Wednesday, February 07, 2018

Guna Model Bogel Lariskan Kedai Kopi. Hebat..



APA hebatnya? Seorang pemilik sebuah kedai kopi berdepan dengan hukuman penjara selepas menggunakan model separuh bogel yang hanya menutup bahagian depan badan dengan apron, untuk melariskan perniagaannya.

Pemilik kedai kopi `Coffee On The Day’, Prason Sukkorn kini berdepan penjara tiga hingga lima tahun atau denda sebanyak RM12,000. Gambar-gambar model berkenaan iaitu Arisa Suwannawong, 22, Prason Sukkorn, 21, yang melayan pelanggan dalam keadaan menggoda dan seksi itu dirakamkan oleh Prason.

Gambar itu kemudian menjadi viral hingga mengundang kecaman ramai. Kedai tersebut terletak di Chonburi, Thailand. Prason bagaimanapun menafikan dia mempunyai niat berunsur seks atau menghina sebaliknya hanya merakamkan gambar itu untuk tujuan promosi, apatah lagi kedai itu baru dibuka Selasa lepas.

Sementara itu, polis berkata, Prason mengaku memuatnaik gambar lucah itu dan memberitahu dia tidak mengetahui bahawa perbuatan itu adalah menyalahi undang-undang.

“Dia mendakwa tidak tahu ia melanggar undang-undang kerana model tersebut bukan bogel sepenuhnya. Gambar terbabit telah dibuang tetapi kesalahan tetap ada.

“Kami akan menyiasat dan mengambil tindakan,’’ kata polis.


Dalam pada itu, Arisa dan Minggomut berkata, mereka simpati dengan Prason kerana kejadian itu. Arisa berkata mereka menawarkan diri untuk membantu melariskan perniagaan Prason.

“Saya tidak dibayar untuk melakukannya. Saya hanya mahu membantu. Perniagaan mereka masih baru dan tidak mempunyai pelanggan lagi,’’ katanya yang turut meminta maaf. –(IH) 

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Samakah dengan artis-artis cantik yang memperalatkan kecantikannya untuk 'cari makan'?  Apakah bedanya dengan 'Lebai Celop DAP'  yang sanggup memperalatkan diinya dengan membelot kepada musuh-musuh Islam dan bangsa sendiri?
*Sekadar Video Hiasan


Lihat sebelum ini...
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

2 comments:

Anonymous said...

Ibnu yg rajin bersolat pun tk tahan digoda apatahlagii kami ni, lebai malang pas mungkin setiap mlm pergi.

Anonymous said...

Buat jahat berpada2. Tengok Abang Mike kami, waktu Bershit dia selfie amoy langgar dada saja.

Jeff Hulu Bernam
REFORMIST YG ORIGINELL

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails