Wednesday, November 23, 2016

Orang PAN Suka Lihat Amoi Seksi Begini.. Seperti Dimaksudkan Suhaizan Kaiat?

bersih4j

Tak Suka Tengok ‘Amoi’ Seksi, PAN Gesa Duduk Dalam Hutan

KL: Parti Amanah Negara (PAN) meminta mana-mana umat Islam negara ini yang tidak suka melihat `amoi’ memakai seluar pendek supaya tinggal di dalam hutan.

Setiausaha Organisasinya, Suhaizan Kaiat berkata, memakai seluar pendek dalam kalangan wanita muda Cina bukan satu kesalahan pada mereka.
Justeru, katanya, adalah salah mempertikaikan `amoi’ berseluar pendek menyertai demonstrasi anti kerajaan Bersih 5 baru-baru ini maka umat Islam tidak boleh menyertainya.
574450_420319611311685_161086313901684_1629867_1335432520_n
“Tak boleh hadir Bersih sebab ada `amoi’ pakai seluar pendek. Sedangkan `amoi’ tu semua tempat pun pakai seluar pendek. Bukan kita suka dia pakai seluar pendek tapi itu perkara biasa pada mereka.
“Kalau kita tak boleh pergi tempat dimana `amoi’ ada memakai seluar pendek di Johor Bahru, Kuala Lumpur, Melaka, Seremban, Ipoh dan Pulau Pinang maka kita kena tinggal di dalam hutan Endau Rompin sahaja lah,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
PAN merupakan sebuah parti Islam baharu (sebenarnya belum jelas lagi dasar Islamnya -editor) bagi menggantikan PAS dalam Pakatan Harapan sejak tahun lalu.
PAS disingkirkan daripada gabungan parti pembangkang oleh DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana enggan berkompromi dalam beberapa isu akidah yang dianggap boleh menyusahkan pembangkang. – MYNEWSHUB.CC
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kalau betul berita ini, 'Parti Amanah Negara (PAN) meminta mana-mana umat Islam negara ini yang tidak suka melihat `amoi’ memakai seluar pendek supaya tinggal di dalam hutan.' ....
Ertinya 'Orang Islam (mungkin orang PAN) yang tidak 'tinggal di dalam hutan' (tinggal di bandar seperti KL dan lain-lain), suka melihat `amoi’ memakai seluar pendek.. 
Bermakna, suka buat apa yang Tuhan larang yakni melihat aurat amoi.. Moga-moga berita ini tidak tepat atau tidak betul..

30 comments:

Anonymous said...

HOI PAK HASHIM. BOGEL DAN SEKSI NI MINAT HANG DARI DULU. USAH TEMBERANG LAH. BIASA HANG PI CARI GAMBAR SEKSI SAMPAI KE CHINA AFRIKA AMERIKA DLL. TU LAH KERJA HANG SELAMA NI. SEBELUM TUDING ORANG LAIN, LIHAT LAH DIRI SENDIRI DULU. KAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

Yelah, betullah tu..Bukan di BERSIH je yang ade amoi seluar pendek..Di mana2 pun ado. Tak payahle heboh pasai amoi ni. Dalam TB3 pun ado.

Paul said...

kakakakakaka....'Hamsap' PAN Imayam tension tak dapat tengok betis amoi!

Anonymous said...

bla smpai seru mereka tutup lh

Anonymous said...



Fatwa Baru Sifu Roket Untuk Tuan Guru Kuali Selam Progresif:

Barang siapa yang tidak mahu melihat amoi berpakaian seksi, hendaklah orang tersebut pindah ke hutan kerana menolak ajaran agama Liberalisme (yang sesat lagi menyesatkan) yang dianuti oleh ahli-ahli (neraka) NGO dan parti politik NGO(k)-NGO(k) iberal iaitu manusia bebas melakukan kemungkaran, kesesatan dan murtad berdasarkan hak kebebasan individu (KONON).

Barang siapa yang suka melihat amoi berpakaian seksi, sila bawa guni dan beratur depan rumah sifu untuk mendapatkan bekalan dedak bulanan ultra kiasu. Semua pemakan dedak ini akan mendapat perlindungan insuran. Jika berlaku kematian, keluarga pemakan dedak akan menerima $100 juta wang neraka untuk bekalan (api neraka) pemakan dedak dalam kubur di bawah bukit. Sami, paderi atau rab-bi (rab-bai) Yahudi akan membacakan doa selamat (ke neraka) untuk simati. Iblis dan syaitan tentu merasa gembira kerana melihat manusia (sesat dan menyesatkan) menemani mereka dalam neraka !

Status fatwa di atas:

Fatwa ini adalah sesat dan menyesatkan !

mohd shahran said...

gambar seksi pulak.. aduuhh tak habis2 gengulamak.. dulu masa tgna boleh pergi bersih tak ada amoi ya.. semua pakai purdah.., pergi jahanam parti lahanat

Anonymous said...

Lantak pi la depa.
Depa tu bukan islam pun.
Toksah la bising2

mohd shahran said...

lupalah siapa ya yang tinggal di hotel sebab demam n bil charge tgk blue di bayarkan oleh dap sebab si serban tak ada duit. kemudian nak sembang parti kami benci perempuan seksi.. pi betulkan ketua hang dulu baru sembang seksi atau tak seksi.. buat malu aje..cehhh

Anonymous said...

Ramai peminpin pas yg sertai BERSIH5
Tentu mereka tergila gila nak tengok amoi.Ada pak lebai serban besar gi Jerman tengok blue film.

Anonymous said...

PAS Parti.Ajaran.Seks

Anonymous said...

Marilah kita doakan supaya ibnuhasyim alporno cepat menemui SYAHID, sebelum hotak kuningnya telah mencemarkan parti agama songsang/PAS & segala fitnahnya musti ada porno/sexy. Tidak ada benda lain yg ternampak dimata & kepalahotaknya kecuali sexy, lucah & porno altontoni.

Abdul Ghani Osman said...

Rukun negara yang dipersetujui oleh semua kaum. Kesopanan dan Kesusilaan.fikir2kan

Abdul Ghani Osman said...

Rukun negara yang dipersetujui oleh semua kaum. Kesopanan dan Kesusilaan.fikir2kan

lebai belai said...

kan dah kena...kahkahkah..lain kali pakcik cermin dulu diri tu sebelum kutuk dan fitnah org lain. Blog nih mmg terkenal dgn topik, gambo dan cite lucah. hahaha...heran aku, pakcik ni x malu ke kat anak cucu bila publish kat blog gambo dan topik lucah?

Anonymous said...

Pakcik ni bab malu kat anakcucu belakangkira selepas pakcik ni depankira dulu; hu hu ha ha ah ah takliq2 baiah2 walaun tumpuk2 tahii unta altontoni walpadang pasiiru abodohi...

Anonymous said...

bahaya komen dan jawab komen yang menghina ,,nanti kelak dihina oleh Allah. Kalau tak percaya tak apa. Kan semua orang dah faham. Apa sahaja tentang agama sendiri dipandang remeh.

Anonymous said...

P.A.S. Pelacur Agama Sa Malaysia.

Anonymous said...

Pan dah makin sesat. Marina kari perjuangkan cukai arak tinggi. Dr mujahid istiharkan bunuh diri kerana tekanan hidup mati syahid. Si suhaizat kayap pulak kata taknak tengok amoi pakai seluar pendek duduk dalam hutan. Mudahnya puak pan jual akidah janji dap bagi dedak.

Anonymous said...

PAS Parti.Ajaran.Sesat

Anonymous said...


Wah.....Jika tuan Guru Kuali Selam Progresif suka berselfie dada dengan amoi maka tidak hairanlah balaci-balacinya meleleh air liur suka melihat amoi seksi ! Lepas itu, bawa sabun masuk bilik! Mahu habis sebuku sabun dikerjakan dalam bilik air !

Kita nak tanya Tuan Guru Kuali Selam Progresif satu soalan:

Apakah hukum lelaki gatal suka melihat aurat wanita?

Jika tuan Guru Kuali Selam Progresif memerlukan lebih banyak masa untuk menunggu 'fatwa' dari sifu roket, kita terpaksa bertanya soalan yang sama kepada ulama Islam yang tulen yang tidak makan dedak ultra kiasu.

Anonymous said...


Barua 12:18 AM ternakan sifu kafir harbi sentiasa menulis fitnah yang sama setiap hari. Mungkin salur darah dalam otaknya telah pecah atau tersumbat dengan dedak !

Anonymous said...


Wah amoi seksi ! Patutlah macai kuali dll menyertai KOTOR 5 ! Rupa-rupanya macai-macai tersengih seperti kerang busuk nak mengintai peha dan pusat amoi ! Haiya manyak gatal punya olang ! Wah KOTOR 5 adalah perjuangan untuk membela amoi seksi bukan untuk membela hak rakyat!

Hoi macai-macai, bayangkan amoi berumur 100 tahun. Masihkah kamu tersengih seperti kerang busuk nak mengintai aurat amoi tua yang seksi ?

Hoi macai bodoh......isteri yang halal adalah jauh lebih baik dari amoi kafir !

Anonymous said...



Jika jamaah liberal Kuali Selam Progresif suka melihat amoi seksi, maka tidak hairanlah Kalid gereja tolak RUU 355 !

Anonymous said...

Alaaaaa..
Berlonggok kat chow kit...
Tak hairan lah...
Ini negara majmuk..
Depa hal depa la...
Apa...
Kat negeri pak2 Lebai raksa ka yg mcm ni.

Anonymous said...

Aku perati tengok blogger IBNU HASYIM memang minat posting porno related material..mungkin sendiri pon minat gak kot..

Mat Bon said...

Sama lah macam Internet bang. Gambar lucah ada banyak, ilmu baik pun ada banyak. Tak kan lah sebab ada gambar lucah, kita tolak peluang mendapat ilmu melalui banyak ceramah youtube bagai. Sama lah macam handphone. Nak guna untuk memfitnah dan mengumpat senang, nak guna untuk kebaikan pun senang.

Anonymous said...

Anon 1:10, 1:13 Barua PAS Parti.Ajaran.Syaitan semakin meroyan kepanasan.

Anonymous said...

Macai Parti.Ajaran.Seks

Anonymous said...

Kalau aurat di Krabi hukumnya HARUUUS pak.

Anonymous said...

puak hijau dalam blog ni memang suka gambarlucah.. ia2 sangat pertahan posting bontot betina 4 orang posting lepas atas alasan pembelajaran seks..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails