Tuesday, November 22, 2016

Wanita Ini Mengadu Dirogol.. Tapi Sebenarnya Menggamit Perogol? Bagaimana..


Hasil carian imej untuk berpakaian begini minta dirogol Berpakaian begini mita dirogol?

PELANCONG wanita dari Britain menjadi keliru apabila ditahan polis Dubai selepas dirinya membuat laporan mendakwa dirinya dirogol oleh sekumpulan lelaki dari negara asalnya ketika melancong di Dubai, baru-baru ini.

CNN melaporkan wanita tersebut ditahan kerana mengadakan hubungan seks luar nikah.
“Ini adalah sesuatu yang membimbangkan. Polis sering kali gagal membezakan hubungan seks yang dilakukan secara rela dan kejadian rogol.
“Mangsa membuat laporan bagi mendapatkan pembelaan sebaliknya ditahan. Polis bukan sahaja membatalkan laporan tersebut tetapi menghukum mangsa,” kata pengarah kepada sebuah kumpulan penasihat undang-undang NGO, Detained In Dubai, Radha Stirling.
Stirling berkata, wanita tersebut telah dibebaskan dengan ikat jamin dan pasportnya dirampas. Jika didapati wanita tersebut melakukan hubungan seks secara rela, dia akan dikenakan hukuman penjara sebulan hingga tiga tahun dan diusir keluar dari negara Timur Tengah tersebut.
Sementara itu, jurucakap pejabat luar negara United Kingdom berkata, pihaknya tidak dapat membincangkan mengenai insiden tersebut.
“Kami menyokong kes membabitkan wanita tersebut dan akan terus berhubung dengan keluarganya mengenai kejadian ini.”
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Di Malaysia pun ramai ada yang begitu. Berhari-hari ikut 'bersekedudukan' dengan lelaki yang dikenal, tiba-tiba buat report polis dirogol. Pada hal, dia yang menggamit perogol. 
Kadang-kadang berzina suka sama suka, akhirnya baru tahu wanita najis penzina itu dibawah umur, termasuk dalam kes rogol. Bawah umur apa, sudah baligh? Bersuka bernajis zina boleh pun! Lelaki itu pula dihukum, wanitanya tidak.
Cuma yang susahnya kalau nak berkahwin secara sah bawah umur 18 tahun, walaupun fizikalnya sudah 'besar lebar'. Sedangkan dalam sejarah Islam Aisyah RA berkahwin dalam umur muda. Inilah undang-undang di Malaysia. 
Namun ada juga yang berpendapat, wanita yang mengenakan fesyen pakaian  tidak menutup aurat seperti yang memampakkan sebahagian dari payudara, betis dan paha, perut dan pusat atau bahagian punggung (seluar dalam), juga seolah-olah menggamit lelaki merogol mereka. 

Contohnya, yang berpakaian..
  1. Yang menampakkan bahagian atas buah dadanya (alur)
  2. Memakai baju yg singkat sehingga menampakan bahagian pusat dan perut.
  3. Memakai seluar yg apabila bertinggung akan menampakan bahagian alur punggung dan seluar dalamnya. 
  4. Yang memakai skirt-skirt pendek yang menampakankan bahagian betis dan pahanya. 
  5. Memakai baju yang jarang sehingga menampakan bentuk payudara dan warna bra yang dipakainya.
  6. Memakai kain yang jarang sehingga menampakan seluruh bentuk kakinya hingga ke pangkal paha.
Maka semua ini akan menaikan nafsu seks kaum lelaki, yang seolah-olah menggamit lelaki untuk datang merogol mereka. Begitulah kira-kira.

10 comments:

Anonymous said...

Aku xpaham la blog ni. Hal berita seks yg diulangtayang diceduk dr media barat yg lama jgk dia tlg promo. Nmpk mcm warak. Tapi hampeh. kunun2 nk ulas arah kebaikkan tp bagi info tapi siap publish lagi pic seks.
kaki melancap ke apa mamat ni.

Anonymous said...

Kau tengok muka dia pun dan1 tahu brader. Ada muka penyakit.kaki google hal sexs

Anonymous said...

Ele..elekkkkk..
Pasal sex pun nak kecoh
Biasa laaa...
Melayu kan banyak pepatah.
"Orang memberi kita merasa"
Jadi, orang dah bagi...ambik aje le.
Kau orang melayu pun takkan tak faham.

Ibnu Hasyim said...

T.kasih pengkritik-pengkritik.

Kritik boleh, tapi jangan mencarut. Kalau boleh berilah hujah, samada hujah syar'e atau naqli.

Jangan mengkritik sesuatu kebaikan yang Tuhan beri, supaya jangan menjadi pengkufur nikmat Allah. Tuhan larang itu.

Nabi pernah bersabda, pada anggota seks itu ada pahala.. Maka jadikanlah penceritaan dan penerangan mengenai anggota seks yang sangat diminati itu supaya beroleh kebajikan dan pahala. Dakwah melalui seks.

Saya rasa ramai yng sudah faham. Harap maklum.

Anonymous said...

Syabas hj ibnu hasyim...

Bagi saya anda juga seorang ulamak yg hebat....
perbanyakkan lagi foto2 seks yg hebat supaya fikiran saya tenang...

Hidup hj ibnu hasim


Anonymous said...

Islam adalah cara hidup yang menyeluruh. Nak berhibur, berhiburlah cara Islam. Nak seks, lakukan seks cara Islam. Nak bersosial, bersosial lah cara Islam. Insya Allah anda dapat pahala !

Nampak sangat balaci-balaci ternakan kafir harbi dan liberal adalah makhluk jahiliah yang bodoh, buta dan pekak kerana mereka hanya memberi tumpuan kepada seks sahaja (hedonisme) sebab mentaliti mereka mentaliti seks dan pada masa yang sama mereka mengabaikan mesej dan pengajaran positif yang terdapat dalam artikel ibnuhasyim.

Inilah masalah manusia yang makan dedak kafir harbi dan liberal......suka memilih kemungkaran dan kesesatan dan menolak kebenaran....makhluk bodoh sombong ! Maka tidak hairanlah mereka menyokong pemimpin kafir harbi dan liberal yang menghina dan menentang Islam dan menindas hak umat Islam !

Hello balaci.... bercakap depan cermin saja lah bhai !



Anonymous said...

PAS Parti.Ajaran.Seks

Anonymous said...

Pak Ibnu Hashim juga diminta supaya jelas dan terang dalam memberikan hujah yang syarie dan naqli.

Sebagai contoh sabda nabi yang dipetik. Untuk mengelak dituduh jual agama, sila nyatakan sekali hadis itu diriwayat oleh siapa dsb. Terlalu ramai penjual agama yang sikit2 sabda nabi, sikit2 nabi cakap. Mana riwayatnya? Sahih atau tidak sabda nabi tu?

Cakap memang senang, sebagai blog tersohor kenalah ada justificationnya.

Anonymous said...

Kepada November 23, 2016 at 12:48 PM,

Kamu yang tuduh orang 'jual agama', kamu kena bagi hujah. Kenapa orang yang dituduh kena beri hujah dan nas.

Kenapa tak cerdik sangat?

Anonymous said...

Kepada anon 12.48 yang bukan sahaja bodoh tapi suka menyampuk. Kalau tak faham dok diam sahaja nanti nampak dek org kebodohan tu.

Ayat 12 Surah al-Hujurat, yang bermaksud:

“Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip mencari-cari kesalahan orang; dan janganlah setengah kamu mengumpat antara satu sama lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan bangkai saudaranya? Maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan yang tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah penerima taubat, lagi maha mengasihani.”

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails