan dilakukan kerana semua akaun Najib dan ahli keluarganya telah dibekukan kerajaan PH konon ada kaitan dengan skandal 1Malaysia Development Berhad selain akaun UMNO dan ramai individu dalam parti itu.
Justeru Pengerusi Sekretariat Solidariti DS Najib Razak, Datuk Mohd. Razlan Rafii meminta orang ramai agar lebih berwaspada kerana pihak kelab berkenaan hanya menggunakan CIMB Bank dengan nombor akaun 8601952060.

Setakat ini, tabung khas untuk bayar ikat jamin tokoh UMNO tersebut sudah lebih RM100,000 dan setelah cukup RM500,000, wang itu akan dibawa terus ke Mahkamah Kuala Lumpur pada Isnin depan. – Mynewshub.TV

20 comments:

ted manoff said...

Fitna dan tuan ibnu berpisah tiada..insaflah tuan ibnu..insaflahhh...😞😞😞😟🐷🐷

Anonymous said...

Kata nak boikot blog ni, masuk buat apa?

Anonymous said...

Ibnu Hasyim adalah penulis blog lucah dan fitnah no 1 di Malaysia. PAS dah gagal dalam PRU14 dan kempunan nak ke Putrajaya. Harap terima kenyataan ya.

Anonymous said...

Jika benar ph guna ac palsu, maka jelaslah ph dan fitnah jadi darah daging.

Anonymous said...

Malaysia baru yg fitnah dan bohong makin menjadi2. Ni kah harapan rakyat msia.

Unknown said...

ALLAH dh tutup aib kita...kenapa pula kita dedahkan pada org ramai...

Anonymous said...

DAP pun dah berbohong, kafir yg tak akui Allah menciptanya, ini sandaran ph. Jd di mana betulnya.

Anonymous said...

Blog ni sekarang semakin menjadi jadi fitnahnya

Anonymous said...

non 10:55,

Biarkan.....biarkan......lebai2 ada konchi sorga.....kita ni yg kena jaga2, jangan ikut fitnah tapi kita bagi fakta, kita sedarkan depa yg sdg diistidraj Allah, amin.....

Anonymous said...

sembang kemas.... fakta konon pirahh!! bab nak menipu serah kat PH... hanceng !!!

Anonymous said...

Kerajaan dan penyokong ph zalim... pembohong dan penipu rakyat.

Suhaimi Bin Ayob said...

Barua2 sudah marah.. haktuih sama kuncu hadi awang

Anonymous said...

11.24pm ..
Ini juga pengampu dan penipu besar dari penyokong ph..

Anonymous said...

Memang betul pun penyokong ph kuat penipu rakrat.. anak didik dedak Dap.

Anonymous said...

PAS terlalu marah dengan DAP, tapi mereka (PAS) bercumbu dengan MCA , MIC dalam BN bersama UMNO.
Politik PAS guna al-quran TAPI pemimpin PAS tak ikut al-quran.

Anonymous said...

Lebai ada kunci syurga. Buktinya mereka berpandukan quran dan hadis. Bukannya logik akal dan logik dap. Pan janganlah marah dan benci Quran dan hadith pulak

Anonymous said...


LGBT: Pandangan Menteri Agama silap

KENYATAAN YB Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa, Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Agama) mengenai perlakuan Lesbian, Gay, Biseksual, dan Transgender (LGBT) adalah bersalahan dengan sudut pandang Islam dan peruntukan Undang-undang Negara.

https://www.harakahdaily.net/index.php/berita/15-tanah-air/7238-lgbt-pandangan-menteri-agama-silap

Anonymous said...


Barua-barua dedak roket memang kepala bapak munafik kerana mempermainkan dan menghina ajaran Islam dan menyebarkan pelbagai fitnah untuk memburuk-burukkan perjuangan Islam yang diperjuangkan oleh parti Islam PAS pimpinan ulama Islam.

Sebagai bukti bacalah pelbagai komen yang tidak bermoral yang ditulis di atas oleh barua-barua dedak roket dan barua roket yang menyamar sebagai ahli 'PAS'.

Anonymous said...

Kita dah KUAT, kita jadi KING MAKER..kalau tak jadi KING MAKER kita jadi KONG KANG (sejenis kera)...agak2 PAS jadi apa sekarang?

Anonymous said...

Ted manoff...

#??????#

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails