Saturday, April 14, 2018

4,000 Ahli PPBM Keluar Parti. Benarkah? Adakah Dedak Main Peranan?


JURUCAKAP Pusat Daerah Mengundi (PDM) DUN Alor Mengkudu, Muhamad Rizal Zainol Abidin (kiri, depan) bersama ahli Parti Amanah Negara (PAN) ketika mengadakan sidang media mengenai keputusan mereka keluar parti dan menyertai UMNO pada Majlis Kenduri Rakyat DUN Alor Mengkudu di Jalan Datu Kumbar. - Foto Amran Hamid


ALOR SETAR: Kurang 24 jam selepas Parti Amanah Negara (PAN) mengumumkan calon parti itu untuk kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) di Kedah, seramai 4,000 ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) dari Alor Mengkudu bertindak keluar parti bagi memprotes pengagihan kerusi dalam kalangan pakatan pembangkang, hari ini.
Serentak itu, 15 Pusat Daerah Mengundi (PDM) dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Alor Mengkudu juga dibubarkan sebagai bantahan kepada pencalonan Timbalan Pengerusi PAN Kedah, Datuk Phahrolrazi Mohd Zawawi sebagai calon pakatan pembangkang di DUN terbabit..
Benarkah? Adakah dedak main peranan?
UNDILAH PAS dalam PRU14 ini. 
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam?
 
Kini DAP memakai selimut PKR pula. Musang DAP berbulu ayam PKR, DAP Berlogo PKR..

2 comments:

Anonymous said...

Lebih ramai ahli dan pemimpin PH keluar dari PH menyertai PAS akan memberi kekuatan kepada PAS untuk menjamin kedudukan Islam sebagai agama bagi Persekutuan (Malaysia) dan membela hak umat Islam.

Taniah dan syabas kepada ahli dan pemimpin PH yang telah menyertai perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS pimpinan ulama Islam.

Anonymous said...

Islam tulen vs Islam munafik...langit dgn bumi berbeza..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails