Friday, April 13, 2018

Banjir Besar Landa 129 Bandar Di Rusia, Lebih 1,000 Terjejas.

Banjir besar landa Rusia, angka penduduk terjejas dikhuatiri terus meningkat Pada 2012, Rusia pernah mengalami banjir teruk di mana kelihatan sebuah kereta ditenggelami air di sebatang jalan di sebuah kampung di Krymsk. - REUTERS / Fail

Ungkap Rahsia Yang Maha Agung

SARATOV: Banjir besar di Rusia pada Khamis telah menyebabkan lebih 700 buah rumah terjejas akibat ditenggelami air. Ini memaksa penduduk untuk meninggalkan rumah mereka dan mencari tempat berlindung sementara.
Hasil carian imej untuk Banjir besar landa Rusia, angka penduduk terjejas dikhuatiri terus meningkat Liputan terkini banjir di Rusia 5 jam berlalu..
57568eae6239428caa074dd488132ba2 Masjid baharu ini didirikan di atas tapak bekas masjid lama yang dibina pada tahun 1904, kemudiannya dirobohkan pada tahun 2011, dapat memuatkan sehingga 10,000 orang Jemaah. Masjid ini merupakan salah satu daripada enam buah masjid di bandar tersebut. Masjid Negara Moscow telah dibuka semula selepas sepuluh tahun usaha membaikpulih dijalankan.
Hasil carian imej Moscow


Menurut pihak berkuasa di sana, secara keseluruhannya 129 bandar dan kawasan desa melibatkan kawasan wilayah Saratov, Voronezh dan Tamboz terjejas teruk. Mengikut jumlah rasmi, lebih daripada 1,000 orang dari kawasan terjejas telah dipindahkan setakat ini.

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-22: Ungkap Rahsia Yang Maha Agung

E-Buku IH-22: Ungkap Rahsia Yang Maha Agung

2 comments:

Anonymous said...

Macai Pakatan kata pembalakan di Kelantan menyebabkan banjor di russia. Walaupun nampak tahyul tapi kami ada bukti audio. Video, gambar, saksi, dokumem semua tak da. Yg hanya ada adalah rakaman audio

Anonymous said...

Kah kah kah.zaman dah canggih tapi rakaman audio juga sebagai bukti utama...kah3..kah kah kah..Tak Dak modal lain kaa ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails