Friday, December 23, 2016

Pengacara Tv Tayang Tetek, Jolok Mata Bina Peminat Sendiri..


Heboh Pengacara 'Belanja' Tet*k Ketika Siaran Langsung

WARGA Romania kecoh apabila seorang pengacara sebuah stesen televisyen di negara Eropah itu secara kononnya ‘tidak sengaja’ memperlihatkan puting payudaranya ketika sedang bersiaran langsung.

Menerusi video yang tersebar menerusi laman sosial, Daniela Crudu yang memakai baju berwarna putih dengan bahagian dada yang terdedah dipadankan dengan skirt paras pinggul.
Crudu dilihat membongkokkan dirinya untuk memerah susu daripada seekor kambing namun ‘asetnya’ pula yang terkeluar. Bukan sekali tetapi dua kali dia ‘tertayangnya’ percuma.
Difahamkan Crudu mengenakan pakaian itu tanpa memakai baju dalam dan video tersebut telah ditonton jutaan pelayar laman sesawang sejak ia dimuat naik ke laman penstriman video Youtube.
Heboh Pengacara 'Belanja' Tet*k Ketika Siaran Langsung
Heboh Pengacara 'Belanja' Tet*k Ketika Siaran Langsung
Salah seorang netizen warga itu mengulas mengenai video itu berkata “Seseorang di bahagian penyediaan pakaian pasti akan dipecat atau mendapat bayaran yang tinggi.”
Walau bagaimanapun, insiden seumpama itu difahamkan bukan pertama kali menimpa Crudu yang sebenarnya cukup sinonim dengan pakaian yang menjolok mata.
Terdahulu gadis berusia 27 tahun itu pernah mempersembahkan tarian bertenaga hingga payudaranya terkeluar daripada korset yang dipakainya sempat dirakam kamera dan penonton dapat menikmati dengan jelas asetnya itu.
Disebabkan sering tampil dengan aksi yang menjolok mata, Crudu memiliki peminatnya yang tersendiri di atas talian. 
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Hal seperti ini tidak akan berlaku, dalam negara yang didirikan di atas prinsip agama dan masyarakat madani. Ianya begitu subur dalam negara sekular dan asobiyah seperti negara Malaysia yang ada sekarang dan kuncu-kuncunya.
Lihat..
Tawaran kerja di Korea Selatan & Australia.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails