Friday, April 13, 2018

Strategi DAP Untuk Mencetuskan Tsunami Melayu



"Pada tahun 1990, Barisan Nasional memenangi 53% undi dan 70% kerusi manakala gabungan PAS-Semangat-DAP memenangi 40% undi dan 20% kerusi. Itulah “wake-up call” untuk Umno dan DAP dan mereka menyedari bahawa orang Melayu menentukan siapa yang membentuk kerajaan. Oleh itu, jika Umno mahu terus memerintah, ia mesti terus mendapat sokongan orang Melayu. Dan jika DAP mahu membentuk kerajaan, ia perlu berbuat demikian melalui orang Melayu. DAP, sendiri, tanpa orang Melayu, tidak boleh pergi ke mana-mana. Sindrom Ali Baba, yang merupakan sebahagian daripada budaya korporat Malaysia, kini perlu diperluaskan kepada politik.


Pilihan Raya Umum Ke-14 akan diadakan pada 9 Mei 2018. Tetapi ini sebenarnya adalah pilihan raya Umno dan PAS yang ke 15 (begitu juga dengan MCA dan MIC). Pilihan raya pertama diadakan pada 27 Julai 1955 apabila Umno memenangi 34 kerusi, MCA 15, MIC dua dan PAS (masa itu dipanggil PMIP) hanya satu. Malah Parti Perikatan Umno, MCA dan MIC memenangi hanya 81% undi tetapi hampir 100% daripada kerusi (atau 51 kerusi daripada 52).
Dua hari selepas PRU14 yang akan berlangsung pada 9 Mei 2018, iaitu pada 11 Mei, Umno akan merayakan Ulang Tahun ke-72 penubuhannya pada 11 Mei 1946.
Realiti politik Malaysia dari awal lagi adalah sentiasa menjadi gabungan parti yang dipimpin Umno berbanding PAS. Pada tahun 1959, Perikatan memenangi 51% undi dan 71% kerusi, berbanding PAS yang memenangi 21% undi dan 12% kerusi.
Pada tahun 1963, Malaysia dibentuk dan pada Pilihan Raya Umum 1964 Perikatan memenangi 58% undi dan 85% kerusi manakala PAS memenangi 15% undi dan 9% kerusi. Barisan Sosialis lebih baik daripada PAS dengan 16% undi tetapi memenangi hanya 2% kerusi.
Pendek kata, politik Malaysia selalu menjadi ‘Malay game’ antara gabungan yang dipimpin Umno dan PAS, dengan parti bukan Melayu yang lain hanya memainkan ‘supporting role’.
 PRU14 pada dasarnya adalah antara BN, PKR dan PAS
Tidak sehingga Singapura dipisahkan dari Malaysia pada 9 Ogos 1965 – dan apabila Singapura berubah menjadi Pulau yang dipimpin oleh Cina – politik Malaysia mula berubah. Tiga bulan kemudian, pada 11 Oktober 1965, kerajaan PAP Singapura membentuk DAP, dengan tujuan untuk menjadikan ‘negeri-negeri Cina’ iaitu Pulau Pinang, Perak dan Selangor, dan mungkin juga Johor, menjadi sebahagian daripada ‘Chinese Sphere of Influence’.
PAP tidak berminat dengan tanah Melayu atau apa yang boleh dianggap sebagai ‘negeri-negeri miskin’. Pulau Pinang, Perak, Selangor dan Johor menguasai 90% ekonomi Malaysia. Oleh itu, dengan Pulau Pinang, Perak, Selangor dan Johor sebagai sebahagian daripada ‘Chinese Sphere of Influence’ Singapura, ia lebih kurang memberi kawalan kepada Cina terhadap Malaysia dan Singapura.
Walau bagaimanapun, sebelum itu, mereka perlu merobohkan penguasaan politik Melayu kerana keputusan pilihan raya terdahulu menunjukkan bahawa sesiapa yang menguasai undi Melayu mengawal Malaysia.
Empat tahun kemudian, pada pilihan raya umum Mei 1969, yang merupakan kemunculan pertama DAP sejak dibentuk pada tahun 1965, impian ‘Sphere of Influence’ hampir berlaku apabila Parti Perikatan memenangi hanya 44% undi dan dengan hanya 51 % kerusi.
1969 membuktikan bahawa anda perlu memusnahkan penguasaan politik Melayu jika anda mahu memerintah Malaysia kerana walaupun dengan kurang daripada 50% undi anda masih boleh membentuk kerajaan – selagi undi itu adalah suara Melayu dari tanah Melayu.
Pada tahun 1990, DAP ‘flirted’ dengan Semangat 46, yang mempunyai pakatan dengan PAS, hanya untuk menguji. Pada masa itu mereka bukan lagi Parti Perikatan tetapi Barisan Nasional, yang ditubuhkan pada tahun 1973. Barisan Nasional memenangi 53% undi dan 70% kerusi manakala gabungan PAS-Semangat-DAP memenangi 40% undi dan 20% kerusi.
Itulah “wake-up call” untuk Umno dan DAP dan mereka menyedari bahawa orang Melayu menentukan siapa yang membentuk kerajaan. Oleh itu, jika Umno mahu terus memerintah, ia mesti terus mendapat sokongan orang Melayu. Dan jika DAP mahu membentuk kerajaan, ia perlu berbuat demikian melalui orang Melayu. DAP, sendiri, tanpa orang Melayu, tidak boleh pergi ke mana-mana. Sindrom Ali Baba, yang merupakan sebahagian daripada budaya korporat Malaysia, kini perlu diperluaskan kepada politik.
DAP guna logo PKR Mata Lebam untuk menipu orang Melayu agar mengundi mereka kerana tanpa Tsunami Melayu DAP tidak boleh berkuasa
Dan itulah sebabnya mengapa PRU14 akan menjadi pilihan yang paling penting dalam sejarah 63 tahun pilihan raya Malaysia. Buat pertama kalinya dalam sejarah, orang Cina bersatu (menurut DAP 90% orang Cina berada di belakang mereka) manakala orang Melayu teruk berpecah kepada Umno, PAS, PPBM, PKR, PAN dan beberapa parti serpihan lain.
Sekiranya Barisan Nasional yang dipimpin oleh Umno akan digulingkan, ia perlu dilakukan sekarang. Jika pada 9 Mei 2018 ia tidak berlaku, maka itu tidak akan berlaku untuk masa yang lama. Pilihan Raya Umum pada 9 May bukan mengenai kesinambungan politik Perdana Menteri Najib Tun Razak, seperti yang dikatakan oleh beberapa orang. Ia adalah mengenai kelangsungan hidup politik Melayu. Dan inilah yang DAP tidak mahu orang Melayu sedar.
Tun Dr Mahathir Mohamad cuba memberi gambaran bahawa PRU14 adalah perlawanan antara Mahathir-Najib. Sebenarnya ia adalah pertarungan antara Umno-DAP. Sekiranya Mahathir berkata ia adalah mengenai menyingkirkan Najib kerana jenayah dan menyelamatkan Malaysia, ia berbunyi mulia dan orang Melayu akan mempercayainya. Tetapi jika dia mengatakan bahawa ia adalah untuk menggulingkan Umno bagi menggantikannya dengan DAP, Mahathir akan berhadapan dengan kebangkitan Melayu.
Sebenarnya, Mahathir dan Pakatan Harapan memberitahu dua cerita berbeza kepada rakyat Malaysia. Kepada orang Melayu, mereka mengatakan bahawa ia adalah untuk menyingkirkan Najib bagi menyelamatkan Umno. Sekiranya Umno jatuh maka kuasa politik Melayu akan berakhir. Jadi mereka perlu menyelamatkan Umno – dan untuk itu Najib mesti digulingkan.
Kepada orang Cina, mereka mengatakan untuk kuasa politik Melayu berakhir, dan bagi DAP untuk mengambil alih, mereka mesti menyingkirkan Umno. Dan untuk itu, mereka perlu mendapatkan orang Melayu mengundi Pakatan Harapan kerana kuasa politik terletak di tangan orang Melayu.
 DAP perlu bekerja keras menjual logo PKR Mata Lebam kepada penyokong Cina mereka 
Dan itulah sebabnya roket DAP mesti direhatkan (dikuburkan) dan tidak muncul dalam PRU14 kerana roket itu dikaitkan dengan PAP, Singapura, penguasaan politik Cina, dan sebagainya. Dan untuk mendapatkan sokongan orang Melayu, roket itu digantikan dengan mata, simbol PKR dari Mata Lebam atau mata hitam Anwar.
Hari Pencalonan hanya 16 hari dari sekarang pada 28 April 2018. DAP, PKR, PPBM dan PAN akan bertanding di bawah simbol Mata Lebam PKR (ironinya, termasuk Mahathir). Bagi semua calon Barisan Nasional, Najib akan menandatangani Surat Watikah. Bagi calon PKR (bermaksud DAP, PPBM dan PAN juga) Dr Wan Azizah Wan Ismail akan menandatangani Surat Watikah mereka. Dan Abdul Hadi Awang akan menandatangani Surat Watikah untuk calon PAS, sudah tentu.
Bagi Barisan Nasional dan PAS ianya agak mudah, bagi calon ‘PKR’ itu menjadi rumit. Wan Azizah bukan pemimpin Pakatan Harapan. Beliau adalah Presiden PKR. Dia juga bukan PM sementara atau calon PM. Tetapi ‘kuasa’ untuk mencalonkan calon-calon dan menandatangani Surat Watikah berada di tangannya.
Dari segi perundangan, semua calon yang bertanding dalam pilihan raya di bawah simbol PKR dan dengan Surat Watikah PKR adalah calon PKR. Mereka bukan Pakatan Harapan, DAP, PPBM atau calon PAN. Malah, Pakatan Harapan tidak wujud secara sah. Oleh itu, adakah Mahathir – yang bukan ahli mana-mana parti politik (sejak PPBM telah dibatalkan pendaftaran) dan oleh itu Calum Bebas (calon bebas) – yang akan menjadi Perdana Menteri jika ‘PKR’ memenangi kerusi yang paling banyak di Parlimen?
Secara teknikal, Presiden PKR, Wan Azizah, yang memutuskan siapa yang menjadi Perdana Menteri memandangkan partinya memenangi paling banyak kerusi.
Bolehkah Pakatan Harapan protes? Pakatan tidak wujud. Bolehkah PPBM protes? PPBM tidak lagi wujud. Bolehkah DAP protes? DAP tidak bertanding dalam pilihan raya umum. Bolehkah PAN protes? PAN tidak akan memenangi mana-mana kerusi kerana ia tidak mempunyai locus standi untuk membantah. Hanya PKR kumpulan B Azmin Ali yang boleh membantah jika dia dan orang- orangnya tidak tersingkir dalam pilihan raya umum seperti apa yang dirancang Wan Azizah (ya, jangan memandang rendah “Fan Lady”).
 Sebagaimana yang Wan Azizah mengaku pada Ogos 2014, dia tidak keberatan menjadi boneka
Ini adalah susunan yang sangat berisiko bagi DAP dan PPBM. Satu-satunya harapan mereka ialah Wan Azizah dan / atau PKR tidak melakukan rampasan kuasa undang-undang. Sekiranya DAP dan PPBM membantah dan memutuskan untuk ‘meletakkan jawatan’ dari PKR, PKR masih boleh melakukan perjanjian dengan DAP, PPBM dan penentang PAN – dan akan ada banyak lagi. Akhirnya, DAP, PPBM dan wakil wakil rakyat akan diminta memilih untuk kekal berkuasa atau meletak jawatan dan dihantar semula sebagai pembangkang. Kebanyakan akan memilih PKR daripada kerjaya yang tamat.
Sebagai alternatif, DAP boleh bersetuju bahawa Wan Azizah bukannya Mahathir menjadi Perdana Menteri. Bagaimanapun, dengan bilangan kerusi yang terbesar, ia akan menjadi seperti Perak pada tahun 2008 apabila DAP melantik Menteri Besar PAS yang memberi perkhidmatan kepada DAP dan menjawab DAP. Ia akan kembali kepada perkiraan Ali Baba dengan DAP sebagai Perdana Menteri de facto dan Wan Azizah sebagai boneka wayang DAP.
DAP tahu Mahathir tidak boleh menjadi Perdana Menteri. Isu pembatalan pendaftaran PPBM dan bilangan kerusi yang diabaikan adalah satu isu. Yang lebih penting ialah kesihatan fizikal dan mental Mahathir. Mahathir baru-baru ini dimasukkan ke hospital lagi – iaitu 48 kali dalam tiga tahun. Di samping itu Mahathir mempunyai masalah ingatan yang serius dan tidak dapat memberi tumpuan. Ada yang mengatakan Mahathir tidak konsisten dan terus melakukan U-turn. Sebenarnya dia lupa apa yang dikatakan dan dilakukannya. Dan bagaimanakah seorang Perdana Menteri boleh bekerja 4-3 sedangkan pemimpin lain bekerja 24-7? – Malaysia Today 
PENAFIAN : Artikel pendedahan ini adalah diambil sepenuhnya dari laman blog Malaysia Today dengan tajuk asal DAP’s Strategy Is To Trigger A Malay Tsunami. Segala isi kandungan ini adalah dari penulis blog berkenaan dan pihak pru14.tv mungkin tidak bermaksud sedemikian. Pihak pru14.tv berharap pihak yang dituduh/diceritakan dalam artikel ini tampil membuat penafian jika ini merupakan fitnah dari pihak tak bertanggungjawab keatas dirinya, atau sebaliknya. Terima kasih.
(Disalin semula oleh IH)


Melayu jangan ditipu DAP 
dengan dedak-dedaknya...
Musang DAP berbulu ayam PKR,
DAP Berlogo PKR..
UNDILAH PAS dalam PRU14 ini. 
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam? Kini DAP memakai selimut PKR pula.

5 comments:

Anonymous said...

Dulu PAS peluk DAP, bila sorang2 jadila kera luku. UMNO. MCA, Gerakan dll parti dah hilang dari pandangan PAS , PAS cuma nampak DAP. Inilah sebab2 kejatuhan PAS, inshaAllah hanya 5 kerusi parlimen berjaya dimiliki PAS dengan majoriti kecil. PAS hilang Kelantan, kasihannnn

InshaAllah, malaikat PAS baru bagitahu aku.

Anonymous said...

Dulu DAP berjanjo tidak akan anti Islam. Kemudian DAPungkir janji dengan retorik anti Islam. Untuk menjaga Islam PAS terpaksa menentang DAP

DARI ISMAWEB

http://v2.ismaweb.net/2015/09/kata-pedang-bukti-bukti-dap-anti-islam-semakin-viral/

KATA PEDANG: Bukti-bukti DAP anti-Islam semakin viral

APABILA parti rasis dan cauvinis DAP mengancam akan menyaman Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), beberapa bukti DAP menentang Islam sebagai tanda sokongan kepada JAIP menjadi semakin viral. Antara bukti-bukti yang diperkatakan:

Bukti 1: Dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

Bukti 2: Prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

BACA: Khutbah Aidiladha: Kita tak akan mohon maaf daripada DAP, kata Mufti Pahang

Bukti 3: Siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

Bukti 4: DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

Bukti 5: Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

Bukti 6: DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

Bukti 7: DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

Bukti 8: DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

Bukti 9: DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

Bukti 10: Pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.

Terpulanglah kepada para pembaca untuk menilai bukti-bukti tersebut. Hakikatnya, Islam adalah suatu sistem cara hidup yang mencakupi amalan rohani peribadi sehingga kepada sistem keadilan, sosial, ekonomi dan politik.

Anonymous said...

Dulu DAP berjanji tidak akan anti Islam tetapi mereka munhkir janji dan tetap dengan agenda anti Islam. Ia ditentang oleh PAS tetapi disokomg oleh PKR dan khadam yankie (Khadam Yankee dah pindah masuk PAN)

Apa yg PAS buat disokong oleh Mufti

DAri ISMAWEB

2.ismaweb.net/2016/06/haram-umat-islam-bersekongkol-dengan-dap-mufti-pahang/

Haram Umat Islam Bersekongkol Dengan DAP: Mufti Pahang

KUALA LUMPUR, Jumaat – Mufti Pahang, Datuk Seri Dr Abdul Rahman Osman menegaskan bahawa adalah haram dan berdosa kepada mana-mana umat Islam yang menjalinkan kerjasama dan bersekongkol dengan parti rasis dan cauvinis DAP.

Ini kerana katanya, DAP dengan jelas menentang pelaksanaan hukum Islam dan berhasrat untuk menubuhkan sebuah negara sekular.

Jadi mereka dalam parti rasis itu adalah tergolong dalam kalangan kafir harbi yang wajib ditentang oleh umat Islam.

Beliau berkata, politik kebencian yang diamalkan oleh DAP jika dijalankan secara berterusan dibimbangi boleh menggugat keamanan dan keselamatan negara.

“Kita dapat lihat DAP begitu menentang pelaksanaan hukum hudud dan Rang Undang-undang Persendirian Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah (Pindaan) 2016. Prinsip mereka jelas membenci Islam dan berdosa besar bagi umat Islam bekerjasama d­ngan mereka.

“Rasulullah SAW menggalakkan umat Islam untuk berbaik-baik dengan golongan bukan Islam. Namun jika mereka yang mahu menentang Islam, kita wajib memeranginya,” katanya memetik Utusan.

Semalam, Mursyidul Am Pas, Datuk Haron Din berkata, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad sanggup menggadaikan prinsipnya sendiri apabila bersekongkol dengan DAP yang nyata menjadi musuh Islam.

Haron menyifatkan tindakan Dr Mahathir mencabuli prinsip yang dipegangnya selama ini akan mengundang banyak perkara negatif.

Justeru, Abdul Rahman meminta Tun Mahathir untuk segera meninggalkan DAP dan kembali ke landasan yang benar apatah lagi tindakan beliau menjurus kepada usaha untuk menjatuhkan sebuah negara Islam.

“PAS dahulu buat kesilapan dengan bersekongkol dengan DAP sebelum mereka menyedari bahawa parti berkenaan memusuhi Islam. Saya harap Tun Mahathir perbanyakkan istighfar dan hentikan jalin kerjasama dengan DAP,” katanya.

Anonymous said...

AL FADHIL USTAZ RIDHUAN TEE

https://www.mynewshub.cc/utama-sensasi/dap-hina-islam-kenapa-pakatan-diam-ridhuan-tee/

DAP Hina Islam, Kenapa Pakatan Diam? – Ridhuan Tee

Jangan kecam saya dengan status ini. Ia adalah realiti bukan fantasi.
Kita bukan rasis kaum kerana ajaran Islam adalah universal.

Saya pun keturunan Cina. Saya sayang bangsa saya tetapi saya lebih sayang agama saya.

DAP BAIK… PKR BAIK… PH BAIK…

ORANG ISLAM BACA ELOK-ELOK

Apa sebenarnya yang dimahukan oleh mereka?

Mereka serang PAS tanpa letih. Mereka tegar fitnah PAS. Hanya kerana PAS tidak mahu lagi bersama dengan DAP. Mereka berasa DAP penting demi tawan Putrajaya.

Lalu mereka tergamak kutuk PAS kerana tegas dengan agenda Islamnya. Mereka memusuhi kepimpinan ulama PAS. Mereka angkat pemimpin DAP sebagai lebih berakhlak, lebih dipercayai dan lebih bervisi.

Mereka lawan, mereka balun, mereka maki. Mereka jadikan PAS sebagai musuh tetapi DAP pula jadi kawan tanpa lagi melihat panduan hadis Nabi SAW dan al-Quran.

Sewajarnya 10 kenyataan atau peristiwa berikut menginsafkan mereka dalam pakatan pembangkang. Sampai bilakah mereka hendak keliru atau dikelirukan?

Pertama, pemimpin DAP Perak, Nga Kor Ming pernah menghina umat Islam dengan menyamakan pemberian duit raya sama seperti rasuah atau dedak. Mereka diam.

Kedua, tokoh DAP Pulau Pinang Jeff Ooi menghina kematian ulama tersohor Tuan Guru Harun Din dengan ungkapan ‘Adios Harun Din’. Mereka tidak terasa apa-apa.

Ketiga, Nga Kor Ming sindir purdah yang dipakai sebahagian wanita Islam. Apabila Datuk Ahmad Darus cadang pramugari memakai pakaian menutup aurat, pemimpin DAP kata pemimpin Melayu otak cacat. Mereka diam.

Keempat, Pemimpin DAP yang juga Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, P. Ramasamy menggelar pendakwah terkenal antarabangsa, Dr. Zakir Naik sebagai ‘setan’, mereka diam.

Kelima, DAP pernah lantang mempertikaikan kandungan khutbah Jumaat dan mengganggu urusan fatwa di Pulau Pinang. Mereka diam juga.

Keenam, DAP biadab mempersoalkan laungan azan dan bacaan ayat al-Quran melalui pembesar suara masjid. Mereka buat lembu kenyang.

Ketujuh, DAP mempersoalkan larangan murtad dan mempersoalkan kewujudan JAKIM. Semuanya mereka diam.

Kelapan, DAP berani menghina dan mempersenda hukum hudud. Mereka diam juga.

Kesembilan, DAP separuh mati menentang RUU355, mereka kata konon RUU355 belum perlu. Maqasid syariah dengan DAP pula mereka berguru.

Kesepuluh, DAP menentang ustaz-ustazah dari Semenanjung dihantar ke Sarawak, mereka membisu.

Belum berkuasa di Putrajaya, DAP telah cuba memandulkan Islam. DAP adalah komponen Pakatan Harapan. Berpolitik untuk memenangkan PH bermakna berpolitik memenangkan DAP.

Politik DAP adalah politik memandulkan Islam. Maka sesiapa umat Islam yang berpolitik untuk PH bermakna mereka berpolitik untuk memandulkan Islam – agama mereka sendiri. Tepuk dada tanya iman.

TAMBAHAN:
1) Isu Kalimah Allah hendak letak dalam Bible – Penyokong DAP & PKR
2) Isu Azan guna pembesar suara jadi isu – Penyokong DAP
3) Isu memudahkan proses murtad – Penyokong DAP
4) Isu status agama anak kita selepas umur 18 tahun – Penyokong DAP

Semua isu ini disokong 100% oleh DAP. Malangnya Melayu Islam kita di dalam PKR dan Parti Harapan masih lagi buta! dan tetap sokong DAP lalu menghina PAS.

Walaupun hakikatnya mereka nampak DAP sebenarnya adalah musuh Islam yang nyata!!!! – Prof. Dr. Ridhuan Tee

Anonymous said...

BEDASARKAN FAKTA DIATAS

DAP = ANTI ISLAM
PH = DAP PUNYA
PAN + bERSATU + PKR = MENUMPANG DALAM PH DAN JADI MACAI DAP
PKR = BAGI LOGO KAT DAP = TOLONG DAP = TOLONG ANTI ISLAM

UNDI DAP = UNDI ANTI ISLAM
UNDI PAN = UNDI DAP = UNDI ANTI ISLAM
UNDI PkR = UNDI DAP = UNDI ANTI ISLAM
UNDI BERSATU = UNDI DAP = UNDI ANTI ISLAM

Ini adalah kerana mereka adalah pasukan yang sama, bendera yang sama dan iedologi yang sama yakni liberal dan sekular

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails